Vroeger chickie gehad in Groningen toen woonde ik nog in Rotterdam kwam allemaal heel boers en dorps over hoor daar.quote:
Nauwelijks 24/7 mentaliteit.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nijmegen. Universiteit. Meerdere treinstations. Flink inwonersaantal. Druk centrum.
Wat is hier geen stad aan? Om even wat voorbeelden te noemen
Kom op manquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Arnhem heeft wel 2 nachtwinkel!!
Dan weet je het wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:43 schreef Elan het volgende:
Almere meer inwoners dan Groningen nuff said
Voor mijn gevoel wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op manSouthampton is toch ook geen dorp
Een kwart miljoen inwoners?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel.
Stelt helemaal niets voor qua stadsleven.
Stad is meer dan een hoop woonwijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een kwart miljoen inwoners?Hoe kan je dat geen stad noemen
253.651 inwoners.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel.
Stelt helemaal niets voor qua stadsleven.
Stad heeft meer dan inwoners...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
253.651 inwoners.
Wel erg groot dorp dan.
Voor jouw gevoel misschien. Maar qua definitie kijken ze meer naar inwonersaantallen denk ikquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stad heeft meer dan inwoners...
Hoezo?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Mooi hoe jullie hier een waardeoordeel van maken.
Echt hequote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Mooi hoe jullie hier een waardeoordeel van maken.
Prima.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor jouw gevoel misschien. Maar qua definitie kijken ze meer naar inwonersaantallen denk ik
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
Provincialen voelen zich allemaal tekort gedaan
Man ik ben in Rotterdam geboren wat lul jequote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
Provincialen voelen zich allemaal tekort gedaan
Dan snap je dat Arnhem niets met een stad te maken heeft.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Man ik ben in Rotterdam geboren wat lul je
Ziekenhuis zeker dan. Hoelang heb je er gewoond?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Man ik ben in Rotterdam geboren wat lul je
Ik vind het inderdaad niks vergeleken met de Randstad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan snap je dat Arnhem niets met een stad te maken heeft.
Niets mis mee verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |