Ik heb ook nergens gezegd dat die mensen per definitie niet intelligent zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja.
Ik heb niet gezegd dat ik mensen die zich een dier voelen niet intelligent vind en nog erger.
Dat die mensen niks toevoegen
Nee, nu blijven jullie maar gewoon nog even wakkerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja we zijn al 2 topics bezig dus we zullen zo wel naar bed gaanMaar genoeg discussie in de avond dus vroeger bijzijn voortaan
Je weet best dat ik dat bedoelde als ze ouder is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder is een baby van nog geen 10 maanden in een discussie betrekken natuurlijk wel van grote klasse.
Misschien is dit Nederlands maar ik vind niet dat je familie in een discussie moet betrekken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet best dat ik dat bedoelde als ze ouder is.
En je negeert het stuk dat je ze nutteloos noemt. Dat doe ik bij niemand.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat die mensen per definitie niet intelligent zijn.
Ik heb er alleen bijzonder weinig meegemaakt.
Verder is een baby van nog geen 10 maanden in een discussie betrekken natuurlijk wel van grote klasse.
Ik vind vrijwel iedere trans tot nu toe bijzonder nutteloos overkomen ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:19 schreef Fok-it het volgende:
En je negeert het stuk dat je ze nutteloos noemt. Dat doe ik bij niemand.
Het was een voorbeeld. Ik had net zo goed je vriendin kunnen zeggen. of de vriendin van je broertje, of wie dan ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien is dit Nederlands maar ik vind niet dat je familie in een discussie moet betrekken.
Ik vind dat je familie niet moet betrekken in een inhoudelijke discussie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:20 schreef Fok-it het volgende:
Het ging gewoon om een wat als-situatie. Dat je dat dan `grote klasse vind' vind ik ook weer beetje jammer want ik bedoel er helemaal niks mee. Het is niet dat ik me tot een bepaald niveau wil verlagen ofzo
Oke sorry danquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je familie niet moet betrekken in een inhoudelijke discussie.
Misshcien is het in jullie cultuur normaal. Dat kanquote:
Ik heb geen idee of dat een cultuurverschil is. Ik heb er eigenlijk nog nooit iemand wat over horen zeggen inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misshcien is het in jullie cultuur normaal. Dat kan
In Nederland weinig familiegevoel over het algemeenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat een cultuurverschil is. Ik heb er eigenlijk nog nooit iemand wat over horen zeggen inderdaad
Wel minder ja. Maar of dat de reden is. Voelen zich gewoon minder snel in een eer aangetast ofzo?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland weinig familiegevoel over het algemeen
Nee. Gewoon minder familiegevoel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel minder ja. Maar of dat de reden is. Voelen zich gewoon minder snel in een eer aangetast ofzo?
Klopt. Ik heb nooit iemand persoonlijk aangevallen op zijn geaardheid of meningquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:25 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind het bij dit soort discussies altijd een beetje jammer dat je (vaak) voor van alles en nog wat wordt uitgemaakt als je zegt dat je homoseksualiteit niet normaal/natuurlijk vindt
Geldt in principe ook voor andere afwijkingen
Niemand heeft jou toch uitgemaakt voor iets? Ja Elan misschienquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb nooit iemand persoonlijk aangevallen op zijn geaardheid of mening
Het is normaal om in een discussie met "quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand heeft jou toch uitgemaakt voor iets? Ja Elan misschien
Nee is ook niet normaal, zeg ik ook nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is normaal om in een discussie met "" te reageren omdat de mening je niet zint.
Tja. Dan maakt het voor mij ook wat minder de moeite waard.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee is ook niet normaal, zeg ik ook niet
Maar uitspraken als: Geen enkele transgender voegt wat toe op deze wereld, is nutteloos. Stoot sommigen behoorlijk tegen het been. Dan kan je niemand persoonlijk aanvallen of iemand waarderen waarmee je praat. Maar zo`n uitspraak is ook best ridicuul.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja. Dan maakt het voor mij ook wat minder de moeite waard.
Ik zeg toch niet: geen enkele transgender zal ooit wat toevoegen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:31 schreef Fok-it het volgende:
Maar uitspraken als: Geen enkele transgender voegt wat toe op deze wereld, is nutteloos. Stoot sommigen behoorlijk tegen het been. Dan kan je niemand persoonlijk aanvallen of iemand waarderen waarmee je praat. Maar zo`n uitspraak is ook best ridicuul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |