Blijdorp wil ik ook wel eens heen ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind Artis volgens mij ook een van de mindere ja, maar weet niet meer zo goed hoe die andere parken allemaal zijn. Binnenkort maar eens allemaal langsgaan![]()
.
Ohnee dat wordt te duur, al moet ik dit jaar nóg een keer naar Blijdorp en ga ik ook nog naar Apenheul. Blijdorp wordt echt vierde keer dit jaar, yolo, kut had beter abonnement kunnen nemen nouja kut. Wist ik veel.
Boeiendquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja dat is helaas te beschamend om te delen. Ik zou wel willen maar sorry
![]()
.
Dachten er maar meer mensen zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lost er alleen zo weinig mee op
Dat is net als kankeren op mensen die callcenterwerk doen. Ja begrijpelijk dat je het vervelend vind maar die gast die voert ook gewoon z`n bijbaantje uit
nee bedanktquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon FOK! meet in de dierentuin
Gewoon je frustraties ventileren toch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is net als kankeren op mensen die callcenterwerk doen. Ja begrijpelijk dat je het vervelend vind maar die gast die voert ook gewoon z`n bijbaantje uit
Burgers Zoo ben ik ook lang niet geweest ja, ook leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijdorp wil ik ook wel eens heen ja.
Of naar Burgers Zoo, moet ik nog keer heen net als de Apenheul.
neequote:
Boeiend, dat nemen ze wel voor lief als ze dat baantje nemen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeikenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon je frustraties ventileren toch.
Ik vind ergens over zeiken altijd wel opluchting.
Ja hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend, dat nemen ze wel voor lief als ze dat baantje nemen.
GGMM werkte ooit bij een callcenter volgens mij. Hij ging sowieso trollen dan
"Mijn computer reageert niet meer"
"Zit de stekker erin"
"Oh oeps"
"Wat ben jij een dom varken zeg"
Apenheul ben ik geweest toen ik 3/4 jaar was denk ik. Hele vage herinneringen nog aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Burgers Zoo ben ik ook lang niet geweest ja, ook leuk.
En Apenheul is gewoon leuk omdat t ook anders is
Zou geen werk voor mij zijn, heb daar echt te weinig geduld voorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ik heb 3 jaar in een callcenter gewerkt, ik hebnog nooit gehoord dat iemand een klant ging uitschelden hoor
Ligt eraan wat je ziet als grote meetquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:38 schreef xcachet het volgende:
Ik word van een grote meet een beetje bang. Ongemakkelijker kan volgens mij niet.
Je supervisors luisteren vrijwel altijd mee. Als je ook maar ruzie krijgt kan je vaak al je spullen pakken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou geen werk voor mij zijn, heb daar echt te weinig geduld voor
Niet direct, wel in de zeik nemen. Veel collega's die zichzelf heel tof vonden handen er een handje aan om de telefoon te muten en dan die klant helemaal de tyfus in te wensen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ik heb 3 jaar in een callcenter gewerkt, ik hebnog nooit gehoord dat iemand een klant ging uitschelden hoor
Ja ik laat me niet uitschelden als ze zelf dom doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je supervisors luisteren vrijwel altijd mee. Als je ook maar ruzie krijgt kan je vaak al je spullen pakken.
En hun mogen je wel verrot scheldenMoet je wel echt geduld voor hebben ja
Ja kloptquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet direct, wel in de zeik nemen. Veel collega's die zichzelf heel tof vonden handen er een handje aan om de telefoon te muten en dan die klant helemaal de tyfus in te wensen.
Ook werd ik ingewerkt in een kerel die regelmatig de muteknop heel snel indrukte, iets riep als 'slechte verbinding' om dan op te hangen.
iedereen kan callcenterwerk, gewoon beetje hersenen uitschakelen en pratenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Callcenter nemen ze mij niet eens aan omdat ik niet capabel genoeg ben
Ik ga er dan ook van mijn levensdagen niet solliciterenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Callcenter nemen ze mij niet eens aan omdat ik niet capabel genoeg ben
Ja maar dat kan dus niet als ze je niet aannemen hequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
iedereen kan callcenterwerk, gewoon beetje hersenen uitschakelen en praten
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt
We hadden ook een trucje dat we collegas konden bellen en dan net doen alsof wij de klant warenHilarisch
ja, zeer zeer zeer zeer ernstig. Ik weet er zelf echt níks meer van, dat hele stuk is helemaal weg. Ik weet niet wat ik heb gezegd maar ook niet wat ik heb gedaan, zelfs niet hoe ik thuis ben gekomen en alles.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
Van welke soort ernstigheid waren je dronken opmerkingen dan crack?
Gewoon iets dat erop lijkt maar het niet echt was ofzo
Lijkt me wel beetje sterk maar wie weetquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Apenheul ben ik geweest toen ik 3/4 jaar was denk ik. Hele vage herinneringen nog aan
Of ik heb het gedroomd, weet het nog steeds niet
Ja, olifanten waren wel zeer zielig maar voor de rest vond ik het nog wel meevallen. Artis vind ik veel erger bijvoorbeeld. En nu waren de giraffes ook zielig maar hun hok werd gerenoveerd. En Artis wordt uitgebreid dus hopelijk krijgen dieren wat meer ruimte. Er waren wel meer dieren bedenk ik me nu die wel echt zielig waren. Terwijl Artis zelf nog best wel heel veel ruimte heeft (stomme kut perkjes waar je niet op mag lopen, haal weg die shit) maar zal wel gewoon te duur zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:40 schreef Adames het volgende:
Dierentuin in Antwerpen vond ik wel vrij zielig, die keren konden echt net hun kont keren. Vooral die olifanten daar.
Dan is dat kut, de ander heeft weer iets anders wat kut is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:43 schreef xcachet het volgende:
Wat nou als je echt een kut stem hebt
Het kan echt leuk werk zijn hoorquote:
schandalig volk dat daar loopt. op zich is het ook een baantje wat niemand wil, vooral als je daar week in week uit 40 uur zit moet je op een bepaalde manier toch je lol kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt
We hadden ook een trucje dat we collegas konden bellen en dan net doen alsof wij de klant warenHilarisch
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:43 schreef xcachet het volgende:
Wat nou als je echt een kut stem hebt
Ach, 40 uur hou je ook echt niet volquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
schandalig volk dat daar loopt. op zich is het ook een baantje wat niemand wil, vooral als je daar week in week uit 40 uur zit moet je op een bepaalde manier toch je lol kwijt kunnen.
Dierentuin in de binnenstad is dan ook wel behoorlijk verouderd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, zeer zeer zeer zeer ernstig. Ik weet er zelf echt níks meer van, dat hele stuk is helemaal weg. Ik weet niet wat ik heb gezegd maar ook niet wat ik heb gedaan, zelfs niet hoe ik thuis ben gekomen en alles.
Euhmm, even denken.. gewoon té eerlijk.
Dingen die je op een date niet moet zeggen![]()
. Ik vind het moeilijk iets te bedenken wta er op lijkt
[..]
Lijkt me wel beetje sterk maar wie weet.
[..]
Ja, olifanten waren wel zeer zielig maar voor de rest vond ik het nog wel meevallen. Artis vind ik veel erger bijvoorbeeld. En nu waren de giraffes ook zielig maar hun hok werd gerenoveerd. En Artis wordt uitgebreid dus hopelijk krijgen dieren wat meer ruimte. Er waren wel meer dieren bedenk ik me nu die wel echt zielig waren. Terwijl Artis zelf nog best wel heel veel ruimte heeft (stomme kut perkjes waar je niet op mag lopen, haal weg die shit) maar zal wel gewoon te duur zijn.
Kan me niet zo goed voorstellen wat voor soort dingen ik niet zou durven zeggen op een date.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, zeer zeer zeer zeer ernstig. Ik weet er zelf echt níks meer van, dat hele stuk is helemaal weg. Ik weet niet wat ik heb gezegd maar ook niet wat ik heb gedaan, zelfs niet hoe ik thuis ben gekomen en alles.
Euhmm, even denken.. gewoon té eerlijk.
Dingen die je op een date niet moet zeggen![]()
. Ik vind het moeilijk iets te bedenken wta er op lijkt
Ik herinner me aan die dag schildpadden in bosjes en Andrea Borcelliquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel beetje sterk maar wie weet.
Met al die boze klanten zou ik er al geen zin in hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kan echt leuk werk zijn hoorSoms zit je gewoon 3 kwartier aan de lijn met een oud vrouwtje die d`r hele levensverhaal verteld. Of dan hangen ze telefoon verkeerd op en hoor je ze kwebbelen met d'r buurvrouwen
Stik je van het lachen
*Bocelliquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herinner me aan die dag schildpadden in bosjes en Andrea Borcelli![]()
Dus twijfel echt nu of ik het gedroomd heb
Ik vind het tof als er gewoon echt een groot savannegebied is gemaakt waar alle planteneters van de savanne door elkaar lopen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Dierentuin in de binnenstad is dan ook wel behoorlijk verouderd.
Ik ben helemaal weg van Gaia Zoo. Die hebben zowat 10 keer zo veel oppervlakte als Antwerpen, maar willen geen olifanten omdat ze daar minstens een paar voetbalvelden voor willen hebben. Wel een hele hoop andere mooie dieren.
en dan twee leeuwen erbijquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het tof als er gewoon echt een groot savannegebied is gemaakt waar alle planteneters van de savanne door elkaar lopen.
Ik ben daar nog nooit geweest, maar dat is wel wat ja? Is wel bij mn ouders in de buurt dus wil daar ook wel heenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Dierentuin in de binnenstad is dan ook wel behoorlijk verouderd.
Ik ben helemaal weg van Gaia Zoo. Die hebben zowat 10 keer zo veel oppervlakte als Antwerpen, maar willen geen olifanten omdat ze daar minstens een paar voetbalvelden voor willen hebben. Wel een hele hoop andere mooie dieren.
Houden zo, want dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me niet zo goed voorstellen wat voor soort dingen ik niet zou durven zeggen op een date.
Tenzij het over persoonlijke minpunten van de date gaat ofzo. :$
Vraag t je oudersquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herinner me aan die dag schildpadden in bosjes en Andrea Borcelli![]()
Dus twijfel echt nu of ik het gedroomd heb
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan twee leeuwen erbij
is natuur
Maak dan wel pics zodat ik uit tweede hand mee kan genietenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zeer binnenkort nog in een dieren-onesie naar de dierentuin. Lekker gek doen, YOLO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |