eensquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Samen krachttraining is echt afschuwelijk vaak.
went wel johquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal van die 'sportieve types' die daar rondhangen. Alsof ze er thuishoren, ziet het eruit. En ik voel me alsof ik eigenlijk thuis op de bank hoor te liggen.
Ik vond het op dat moment wel meevallen want ik was aan het sporten, maar als je dan stopt met sporten holyfuckingshit. Ja ik was natuurlijk kapot buiten adem maar ik was nogal een 'HELEMAAL KAPOT SPORTEN!!!' type anders geen voldoeningquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn record ook zoiets, iets minder.
Denk 190.
Vond dat erg eng.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een weddenschap die ik graag aan ga
voeding is ook belangrijkquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja hopelijk. Want beter lichaam ga ik niet krijgen met die een of twee keer per week
Euhm geen idee.quote:
Het is meestal meer icm andere voedsel ipv minderquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar minder voedsel lukt mij nooit op langere termijn
Ik hoef niet echt iets te veranderen aan mijn voeding denk ik. Zou niet weten wat ik nu eet dat echt niet oke is, op de incidentele lekkernijen na.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm geen idee.op mijn werk zeg ik altijd gekscherend een kratje bier.
[..]
Het is meestal meer icm andere voedsel ipv minder
Ben je überhaupt wel in Nederland aan het einde van de competitie?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm geen idee.op mijn werk zeg ik altijd gekscherend een kratje bier.
Als het goed is wel tenzij ik in Azië beslis fuck mijn bijbaan en ontslag neem en dan naar Australië ga oid.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je überhaupt wel in Nederland aan het einde van de competitie?
Als een badgirlquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het goed is wel tenzij ik in Azië beslis fuck mijn bijbaan en ontslag neem en dan naar Australië ga oid.
Wow, wat rebels. Als ik een vrouw was, had ik dit opwindend gevonden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het goed is wel tenzij ik in Azië beslis fuck mijn bijbaan en ontslag neem en dan naar Australië ga oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |