SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Dat klopt ook heel eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:39 schreef Amarantha het volgende:
Inb4 Inso: Alleen Amsterdam en Rotterdam zijn een beetje stad te noemen in Nederland.
Jouw woorden, niet de mijne.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt ook heel eerlijk gezegd.
Het is niet dat een Arnhem of Nijmegen of Emmen erg stads overkomtquote:
Arnhem is ook een tussenstopquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Je woont in Arnhem toch is nou ook niet echt stads te noemen, of vergis ik me hierin?
Wel als je uit Emmen komt hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is niet dat een Arnhem of Nijmegen of Emmen erg stads overkomt
Ik snap hem wel opzichquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:39 schreef Amarantha het volgende:
Inb4 Inso: Alleen Amsterdam en Rotterdam zijn een beetje stad te noemen in Nederland.
Groningen wel. Utrecht wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je vergelijkt Nijmegen met Emmen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja vergeleken met andere landen zijn de steden hier een lachertje, dat snap ik ook wel.quote:
Dit worden gewoon als steden gezien. Ook in het buitenlandquote:
vlak den haag niet uitquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:39 schreef Amarantha het volgende:
Vind Utrecht dan ook nog wel als een stad over komen. Groningen nooit geweest dus kan er niks over zeggenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vergeleken met andere landen zijn de steden hier een lachertje, dat snap ik ook wel.
Ja hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit worden gewoon als steden gezien. Ook in het buitenland
Vanuit het buitenland gezien klopt het ja, maar voor Nederlandse begrippen zijn er wel meer plaatsen als stad te bestempelenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt ook heel eerlijk gezegd.
Arnhem heeft wel 2 nachtwinkel!!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vanuit het buitenland gezien klopt het ja, maar voor Nederlandse begrippen zijn er wel meer plaatsen als stad te bestempelen
Vind je het gek dat je het geen steden noemt in zo'n klein land
Nijmegen. Universiteit. Meerdere treinstations. Flink inwonersaantal. Druk centrum.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beide totaal niets met een stad te maken.
Vroeger chickie gehad in Groningen toen woonde ik nog in Rotterdam kwam allemaal heel boers en dorps over hoor daar.quote:
Nauwelijks 24/7 mentaliteit.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nijmegen. Universiteit. Meerdere treinstations. Flink inwonersaantal. Druk centrum.
Wat is hier geen stad aan? Om even wat voorbeelden te noemen
Kom op manquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Arnhem heeft wel 2 nachtwinkel!!
Dan weet je het wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:43 schreef Elan het volgende:
Almere meer inwoners dan Groningen nuff said
Voor mijn gevoel wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op manSouthampton is toch ook geen dorp
Een kwart miljoen inwoners?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel.
Stelt helemaal niets voor qua stadsleven.
Stad is meer dan een hoop woonwijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een kwart miljoen inwoners?Hoe kan je dat geen stad noemen
253.651 inwoners.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel.
Stelt helemaal niets voor qua stadsleven.
Stad heeft meer dan inwoners...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
253.651 inwoners.
Wel erg groot dorp dan.
Voor jouw gevoel misschien. Maar qua definitie kijken ze meer naar inwonersaantallen denk ikquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stad heeft meer dan inwoners...
Hoezo?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Mooi hoe jullie hier een waardeoordeel van maken.
Echt hequote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Mooi hoe jullie hier een waardeoordeel van maken.
Prima.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor jouw gevoel misschien. Maar qua definitie kijken ze meer naar inwonersaantallen denk ik
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
Provincialen voelen zich allemaal tekort gedaan
Man ik ben in Rotterdam geboren wat lul jequote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
Provincialen voelen zich allemaal tekort gedaan
Dan snap je dat Arnhem niets met een stad te maken heeft.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Man ik ben in Rotterdam geboren wat lul je
Ziekenhuis zeker dan. Hoelang heb je er gewoond?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Man ik ben in Rotterdam geboren wat lul je
Ik vind het inderdaad niks vergeleken met de Randstad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan snap je dat Arnhem niets met een stad te maken heeft.
Niets mis mee verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |