SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Dat klopt ook heel eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:39 schreef Amarantha het volgende:
Inb4 Inso: Alleen Amsterdam en Rotterdam zijn een beetje stad te noemen in Nederland.
Jouw woorden, niet de mijne.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt ook heel eerlijk gezegd.
Het is niet dat een Arnhem of Nijmegen of Emmen erg stads overkomtquote:
Arnhem is ook een tussenstopquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Je woont in Arnhem toch is nou ook niet echt stads te noemen, of vergis ik me hierin?
Wel als je uit Emmen komt hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is niet dat een Arnhem of Nijmegen of Emmen erg stads overkomt
Ik snap hem wel opzichquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:39 schreef Amarantha het volgende:
Inb4 Inso: Alleen Amsterdam en Rotterdam zijn een beetje stad te noemen in Nederland.
Groningen wel. Utrecht wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je vergelijkt Nijmegen met Emmen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja vergeleken met andere landen zijn de steden hier een lachertje, dat snap ik ook wel.quote:
Dit worden gewoon als steden gezien. Ook in het buitenlandquote:
vlak den haag niet uitquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:39 schreef Amarantha het volgende:
Vind Utrecht dan ook nog wel als een stad over komen. Groningen nooit geweest dus kan er niks over zeggenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vergeleken met andere landen zijn de steden hier een lachertje, dat snap ik ook wel.
Ja hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit worden gewoon als steden gezien. Ook in het buitenland
Vanuit het buitenland gezien klopt het ja, maar voor Nederlandse begrippen zijn er wel meer plaatsen als stad te bestempelenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt ook heel eerlijk gezegd.
Arnhem heeft wel 2 nachtwinkel!!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vanuit het buitenland gezien klopt het ja, maar voor Nederlandse begrippen zijn er wel meer plaatsen als stad te bestempelen
Vind je het gek dat je het geen steden noemt in zo'n klein land
Nijmegen. Universiteit. Meerdere treinstations. Flink inwonersaantal. Druk centrum.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beide totaal niets met een stad te maken.
Vroeger chickie gehad in Groningen toen woonde ik nog in Rotterdam kwam allemaal heel boers en dorps over hoor daar.quote:
Nauwelijks 24/7 mentaliteit.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nijmegen. Universiteit. Meerdere treinstations. Flink inwonersaantal. Druk centrum.
Wat is hier geen stad aan? Om even wat voorbeelden te noemen
Kom op manquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Arnhem heeft wel 2 nachtwinkel!!
Dan weet je het wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:43 schreef Elan het volgende:
Almere meer inwoners dan Groningen nuff said
Voor mijn gevoel wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op manSouthampton is toch ook geen dorp
Een kwart miljoen inwoners?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel.
Stelt helemaal niets voor qua stadsleven.
Stad is meer dan een hoop woonwijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een kwart miljoen inwoners?Hoe kan je dat geen stad noemen
253.651 inwoners.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel.
Stelt helemaal niets voor qua stadsleven.
Stad heeft meer dan inwoners...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
253.651 inwoners.
Wel erg groot dorp dan.
Voor jouw gevoel misschien. Maar qua definitie kijken ze meer naar inwonersaantallen denk ikquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stad heeft meer dan inwoners...
Hoezo?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Mooi hoe jullie hier een waardeoordeel van maken.
Echt hequote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Mooi hoe jullie hier een waardeoordeel van maken.
Prima.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor jouw gevoel misschien. Maar qua definitie kijken ze meer naar inwonersaantallen denk ik
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
Provincialen voelen zich allemaal tekort gedaan
Man ik ben in Rotterdam geboren wat lul jequote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
Provincialen voelen zich allemaal tekort gedaan
Dan snap je dat Arnhem niets met een stad te maken heeft.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Man ik ben in Rotterdam geboren wat lul je
Ziekenhuis zeker dan. Hoelang heb je er gewoond?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Man ik ben in Rotterdam geboren wat lul je
Ik vind het inderdaad niks vergeleken met de Randstad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan snap je dat Arnhem niets met een stad te maken heeft.
Niets mis mee verder.
Prima.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad niks vergeleken met de Randstad.
Maar een groot dorp vind ik overdreven
Waarom zou je ook?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Emmen is officieel een dorp dus ik ga Emmen helemaal niet beschermen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou je ook?
Mensen hanteren andere maatstaf waarom discussie maken
True. Maar wel in de Randstad opgegroeid dus een provinciaal ben ik zeker nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziekenhuis zeker dan. Hoelang heb je er gewoond?
[..]
Waarom zou je ook?
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar wel in de Randstad opgegroeid dus een provinciaal ben ik zeker niet
[..]
Waarom zou je ook?
Ach komop man Woerden is toch ook niet meer dan een bescheiden refodorpjequote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar wel in de Randstad opgegroeid dus een provinciaal ben ik zeker niet
Maakt mij verder ook niet uit hoor. Ik maakte ook niet voor niks de vergelijking met Southamptonquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind er ook niets geods/slechts aan.
Ik vind die dingen gewoon geen steden omdat er "zoveel" mensen wonen
nee joh valt reuze mee in deze scquote:
Ik maak geen woordeoordelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt mij verder ook niet uit hoor. Ik maakte ook niet voor niks de vergelijking met Southampton
Voor mijn gevoel woon je nu gewoon in een redelijke stad
Woerden?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach komop man Woerden is toch ook niet meer dan een bescheiden refodorpje
ik wou het over de dualisering binnen het lokaal bestuur hebben laatst maar dat boeide echt helemaal niemandquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nee joh valt reuze mee in deze sc
Racistisch CDA-dorpjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach komop man Woerden is toch ook niet meer dan een bescheiden refodorpje
Ik werk er zelf ook aan mee ja dat weet ikquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je het weer over eten hebt?
Daar woonde je toch bij je ouders tot voor kort?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Woerden?Daar ben ik toch niet opgegroeid.
typisch overheid weer. Eerst alles centraliseren en fuseren en dan weer opsplitsenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wou het over de decentralisatie van het lokaal bestuur hebben laatst maar dat boeide echt helemaal niemand
erg apart
Overheid is per definitie aids.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wou het over de dualisering binnen het lokaal bestuur hebben laatst maar dat boeide echt helemaal niemand
erg apart
staat dit in je boekje elan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar woonde je toch bij je ouders tot voor kort?
Of zeg ik nu weer teveel en krijg ik zo een reprimande van je
We moeten streven naar opschaling en minder samenwerkingquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
typisch overheid weer. Eerst alles centraliseren en fuseren en dan weer opsplitsen
Tsjaquote:
o.a. jaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
staat dit in je boekje elan?
Ik vind beide totaal niet,quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja
Veel westerlingen hebben in de regel vaak gewoon niks met `boeren' vice versa.
Vooroordelen van westerlingen naar boeren: Simpel volk
Vooroordelen van boeren naar westerling: Arrogant. vinden zichzelf beter
Ik ben in Barendrecht opgegroeid he. Dat ik daarna in dorpen ben gaan wonen kn ik niks aan doenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar woonde je toch bij je ouders tot voor kort?
Of zeg ik nu weer teveel en krijg ik zo een reprimande van je
Ik heb enorm gelachen toen je mijn dingen ging opsommen.quote:
Ik ook niet. Maar dit komt uit eigen ervaring he.quote:
Over vooroordelen gesproken, ga even het gedachtegoed van de complete bevolking algemeniseren tering hey.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja
Veel westerlingen hebben in de regel vaak gewoon niks met `boeren' vice versa.
Vooroordelen van westerlingen naar boeren: Simpel volk
Vooroordelen van boeren naar westerling: Arrogant. vinden zichzelf beter
Er wonen in beide plekken enorm domme mensen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dit komt uit eigen ervaring he.
Wat stond er in de OP?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:52 schreef Sked het volgende:
VBL / Beter dan Maradonna en Pelé......Samen met Messi. Boven de rest.
hij is terug
complete bevolking''quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Over vooroordelen gesproken, ga even het gedachtegoed van de complete bevolking algemeniseren tering hey.
Ja Insoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er wonen in beide plekken enorm domme mensen.
De meeste zwakzinnige wonen n.b in Amsterdam
Barendrecht is ook een kutdorp al komt Inge de Bruijn er vandaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben in Barendrecht opgegroeid he. Dat ik daarna in dorpen ben gaan wonen kn ik niks aan doen
Afgelopen 24 uur sowieso al 14 topics geopendquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:53 schreef Sked het volgende:
[..]
geen idee
Ik vermoed iets over Cruijff of Bergkamp
Ja met die man die je tegenkwam staat op pagina 11.quote:
Die toen aangifte ging doen van bedreiging?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja met die man die je tegenkwam staat op pagina 11.
Al zou ik jou nooit publiekelijk dissen verder.
welke democratiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We moeten streven naar opschaling en minder samenwerking
Er ontstaan gaten binnen het democratische bestuursstelsel
hij mag toch wel doorgaanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Afgelopen 24 uur sowieso al 14 topics geopend!
de democratische legitimatie die de gemeenteraad heeftquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
welke democratieis niets meer dan een leeg ritueel
Latent homofiel o.a. dingen over oranje hesjes op tribunes wanstaltige muzieksmaak enzquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:54 schreef Paxcon het volgende:
Elan wat heb je allemaal opgeschreven over mij?
Dat weet je toch zelf ook wel. Over boeren, provencialen, noorderlingen wordt toch vaak lacherig gedaan door veel mensen die uit de grote stad komen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heeft die eigen ervaring er dan mee te maken
hehehequote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Latent homofiel o.a. dingen over oranje hesjes op tribunes wanstaltige muzieksmaak enz
De burgemeester is al niet democratisch gekozenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
de democratische legitimatie die de gemeenteraad heeft
meeste moslims: randstadquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Meeste uitkering: randstad
Meeste criminaliteit: randstad
Meeste zwakbegaafden: randstad
Zou ik op moeten zoeken man.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die toen aangifte ging doen van bedreiging?
Klopt maar statistisch gezien heeft de randstad op elk vlak het slechter dan de provincie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet je toch zelf ook wel. Over boeren, provencialen, noorderlingen wordt toch vaak lacherig gedaan door veel mensen die uit de grote stad komen.
En toen ik in Emmen woonde en je had het over Rotterdammers of weet ik veel wat, waren er altijd veel mensen die die mensen dan uit de hoogte vonden en voelde zich dan beetje minderwaardig enzo. Heb dat best vaak meegemaakt
kloptquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De burgemeester is al niet democratisch gekozen
vergeet film en seriesmaak nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Latent homofiel o.a. dingen over oranje hesjes op tribunes wanstaltige muzieksmaak enz
Moet je eens kijken hoe leden van de Eerste Kamer hier worden gekozen. Echt bizar.quote:
Welke bevoegdheden van de burgemeester vind jij dan zo belangrijk dat daarvoor een directe democratische legitimatie vereist is?quote:
Getrapt gekozen via provincie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe leden van de Eerste Kamer hier worden gekozen. Echt bizar.
Burgemeester misschien nog niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke bevoegdheden van de burgemeester vind jij dan zo belangrijk dat daarvoor een directe democratische legitimatie vereist is?
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
vergeet film en seriesmaak niet
Dag dagquote:
ik kijk nooit films dus hier zit een gaatje in je documentatiequote:
Blue Jays voor het eerst sinds '93 play offs geclinched net hequote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Maarre Pax en Ama en alle andere die uit de provincie komen. Jullie zijn wel lief hoor.
Nou ja, voorlopig wel. Misschien als ik tegen m`n pensioen aan zit dat ik denk van ik zoek wat rusitgersquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zou jij oprecht 20-25 jaar in een appartement willen wonen fokkie?
Wat dan onbetaalbaar is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopig wel. Misschien als ik tegen m`n pensioen aan zit dat ik denk van ik zoek wat rusitgers
Nu doe je net of ik me aangevallen voelde door jouw postsquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Maarre Pax en Ama en alle andere die uit de provincie komen. Jullie zijn wel lief hoor.
Allemaal mensen uit de bouwwereld/bedrijfsleven die daar belangen en dubbele agenda hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Getrapt gekozen via provincie.
En dan word er soms een fout gemaakt
Democratie is dan ook een illusie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Allemaal mensen uit de bouwwereld/bedrijfsleven die daar belangen en dubbele agenda hebben.
Tweede Kamer ook trouwens.
Jorritsma was jaren burgemeester van Almere haar man heeft bouwbedrijf en krijgt aanbestedingen man man Rusland is er niks bij.
Het antwoord is e rongeduldige thomasquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of ik me aangevallen voelde door jouw posts
Voor het geval datquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of ik me aangevallen voelde door jouw posts
oh spannend ik ga snel kijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het antwoord is e rongeduldige thomas
ohquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh spannend ik ga snel kijken
het is trouwens ongelovige thomas
Mooi manquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blue Jays voor het eerst sinds '93 play offs geclinched net he
Hele team is enorm baas.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi man
brett cecil is echt een baas he
wat een KUT som zegquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het antwoord is e rongeduldige thomas
Ja graagquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij en Johannes keken zulke films op RTL 7 moet ik titels van fims gaan noemen?
ss doomtrooperquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij en Johannes keken zulke films op RTL 7 moet ik titels van fims gaan noemen?
Dacht dat het gemiddelde belspel zo ging:quote:
Juist jaquote:
En dan zeggen dat je nooit films kijkt!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wow
dit is meant to be
ik kan niet WACHTEN om die film te zien
De Nederlandse overheid leidt mensen op voor astro tv.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:04 schreef Paxcon het volgende:
ik mis de belspellen wel een beetje
beter dan astro tv en teleshopping
lotr moest ik onder lichte dwang kijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Juist ja
Sowieso een jokkenbrok die Paxcon gezien deze quote:
[..]
En dan zeggen dat je nooit films kijkt!
met wietske en gigiquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:04 schreef Paxcon het volgende:
ik mis de belspellen wel een beetje
beter dan astro tv en teleshopping
Ja ookquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat het gemiddelde belspel zo ging:
b*mbo
Welke letter missen we hier, voor 250 euro!
Die Blazingquote:
uh watquote:
Oh Gigi Ravelliquote:
Gigi Ravelli is best een geil mokkeltje idd.quote:
Mag nu niet meer op tv of in de media verschijnen van haar te rijke vriendje.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh Gigi Ravelli
Dat is een lekker wijf ja
Wtfquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag nu niet meer op tv of in de media verschijnen van haar te rijke vriendje.
Terecht wel ze deed overal belachelijke uitspraken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag nu niet meer op tv of in de media verschijnen van haar te rijke vriendje.
Ja haar vriend houdt niet van media aandacht enz. Dat is ook de reden dat ze is gestopt met GTST. Haar vriend wil dat niet meer hebben.quote:
Haar vriend heeft zakelijke belangen en daar gaat zij dan doodleuk over zitten kwebbelen waardoor transacties misluktenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Haar vriend heeft zakelijke belangen en daar gaat zij dan doodleuk over zitten kwebbelen waardoor transacties mislukten
quote:De actrice is naar verluidt nergens meer te bekennen. "Roger wil namelijk dat zijn vriendin, net als hijzelf doet, zo onopvallend mogelijk zou leven. Hij houdt totaal niet van media-aandacht", schrijft de krant, die gebruik maakt van een anonieme bron.
"Hij wil het gewoon niet, ook om te voorkomen dat hij de aandacht van verkeerde types trekt", vertelt de ingewijde. "Als je hem tegenkomt op straat, op zijn scooter, denk je ook echt niet: daar gaat een man van 80 miljoen!"
ER? Uh. Hanna Verboom komt in mij op? Bedoel je die?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
Die ene blonde die aan ER meedeed. Dat is wel echt een ordinaire bimbo. Ama weet vast wel wie ik bedoel. Kan niet meer op d`r naam komen. Beetje aparte naam ook
Expeditie Robinson heb je toch wel gekeken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ER? Uh. Hanna Verboom komt in mij op? Bedoel je die?
Serie nooit gekeken hoor.
dikke alimentatie johquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Straks relatie uit, iedereen Gigi vergeten.
Oh Expeditie, sorry moest aan serie denken. Welk jaar zat die erin?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Expeditie Robinson heb je toch wel gekeken?
Die is ook cutequote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht nog aan Bracha van Doesburgh. Die zocht ik.
1/2 jaar terug? Die mtv presentatrice geloof ik. Die liep alleen met d`r tieten te showenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh Expeditie, sorry moest aan serie denken. Welk jaar zat die erin?
Zimra jaquote:
Zij is tofquote:
Ik vooral buitenlanders. Nederlanders raak ik snel de naam van kwijtquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik ken echt teveel namen in de showbizz wereld.
Ik allebei. Ik volg het showbizz nieuws iets te veel en de SHO topics op FOK!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vooral buitenlanders. Nederlanders raak ik snel de naam van kwijt
meh weet niet. Meer steore chickquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Of inmiddels wel? Zou best wel kunnen hoor.
Denk dat je gelijk ehbtquote:
Daar ken ik er geen vanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:17 schreef Amarantha het volgende:
En ik zeg dit want veel mannen geilen op Kim Feenstra.
Je moet niet zoveel coke gebruiken Elanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:16 schreef Elan het volgende:
Die Ancilla Tilia is ook lekker he fokkie
https://www.google.nl/sea(...)gSQ&biw=1366&bih=698 Oordeel zelf maar.quote:
Vreselijk ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Kim Feenstra wel een beetje kut kop hebben. (En haar stem is helemaal om rillingen van te krijgen)
Kan ze niks aan doen ze heeft een gehoorbeschadiging.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Kim Feenstra wel een beetje kut kop hebben. (En haar stem is helemaal om rillingen van te krijgen)
Hitsige Kim Feenstra deelde bed met bekende damequote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:16 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)gSQ&biw=1366&bih=698 Oordeel zelf maar.
quote:
Hoezo geile chick mi man.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel coke gebruiken Elan
De FP boeit echt helemaal niemandquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hitsige Kim Feenstra deelde bed met bekende dame
Kim Feenstra kan squirten
Mwah. Te pornopoesquote:
Dit wist ik volgens mij ook wel ja. Maar goed veranderd haar hoofd niet door.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:18 schreef Elan het volgende:
Kan ze niks aan doen ze heeft een gehoorbeschadiging.
Mooie vrouw ja. Ik vind jammer dat dat programma van haar niet meer gemaakt wordt.quote:
Amerikaanse ook wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
Hollands Next Top Model heeft altijd wel plaatjes erbij zitten trouwens koekoek
Lauren verslaat inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mooie vrouw ja. Ik vind jammer dat dat programma van haar niet meer gemaakt wordt.
Ja zo heette dat jaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Lauren verslaat inderdaad
Nu ze met Jort gaat is ze meh
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Te pornopoesHou ik niet zo van
Dit doet mij echt nietsquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kun je als geaarde hetereseksueel nu haten op dit
Niet elke heteroseksueel hoort te geilen op cup E en pornoblond haarquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent dan ook tamelijk aseksueel.quote:
Ben je gekquote:
vind er niets aanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon gewoon niets om een vrouw waar ik geen emotionele band mee hebt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook tamelijk aseksueel.
Als Margot Robbie met haar benen wijd voor je ligt zou je je tasje pakken en naar de gym vertrekken.
Heb knappere vriendinnetjes gehad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je gekJe mocht willen dat je zo`n vriendin had
Oke wel kutstem maargoed.
Dat kan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gewoon niets om een vrouw waar ik geen emotionele band mee hebt.
Net zo weinig als een man.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan.
Nog nooit emotionele band met een vrouw gehad eigenlijk behalve mijn moeder.
Ik alleen met mn vriendin en moeder.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan.
Nog nooit emotionele band met een vrouw gehad eigenlijk behalve mijn moeder.
Vind je dat transgender meisje knap?quote:
Zie HNTM TT.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je dat transgender meisje knap?
op termijn is dat wel een probleem hoor.quote:
Heb je dat altijd gehad?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
op termijn is dat wel een probleem hoor.
ook geen bindingsangst verder maar zie alleen lustobject geen verliefde gevoelens en shit
Je hebt toch wel keer relatie gehad?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
op termijn is dat wel een probleem hoor.
ook geen bindingsangst verder maar zie alleen lustobject geen verliefde gevoelens en shit
ja dan word je net zoals die FOK!ker die zn reet liet zien op TCquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan in verkeerde lichaam geboren worden mattie.
Ja.quote:
Die zie ik meer als volslagen losgeslagen aandachtsjunk dan transgender.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan word je net zoals die FOK!ker die zn reet liet zien op TC
ja zelfs tijdje getrouwd geweest samengewoond alles. Hoop gedoe was dat welquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt toch wel keer relatie gehad?
Is net zo goed transgender als wie dan ookquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zie ik meer als volslagen losgeslagen aandachtsjunk dan transgender.
Je hebt ook "normale" mensen die dat doen lijkt me meer een gedragsissue.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan word je net zoals die FOK!ker die zn reet liet zien op TC
Toen je getrouwd was hield je dus eigenlijk ook niet van d`r of dat wel?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Heb ook niks met vrouwen verder (no homo)
Altijd idee dat je totaal langs haar heen lult en zij langs mij. Beetje dat idee van mannen van mars en vrouwen van venus of zo.
En nooit gevoel gehad behalve lust? Moet toch wel?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
ja zelfs tijdje getrouwd geweest samengewoond alles. Hoop gedoe was dat wel
Transseksuelen gedragen zich zelden normaalquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt ook "normale" mensen die dat doen lijkt me meer een gedragsissue.
hoe oud ben jij nu eignelijk??quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
ja zelfs tijdje getrouwd geweest samengewoond alles. Hoop gedoe was dat wel
Ja ik heb in de tussentijd drie pagina's uit de Bijbel bestudeerdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Paxcon en ik nemen afstand van dit gesprek
Nee was meer een object daarom werkte het ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En nooit gevoel gehad behalve lust? Moet toch wel?
??quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik heb in de tussen drie pagina's uit de Bijbel bestudeerd
Goed bezig.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik heb in de tussentijd drie pagina's uit de Bijbel bestudeerd
Ohquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee was meer een object daarom werkte het ook niet.
Lekker maatquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik heb in de tussentijd drie pagina's uit de Bijbel bestudeerd
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man hele SC pestte haar nu hypocriet doen
Paxcon wil weer een gezonde hollandsche jongen worden en zoekt steun in het geloofquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man hele SC pestte haar nu hypocriet doen
Hoezo was zij een aandachtshoer terwijl zo veel trans zo doen op internet op tvquote:
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog nooit iemand echt iets positiefs zien zeggen over haar?
Gaat in veel relaties zo moet je maar om je heen kijken.quote:
Wel gelachen toen,quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:31 schreef Fylax het volgende:
Je kont laten zien op TC is (wie het ook doet) wel idioot.
Zoveel?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo was zij een aandachtshoer terwijl zo veel trans zo doen op internet op tv
Op tv zijn er ook genoeg ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo was zij een aandachtshoer terwijl zo veel trans zo doen op internet op tv
Wie zijn wij dat om te bepalen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op tv zijn er ook genoeg ja.
Maar dat pesten kwam niet omdat hij trans was.
Omdat het een debiel was. Net zoals we bitchen op Fylax omdat het een aandachtsjunk is.
Meerdere profielen maken dan weer man dan weer vrouwDat heeft niks meer met transgender zijn te maken
Jaarlijks ondergaan honderden hormoonbehandeling en operaties om vrouw of man te worden waar wij niks van horen.quote:
Dat was een grapje natuurlijkquote:
Dan mag er wel eens iemand zijn met een IQ meer dan 70quote:
Poeh sommige worden echt wel goed omgebouwdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaarlijks ondergaan honderden hormoonbehandeling en operaties om vrouw of man te worden waar wij niks van horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |