Haar vriend heeft zakelijke belangen en daar gaat zij dan doodleuk over zitten kwebbelen waardoor transacties misluktenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Haar vriend heeft zakelijke belangen en daar gaat zij dan doodleuk over zitten kwebbelen waardoor transacties mislukten
quote:De actrice is naar verluidt nergens meer te bekennen. "Roger wil namelijk dat zijn vriendin, net als hijzelf doet, zo onopvallend mogelijk zou leven. Hij houdt totaal niet van media-aandacht", schrijft de krant, die gebruik maakt van een anonieme bron.
"Hij wil het gewoon niet, ook om te voorkomen dat hij de aandacht van verkeerde types trekt", vertelt de ingewijde. "Als je hem tegenkomt op straat, op zijn scooter, denk je ook echt niet: daar gaat een man van 80 miljoen!"
ER? Uh. Hanna Verboom komt in mij op? Bedoel je die?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
Die ene blonde die aan ER meedeed. Dat is wel echt een ordinaire bimbo. Ama weet vast wel wie ik bedoel. Kan niet meer op d`r naam komen. Beetje aparte naam ook
Expeditie Robinson heb je toch wel gekeken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ER? Uh. Hanna Verboom komt in mij op? Bedoel je die?
Serie nooit gekeken hoor.
dikke alimentatie johquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Straks relatie uit, iedereen Gigi vergeten.
Oh Expeditie, sorry moest aan serie denken. Welk jaar zat die erin?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Expeditie Robinson heb je toch wel gekeken?
Die is ook cutequote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht nog aan Bracha van Doesburgh. Die zocht ik.
1/2 jaar terug? Die mtv presentatrice geloof ik. Die liep alleen met d`r tieten te showenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh Expeditie, sorry moest aan serie denken. Welk jaar zat die erin?
Zimra jaquote:
Zij is tofquote:
Ik vooral buitenlanders. Nederlanders raak ik snel de naam van kwijtquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik ken echt teveel namen in de showbizz wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |