Je kent niet elke transgender op de wereld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet: geen enkele transgender zal ooit wat toevoegen?
Ik nodig iedereen uit het tegenbewijs te leveren
Dat kan. Wel frappant dat tegenwoordig alles openbaar is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:34 schreef Fok-it het volgende:
Misschien hebben ze nog niet voor wereldwijde reusachtige ontwikkelingen gezorgd maar voegen ze op andere vlakken wat toe. Wat niet zichtbaar is omdat het niet in jouw omgeving is
Wat wil je daarmee zeggen? Dat je het allang gezien had moeten hebben?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan. Wel frappant dat tegenwoordig alles openbaar is.
Dat ik homos/lesbiennes zie die enorme ontwikkelingen teweegbrengen. Het is niet zoals jullie denken dat ik buiten de maatschappij sta.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat je het allang gezien had moeten hebben?
Ik zie ook geen mensen die op de sociale werkplaats werken die iets teweegbrengen.Maar ze zullen vast voor bepaalde mensen een toevoeging in hun leven zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ik homos/lesbiennes zie die enorme ontwikkelingen teweegbrengen. Het is niet zoals jullie denken dat ik buiten de maatschappij sta.
Lanaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:36 schreef hugecooll het volgende:
Is die Wachowski van The Matrix en zo geen transgender?
Best oké films, toch?
En trans kosten verder vooral een hoop geld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie ook geen mensen die op de sociale werkplaats werken die iets teweegbrengen.Maar ze zullen vast voor bepaalde mensen een toevoeging in hun leven zijn
Je gaat niet in op mijn post. Dat is toch hetzelfde?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En trans kosten verder vooral een hoop geld.
Dat kan je over heel veel (aangeboren) afwijkingen zeggen, toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En trans kosten verder vooral een hoop geld.
Noem ze eens op dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:38 schreef Fok-it het volgende:
Heel veel bevolkingsgroepen voegen niks toe wat jij merkt of leest.
Waaruit je dus de conclusie kan trekken dat niemand nutteloos hoeft te zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik heb verder ook niets gezegd over persoonlijk nut.
Ieder persoon hoe gehandicapt dan ook heeft persoonlijke waarde voor iemand.
En dat ze een ernstige afwijking hebben in de regel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waaruit je dus de conclusie kan trekken dat niemand nutteloos hoeft te zijn
De meeste kinderen. Zwaar demente bejaarden. Mensen die zich afzonderen van de mensheid om in the middle of nowhere te wonen. Levenslange gevangenen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Noem ze eens op dan?
Over het algemeen wel.
Of ze zijn zwaar gehandicapt.
Dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat ze een ernstige afwijking hebben in de regel.
Kinderen gaan over het algemeen maatschappelijk iets toevoegen als ze geen afwijkingen hebben. Bij bejaarden andersom.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste kinderen. Zwaar demente bejaarden. Mensen die zich afzonderen van de mensheid om in the middle of nowhere te wonen. Levenslange gevangenen.
Allemaal mensen die niet in het nieuws komen omdat ze wat teweeg brengen in de wereld
Dat is mijn punt in feite.quote:
Als je vind dat je niet moet doen alsof het normaal is moet je dus ook de operaties verbieden. Of niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is mijn punt in feite.
Ik zeg nergens dat je mensen moet afmaken, buitensluiten of wat dan ook.
Ik vind niet dat je moet doen alsof het normaa is. Wat je zelf ook bevestigd dat externe factoren meespelen
Ik ben geen groot voorstanders van operaties in veel gevallen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je vind dat je niet moet doen alsof het normaal is moet je dus ook de operaties verbieden. Of niet?
Volgens mij word dat niet zomaar verzekerd hoor? Ik kan me vergissenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is het meer dat ik het raar vind dat de maatschappij dat voor anderen moet betalen
de kosten van de (medische) transitie en de begeleiding vanuit het genderteam worden bijna allemaal volledig vergoed door de zorgverzekering. Deze vergoedingen zijn opgenomen in de basisverzekering.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij word dat niet zomaar verzekerd hoor? Ik kan me vergissen
Hm ja. Daar valt inderdaad wel wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de kosten van de (medische) transitie en de begeleiding vanuit het genderteam worden bijna allemaal volledig vergoed door de zorgverzekering. Deze vergoedingen zijn opgenomen in de basisverzekering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |