quote:
Jij hebt relatie toch nuquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik hoef geen seks zonder relatie. Ik vind dat echt vies nu, vroegah kon dat wel maar nu.. nee moet er niet aan denken. Seks met je geliefde is meer dan geweldig
.
Ja, lekker ben jij. Eerst uithoren en dan zwijgenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Geheim
[..]
Ja, ik hoef geen seks zonder relatie. Ik vind dat echt vies nu, vroegah kon dat wel maar nu.. nee moet er niet aan denken. Seks met je geliefde is meer dan geweldig
.
[..]
Dat is echt niet waar, er zijn ook vrouwen in de onderlaag hoor. Ik ken zat mannen uit de 'onderlaag' en die hebben gewoon een vrouw ook uit de 'onderlaag'.
Ik zeg toch nergens dat mannen het niet kunnen hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Dat is echt niet waar, er zijn ook vrouwen in de onderlaag hoor. Ik ken zat mannen uit de 'onderlaag' en die hebben gewoon een vrouw ook uit de 'onderlaag'.
Het was geen uitwisselingquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, lekker ben jij. Eerst uithoren en dan zwijgen
Maar wel gemeenquote:
ohja moet ik straks nog even doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Boodschappen.
Jij nog iets leuks doen?!
Ok, je zegt dat niet iedereen dat kan omdat niet iedereen even aantrekkelijk is. Nee, dat is gewoon niet waar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat mannen het niet kunnen hebben
Je hoeft het van mij echt niet te geloven hoor, kan ik niet wakker van liggen. Het maakt niet minder waar.
Is goed hans.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, je zegt dat niet iedereen dat kan omdat niet iedereen even aantrekkelijk is. Nee, dat is gewoon niet waar.
Dat het lastiger is, oke.. maar echt lastig is het zelfs niet. Je hoeft me niet te geloven, ik lig er ook niet wakker van maar het is niet minder waar.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel gemeenMeer of minder dan 10?
Ja? Hopelijk lijkt dat alleen maar zo, wel goed bezig hoor. Voordat school is begonnen al met school bezigquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja moet ik straks nog even doen
Samenvatten alvast voor school want ik heb de studiewijzer gezien en het wordt een hel. En misschien zondag naar mijn oma's verjaardag
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, je zegt dat niet iedereen dat kan omdat niet iedereen even aantrekkelijk is. Nee, dat is gewoon niet waar.
Dat het lastiger is, oke.. maar echt lastig is het zelfs niet. Je hoeft me niet te geloven, ik lig er ook niet wakker van maar het is niet minder waar.
Ja ik vind het wel een goed gevoel geven dat ik nu al bezig benquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..], ik durf te zeggen dat het er meer dan vijf zijn en de rest laat ik vrij voor jouw fantasie. Of dat er tien of vijftien of zeven zijn dat mag jij verzinnen
.
[..]
Ja? Hopelijk lijkt dat alleen maar zo, wel goed bezig hoor. Voordat school is begonnen al met school bezig.
En dat is wel leuk, hoe oud is je oma geworden? of wordt ze?
Nou ja, het is misschien niet lastig als je onaantrekkelijk bent in combinatie met het hebben van lage standaarden. De meeste onaantrekkelijke mensen hebben die standaarden echter wel en daarom is het lastig voor ze.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Standaarden hebben is ook zulke onzinquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, het is misschien niet lastig als je onaantrekkelijk bent in combinatie met het hebben van lage standaarden. De meeste onaantrekkelijke mensen hebben die standaarden echter wel en daarom is het lastig voor ze.
Ja maar sommige mensen vinden dus alles met een gat aantrekkelijk. Dan is het niet moeilijk iets te neuken te vinden nee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Standaarden hebben is ook zulke onzin
Je vindt iemand aantrekkelijk of niet.
Te vroeg.quote:
Dan moet je als man nog steeds niet lelijk zijn, en wat charisma hebben. Anders ben je zoals enkele FOK!kers, behoorlijk de lul wat dat betreft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar sommige mensen vinden dus alles met een gat aantrekkelijk. Dan is het niet moeilijk iets te neuken te vinden nee.
plus en ah 22quote:
ik vergeet altijd welke tot 8 welke tot 9 enzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te vroeg.
10 uur de laatste volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |