Ja was leuk, maar niet zo mooi weer. Wel lekker gezwommen enzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha. Leuke vakantie gehad trouwens?
Oh cool!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Finland weekje.
Was je nog naar Gardameertje geweest?
Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:21 schreef supersof het volgende:
Ja was leuk, maar niet zo mooi weer. Wel lekker gezwommen enzo
Leuke jongens gehosselt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja was leuk, maar niet zo mooi weer. Wel lekker gezwommen enzo
[..]
Oh cool!
Idromeer
Nee er was echt niemand van mijn leeftijdquote:
geen ideequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Sinds wanneer is het vragenlijstje in de OP weg?
Zo komt het wel erg dichtbijquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou jongens ik leef alleen er zat een gek met nepwapen in trein van groningen-zwolle![]()
http://nos.nl/artikel/205(...)pwapen-in-trein.html
wat dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, kom ik thuis na 8 uur zwaar werk, staat er popo voor de deur.
Oh, heb je dan toch niks mee te maken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk een aanrijding tegen een geparkeerde auto.
Nee, maar wel brokstukken voor mijn deur en allemaal popo en kijkende mensen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, heb je dan toch niks mee te maken?
Oh, hoe vonden jullie Antwerpen eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, heb je dan toch niks mee te maken?
Oh, das wel vervelend jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar wel brokstukken voor mijn deur en allemaal popo en kijkende mensen.
Jaaa, super leukkkkkkkkkkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, hoe vonden jullie Antwerpen eigenlijk?
Wat hebben jullie allemaal gedaan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, das wel vervelend ja
[..]
Jaaa, super leukkkkkkkkkk
Naar de dierentuin geweest, rondjes gereden en nog meer rondjes gereden en rondjes gelopen en nog meer rondjes gelopen en gek gedaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal gedaan?
Klinkt enerverend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Naar de dierentuin geweest, rondjes gereden en nog meer rondjes gereden en rondjes gelopen en nog meer rondjes gelopen en gek gedaan.
Waar is je vriendin dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik zit in den haag op een terras op het plein
Daar zit ik mee, en haar zussen komen zoookquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt enerverend.
[..]
Waar is je vriendin dan?
Wow, wat serieus allemaal al :$quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar zit ik mee, en haar zussen komen zoook
gewoon gezellig tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, wat serieus allemaal al :$
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, wat serieus allemaal al :$
Werd je behandeld als een prinsesje, of gedroeg je je als een prinsesje?quote:
Gelukkig zie je Lokje dit weekend weerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel mijn libido de afgelopen dagen. Ik vraag me af of een normaal mens zich zo voelt. :$
Dan gaan we weer kuis in bed liggen met een foto van jou op het nachtkastje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig zie je Lokje dit weekend weer
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan gaan we weer kuis in bed liggen met een foto van jou op het nachtkastje.
quote:
Nu ze jou nude heeft gezien kunnen die van mij alleen maar tegenvallen dus dat durf ik nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben belast met het vissen naar nudies van jou. Ze is erg benieuwd.
Ik was ook in Zwollequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou jongens ik leef alleen er zat een gek met nepwapen in trein van groningen-zwolle![]()
http://nos.nl/artikel/205(...)pwapen-in-trein.html
Smoothquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu ze jou nude heeft gezien kunnen die van mij alleen maar tegenvallen dus dat durf ik niet
Beidequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werd je behandeld als een prinsesje, of gedroeg je je als een prinsesje?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beide.
Prinsjes moeten ook als prinsesje behandeld worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik herken de foto bewerking skillsquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beide.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herken de foto bewerking skills
Wel lelijk kijken, en mooi is een mening. Sommige vinden me lelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie meid kun je niet lelijk maken toch :$
Kan het me niet voorstellen. Maar goed, zolang je van binnen maar lachtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel lelijk kijken, en mooi is een mening. Sommige vinden me lelijk.
quote:
Ja, ik weet sowieso één iemand die me niet knap vindt. En voor de rest zullen er vast veel meer zijn, maarja van de meeste mensen heb ik natuurlijk geen idee wat ze vindenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Maar goed, zolang je van binnen maar lacht
kaasquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:00 schreef supersof het volgende:
help ik weet niet wat ik moet eten
en eigenlijk heb ik geen honger dus dan is het al helemaal vervelend
ik heb wel kaaschips en geraspte kaasquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb wel kaaschips en geraspte kaas
Ik ga pizza halenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:00 schreef supersof het volgende:
help ik weet niet wat ik moet eten
en eigenlijk heb ik geen honger dus dan is het al helemaal vervelend
Gekke jongens zijn erquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet sowieso één iemand die me niet knap vindt. En voor de rest zullen er vast veel meer zijn, maarja van de meeste mensen heb ik natuurlijk geen idee wat ze vinden.
wat waarom hoelangquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft een ban
RIP #neverforget
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beide.
![]()
[ afbeelding ]
Mooie nijlpaarden op de achtergrondquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beide.
![]()
[ afbeelding ]
#viesdikquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:02 schreef supersof het volgende:
Ik heb wel zin in burger king maar dat heb ik deze week al twee keer gegeten
Ja, die vond ik zeer zeer zeer fascinerend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooie nijlpaarden op de achtergrond
Sowieso fascinerende dierenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die vond ik zeer zeer zeer fascinerend.
Zeker niet nee, dan ben je wel dood.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso fascinerende dieren
En gevaarlijk. In die bek wil je niet vallen
En als ik Crack zie voel ik me een fattiequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik een nijlpaard zie, voel ik mezelf weer slank
Altijd die hele kruiwagen vol groente die bek in flikkeren in de dierentuinquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeker niet nee, dan ben je wel dood.
Maar die koppen ook echt, als ze onder water zitten en dan boven komen oh oh oh spannend
Ik voel me inderdaad onmeunig lomp en dik als ik haar zie, jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als ik Crack zie voel ik me een fattie
Meh, jij bent al op een goed tempo aan het ecto'enquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad onmeunig lomp en dik als ik haar zie, ja
Valt tegen hoor, was laatste keer een stuk zwaarder dan de keer dat je me daarvoor zag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh, jij bent al op een goed tempo aan het ecto'en
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als ik Crack zie voel ik me een fattie
Niet zo aanstellen zegquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad onmeunig lomp en dik als ik haar zie, ja
Ja, hier lag ook echt die hele kooi vol met eten.. echt bijzonder.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd die hele kruiwagen vol groente die bek in flikkeren in de dierentuin
Was wel leuk altijd. Waren er nog bijzondere beesten in die dierentuin? Ben daar niet binnen geweest maar alleen even langs gelopen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, was laatste keer een stuk zwaarder dan de keer dat je me daarvoor zag.
Moeite met gezond eten.
Dat zijn best leuke dieren allemaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, hier lag ook echt die hele kooi vol met eten.. echt bijzonder.
Euhmm, ja ze hadden best veel dieren. Gewoon de standaard dieren en ook koala's en zeehondjes en een buiderdiertje en die eekhoorn met grote ogen en ja.
Maar geen dieren waarvan je echt zegt 'wowowow'. Al waren er wel een paar dieren die ik volgens mij nog nooit had gezien maar weet niet meer welke. De uilen waren wel goed te zien en dat was mooi
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Niet zo aanstellen zeg.
En ik voel me echt heel heel heel erg klein bij jou Fok-it, ik was echt vergeten dat je zo lang was?
[..]
Ja, hier lag ook echt die hele kooi vol met eten.. echt bijzonder.
Euhmm, ja ze hadden best veel dieren. Gewoon de standaard dieren en ook koala's en zeehondjes en een buiderdiertje en die eekhoorn met grote ogen en ja.
Maar geen dieren waarvan je echt zegt 'wowowow'. Al waren er wel een paar dieren die ik volgens mij nog nooit had gezien maar weet niet meer welke. De uilen waren wel goed te zien en dat was mooi
wat bestellen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:19 schreef supersof het volgende:
mijn huisgenoot wil bestellen dus ik doe maar mee ;s
etenquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:19 schreef supersof het volgende:
mijn huisgenoot wil bestellen dus ik doe maar mee ;s
Ja, dierentuinen zijn ook wel prijzig.. Maar ik ben er echt dol op. Ik ben dit jaar misschien al vijf? keer geweestquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn best leuke dieren allemaal
Vond het toen te duur om er heen te gaan
158quote:
vergeten tochhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |