SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ik ontken dat niet. Als iemand zich een koe voelt prima. Maar diegene blijft een vrouw of een man.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen die zich dier voelen.
Waarom mag jij dat wel ontkennen maar ik iets anders niet?
En als ze over 100 jaar technologisch ver genoeg zijn om dat uit te voeren verandert dat opeens ENORM.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:37 schreef Fok-it het volgende:
Maar diegene blijft een vrouw of een man.
Voor mij wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als ze over 100 jaar technologisch ver genoeg zijn om dat uit te voeren verandert dat opeens ENORM.
Dat is echt heel raar.quote:
Dat gebeurt nu dan toch ook al?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is echt heel raar.
Dan veranderd je ethiek door de technologie.
Een gevaarlijke tendens.
Totaal niet.quote:
Zelfde nonvraag als ik aan jou stelde want ik kan me dat niet voorstellenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als we nog geen mogelijkheid hadden gehad tot geslachtsverandering was je daar ook minder positief over?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfde nonvraag als ik aan jou stelde want ik kan me dat niet voorstellen
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Onder jullie logica hebben er miljoenen jaren mensen zich anders gevoeld maar simpelweg geen optie.
Dat zou toch ook bst goed kunnen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Onder jullie logica hebben er miljoenen jaren mensen zich anders gevoeld maar simpelweg geen optie.
Als het aangeboren is moeten het er miljoenen zijn geweest.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:42 schreef Fok-it het volgende:
Tuurlijk geen miljoenen maargoed. Vast wel een aantal ja
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie claimen dat het natuurlijk aangeboren gevoel is.
Ik weet niet of het aangeboren is. Ik had het alleen over een verstoorde hersenwerking.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het aangeboren is moeten het er miljoenen zijn geweest.
Maar dan zou het niet waar zijn omdat het technologisch niet mogelijk was.quote:
Er zijn toch ook andere aangeboren dingen (dan wel geen gevoel maar een aandoening) waar ook maar bijv. 2000 van op de wereld rondlopen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het aangeboren is moeten het er miljoenen zijn geweest.
Indoctrinatie is niets anders dan normen en waarden die je ingetimmerd krijgt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof best dat omgeving een factor kan zijn. Maar dat is anders dan meteen indoctrinatie als term te gebruiken
Over het algemeen noemen we dat afwijkingen ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zijn toch ook andere aangeboren dingen (dan wel geen gevoel maar een aandoening) waar ook maar bijv. 2000 van op de wereld rondlopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |