Nee want ik moet naar school. En ken nog zo'n beetje niemand.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
zie je kaneel niet op je verjaardag?
Je kan savonds toch mensen uitnodigen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want ik moet naar school. En ken nog zo'n beetje niemand.
Met een vriend, een date?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:21 schreef Typisch het volgende:
later op de avond ga ik een filmpje checken met iemand, iemand suggesties?
geen comedy of chick flick crap, voor de rest kan ik eigenlijk alles wel waarderen
vriendin met voordelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een vriend, een date?
Wel belangrijke informatie
Nee want dan ben ik moe. En ik heb niet een glazen om mensen drinken aan te bieden, want ik verhuis binnen een week dus alles is ingepakt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan savonds toch mensen uitnodigen?
plasticquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik moe. En ik heb niet een glazen om mensen drinken aan te bieden, want ik verhuis binnen een week dus alles is ingepakt.
Hoe ver zit je op de schaal vanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:21 schreef Typisch het volgende:
later op de avond ga ik een filmpje checken met iemand, iemand suggesties?
geen comedy of chick flick crap, voor de rest kan ik eigenlijk alles wel waarderen
la vie d'adelequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
vriendin met voordelen
maar ze vindt wel ongeveer het zelfde leuk als ik
seventh sonquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
vriendin met voordelen
En wat vind jij leuk?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
vriendin met voordelen
Dit eindigt wel in steamy sex jaquote:
goede schaal welquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe ver zit je op de schaal van
The Expendables ------------------------- 2001: Space Odyssee
maw rechttoe rechtaan actie tot vage zooi waar niemand een reet van begrijpt
Of American Psycho en dan die seksscene nadoen dat hij op zichzelf loopt te geilen in de spiegelquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:25 schreef Adames het volgende:
of irreversible, wordt ook iedereen nat van
Ex-Machina vast al gezien?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
goede schaal wel
zou dan eerder richting 2001 gaan, the expendables kan mij ook niet echt bekoren
sowieso beide meer van de sci-fi en fantasy, maar daarvan heb ik zo'n beetje alles wel gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |