Je kent niet elke transgender op de wereld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet: geen enkele transgender zal ooit wat toevoegen?
Ik nodig iedereen uit het tegenbewijs te leveren
Dat kan. Wel frappant dat tegenwoordig alles openbaar is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:34 schreef Fok-it het volgende:
Misschien hebben ze nog niet voor wereldwijde reusachtige ontwikkelingen gezorgd maar voegen ze op andere vlakken wat toe. Wat niet zichtbaar is omdat het niet in jouw omgeving is
Wat wil je daarmee zeggen? Dat je het allang gezien had moeten hebben?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan. Wel frappant dat tegenwoordig alles openbaar is.
Dat ik homos/lesbiennes zie die enorme ontwikkelingen teweegbrengen. Het is niet zoals jullie denken dat ik buiten de maatschappij sta.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat je het allang gezien had moeten hebben?
Ik zie ook geen mensen die op de sociale werkplaats werken die iets teweegbrengen.Maar ze zullen vast voor bepaalde mensen een toevoeging in hun leven zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ik homos/lesbiennes zie die enorme ontwikkelingen teweegbrengen. Het is niet zoals jullie denken dat ik buiten de maatschappij sta.
Lanaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:36 schreef hugecooll het volgende:
Is die Wachowski van The Matrix en zo geen transgender?
Best oké films, toch?
En trans kosten verder vooral een hoop geld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie ook geen mensen die op de sociale werkplaats werken die iets teweegbrengen.Maar ze zullen vast voor bepaalde mensen een toevoeging in hun leven zijn
Je gaat niet in op mijn post. Dat is toch hetzelfde?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En trans kosten verder vooral een hoop geld.
Dat kan je over heel veel (aangeboren) afwijkingen zeggen, toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En trans kosten verder vooral een hoop geld.
Noem ze eens op dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:38 schreef Fok-it het volgende:
Heel veel bevolkingsgroepen voegen niks toe wat jij merkt of leest.
Waaruit je dus de conclusie kan trekken dat niemand nutteloos hoeft te zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik heb verder ook niets gezegd over persoonlijk nut.
Ieder persoon hoe gehandicapt dan ook heeft persoonlijke waarde voor iemand.
En dat ze een ernstige afwijking hebben in de regel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waaruit je dus de conclusie kan trekken dat niemand nutteloos hoeft te zijn
De meeste kinderen. Zwaar demente bejaarden. Mensen die zich afzonderen van de mensheid om in the middle of nowhere te wonen. Levenslange gevangenen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Noem ze eens op dan?
Over het algemeen wel.
Of ze zijn zwaar gehandicapt.
Dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat ze een ernstige afwijking hebben in de regel.
Kinderen gaan over het algemeen maatschappelijk iets toevoegen als ze geen afwijkingen hebben. Bij bejaarden andersom.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste kinderen. Zwaar demente bejaarden. Mensen die zich afzonderen van de mensheid om in the middle of nowhere te wonen. Levenslange gevangenen.
Allemaal mensen die niet in het nieuws komen omdat ze wat teweeg brengen in de wereld
Dat is mijn punt in feite.quote:
Als je vind dat je niet moet doen alsof het normaal is moet je dus ook de operaties verbieden. Of niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is mijn punt in feite.
Ik zeg nergens dat je mensen moet afmaken, buitensluiten of wat dan ook.
Ik vind niet dat je moet doen alsof het normaa is. Wat je zelf ook bevestigd dat externe factoren meespelen
Ik ben geen groot voorstanders van operaties in veel gevallen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je vind dat je niet moet doen alsof het normaal is moet je dus ook de operaties verbieden. Of niet?
Volgens mij word dat niet zomaar verzekerd hoor? Ik kan me vergissenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is het meer dat ik het raar vind dat de maatschappij dat voor anderen moet betalen
de kosten van de (medische) transitie en de begeleiding vanuit het genderteam worden bijna allemaal volledig vergoed door de zorgverzekering. Deze vergoedingen zijn opgenomen in de basisverzekering.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij word dat niet zomaar verzekerd hoor? Ik kan me vergissen
Hm ja. Daar valt inderdaad wel wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de kosten van de (medische) transitie en de begeleiding vanuit het genderteam worden bijna allemaal volledig vergoed door de zorgverzekering. Deze vergoedingen zijn opgenomen in de basisverzekering.
Begrijpelijk wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zou ik nog zielsveel van mn zusje houden maar wel extreem verdrietig zijn
je blijft me verbazenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net gekookt en warm gegeten.
Ben de eerste twee uur vrij omdat practicum uitvalt vanwege een tentamen, vond dat ik mijn tijd maar nuttig moest gebruiken.quote:
hond?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor het eerst wat in zo'n Chinese winkel besteld.
Nice.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor het eerst wat in zo'n Chinese winkel besteld.
wel gevoeld? was vannacht toch aardbeving?quote:
Ja klopt, voelde het wel eventjes ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wel gevoeld? was vannacht toch aardbeving?
quote:Woon je in Emmen, dan hoor je bij de gelukkigste mensen van Nederland. Dat blijkt uit onderzoek van de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Emmenaren staan in de top drie van de grootste gemeenten en zijn gelukkiger dan bijvoorbeeld de inwoners van Amsterdam en Rotterdam.
robot janquote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zelf een robot
Van mij wil je niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon nudies posten, dan leeft het vanzelf weer.
Je hoeft ze ook niet voor mij te posten.quote:
Niet erg veel eigenlijk. Jij?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet voor mij te posten.
Maar vertel, wat heb jij vandaag gedaan
Waar kan ik de jouwe vindenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon nudies posten, dan leeft het vanzelf weer.
DM maar als je hulp nodig hebt met navigerenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja die site snap ik nooit
net als reddit
Ik heb er ook wel eens een gezien die op de mijne leek, ja. Moest toen even denken of ik gepost had. Misschien is het wel dezelfdequote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag laatst op 4chan een penis die op de jouwe leek, maar toen zag ik dat de man in bad zat
Bedankt kaneel, ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DM maar als je hulp nodig hebt met navigeren![]()
[..]
Ik heb er ook wel eens een gezien die op de mijne leek, ja. Moest toen even denken of ik gepost had. Misschien is het wel dezelfde
Echt heerlijk als het zo koud is, je gaat liggen en dan voel je zo die warmte over je heen komenquote:
Ga je naar een salon of iets of bij je ouders?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt heerlijk als het zo koud is, je gaat liggen en dan voel je zo die warmte over je heen komen
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag laatst op 4chan een penis die op de jouwe leek, maar toen zag ik dat de man in bad zat
Sundaysquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga je naar een salon of iets of bij je ouders?
waarom combo.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor 1,6?
Heb combo az en ajax over 2,5 goals
warme dousgequote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had het al koud maar toen kreeg ik honger en heb ik een pak diepvriesfruit opgegeten, en nu voelt het alsof ik nooit meer warm ga worden
drink theequote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had het al koud maar toen kreeg ik honger en heb ik een pak diepvriesfruit opgegeten, en nu voelt het alsof ik nooit meer warm ga worden
ik was vandaag ook zo klaar de werk 6 uur ik eten half 7 de klaarquote:
daarom ben je daarquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was dus bij sportschool vandaag
Maar ik schaam me daar omdat ik me er te slap en dikjes voor voel om daar rond te lopen.
die zijn al een tijd daarquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de meesten zien er al zo atletisch uit.
Gewoon lunk alarm indrukken als ze te intimiderend zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de meesten zien er al zo atletisch uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |