alleen voor vanavond ffquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
At the moment heb ik heulegaar geen vriendin.
Die heb je er echt tussen zittenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo kansloos om daar mensen om te pesten
Echt zo...triest
Je identiteit en eigenwaarde ontlenen aan de plek waar je toevallig geboren bentquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gek
ben toch verhuisd naar een kut dorp dat naar nijmegen neigt waar ze me gingen pesten omdat ik uit arnhem kwam en dat waren de twee kuste jaren van mijn leven.
zo nu weet je het
Beetje triest om je daar om te pesten jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gek
ben toch verhuisd naar een kut dorp dat naar nijmegen neigt waar ze me gingen pesten omdat ik uit arnhem kwam en dat waren de twee kuste jaren van mijn leven.
zo nu weet je het
Je ging afgelopen week toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:01 schreef supersof het volgende:
[..]
daar was ik in april met mijn ex en dat was best leuk
Dat soort mensen moet je op zomerkamp sturen naar Polenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:01 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die heb je er echt tussen zittenMongolen
heb jij ook zo'n accentje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gek
zo nu weet je het
Wat errugquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
At the moment heb ik heulegaar geen vriendin.
Dat was Crack jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je ging afgelopen week toch?
Of zit ik je nu te verwarren met iemand anders?![]()
Ow wacht, was dat Crack niet?
Dan moet je wel ongelooflijk simpel zijn jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je identiteit en eigenwaarde ontlenen aan de plek waar je toevallig geboren bentTrots zijn op zoiets
![]()
ik heb er nooit bijgehoord omdat ik een hollander benquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je identiteit en eigenwaarde ontlenen aan de plek waar je toevallig geboren bentTrots zijn op zoiets
![]()
Tot zover mijn terugval
wat voor accentje?quote:
Ik deed geen hosselpogingquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haalt dit je hosselpogingen even flink onderuit!
ik begrijp hier niks vanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Jammer dat m'n internet zo klote werkt, anders had ik graag een paar vragen aan tetou gesteld. Meloewa dingen, kloppen die ?
Weet ik nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo'n arnhemse dat je van die letters gewoon niet uitspreekt of inslikt
haha homoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik deed geen hosselpogingWas gewoon interesse
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik deed geen hosselpogingWas gewoon interesse
je weet toch wel of je een (grof) accent hebt johquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik niet
voor mijn gevoel praat ik gewoon normaal
dat had ik vroeger ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik niet
voor mijn gevoel praat ik gewoon normaal
Oke dan heb ik geen accent.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
je weet toch wel of je een (grof) accent hebt joh
Ah, de reactie waarvan je wist die zou komenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jeetje fokkie neem je het stokje van me over
wanneer shotjesbarquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jeetje fokkie neem je het stokje van me over
Als ik geld hebquote:
leids is leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel klein beetje Leids accent, helaas.
Ik heb Flips paar keer gemeet. Wat een accent!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Noord-Hollands accent, beste accent
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Noord-Hollands accent, beste accent
Die heeft echt een flink accent jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Flips paar keer gemeet. Wat een accent!
Ik zou het niet eens doorhebben dat ze met een accent praat denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Flips paar keer gemeet. Wat een accent!
Dan ga je mij ook niet verstaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft echt een flink accent jaKan soms bijna niet verstaan
Wist niet dat je haar wel eens had ontmoet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft echt een flink accent jaKan soms bijna niet verstaan
Ja, dat is wel gevaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens doorhebben dat ze met een accent praat denk ik
Gewoon normaal voor mij
Dan neem je maar een schrijfblok mee Hansquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga je mij ook niet verstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |