gezond koken vet varkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal ik zo iets gaan frituren of zal ik een pizzaburger erin gooien?
Of een tosti
hoelang al zonder?quote:
Maandag 2 wekenquote:
ga je door of ga je dan weer vlees eten?quote:
Ik neig eigenlijk wel beetje naar doorgaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je door of ga je dan weer vlees eten?
Maar puntpaprika's besmeerd met boursin is niet echt een voldoenende avondmaaltijd vind ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks. Gaan ripped worden toch.
wow leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik neig eigenlijk wel beetje naar doorgaan
bij die naast de markt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:51 schreef supersof het volgende:
vanmiddag geluncht met vriendinnen en toen had ik een panini
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar puntpaprika's besmeerd met boursin is niet echt een voldoenende avondmaaltijd vind ik.
Verder fruit gegeten, en yoghurt, en een bolletje met avocado. Dan kan het nog wel toch?
Maar aan de andere kant vraag ik me af hoe erg het dan een morele keuze is of nietquote:
jaquote:
#schoolleefquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:52 schreef Kauai het volgende:
Ben zo vreselijk moe
Denk dat ik over twee uur al lig te slapen
In deze wijk een AH, Lidl, Dirk en Plusquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dit dorp is alleen een Plus
die was echt veel groter en ze hadden veel meer. echt domme indeling nu ookquote:
Wat een luxequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:53 schreef Kauai het volgende:
[..]
In deze wijk een AH, Lidl, Dirk en Plus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |