Oh, heb je dan toch niks mee te maken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk een aanrijding tegen een geparkeerde auto.
Nee, maar wel brokstukken voor mijn deur en allemaal popo en kijkende mensen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, heb je dan toch niks mee te maken?
Oh, hoe vonden jullie Antwerpen eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, heb je dan toch niks mee te maken?
Oh, das wel vervelend jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar wel brokstukken voor mijn deur en allemaal popo en kijkende mensen.
Jaaa, super leukkkkkkkkkkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, hoe vonden jullie Antwerpen eigenlijk?
Wat hebben jullie allemaal gedaan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, das wel vervelend ja
[..]
Jaaa, super leukkkkkkkkkk
Naar de dierentuin geweest, rondjes gereden en nog meer rondjes gereden en rondjes gelopen en nog meer rondjes gelopen en gek gedaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal gedaan?
Klinkt enerverend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Naar de dierentuin geweest, rondjes gereden en nog meer rondjes gereden en rondjes gelopen en nog meer rondjes gelopen en gek gedaan.
Waar is je vriendin dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik zit in den haag op een terras op het plein
Daar zit ik mee, en haar zussen komen zoookquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt enerverend.
[..]
Waar is je vriendin dan?
Wow, wat serieus allemaal al :$quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar zit ik mee, en haar zussen komen zoook
gewoon gezellig tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, wat serieus allemaal al :$
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, wat serieus allemaal al :$
Werd je behandeld als een prinsesje, of gedroeg je je als een prinsesje?quote:
Gelukkig zie je Lokje dit weekend weerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel mijn libido de afgelopen dagen. Ik vraag me af of een normaal mens zich zo voelt. :$
Dan gaan we weer kuis in bed liggen met een foto van jou op het nachtkastje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig zie je Lokje dit weekend weer
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan gaan we weer kuis in bed liggen met een foto van jou op het nachtkastje.
quote:
Nu ze jou nude heeft gezien kunnen die van mij alleen maar tegenvallen dus dat durf ik nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben belast met het vissen naar nudies van jou. Ze is erg benieuwd.
Ik was ook in Zwollequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou jongens ik leef alleen er zat een gek met nepwapen in trein van groningen-zwolle![]()
http://nos.nl/artikel/205(...)pwapen-in-trein.html
Smoothquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu ze jou nude heeft gezien kunnen die van mij alleen maar tegenvallen dus dat durf ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |