Ja in landen waar die 'grote' steden ook 10x groter zijn dan Amsterdamquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
3 uur is niks in vergeleken met andere landen als je even naar een grote stad wilt.
Helaas, al proberen ze het te stimuleren maar het heeft enorm veel tijd nodig en sowieso zal het niet zo levendig worden zoals randstad qua werk denk ikquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt daarom provincie sowieso al beter + je hebt de ruimte.
Alleen werkgelegenheid is vaak dramatisch.
Ik heb nog nooit in een huis gewoondquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Of je moet een luxe penthouse hebben maar alles met bovenburen is sowieso al kak.
Echt niet, gewoon chill appartementquote:
Ja, en aangezien Nederland 40-45 keer zo klein is als die landen is 3 uur wel pure aidsquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
3 uur is niks in vergeleken met andere landen als je even naar een grote stad wilt.
Dat laatste is wel beetje ruk ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en aangezien Nederland 40-45 keer zo klein is als die landen is 3 uur wel pure aidsZeker als je in een dorp zonder treinstation nog eens woont
Straks wel toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een huis gewoond
Ooit wel ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Straks wel toch?
Appartementleef is wel chill weinig zorgen om onderhoud geen tuin alleen veel prikkels soms.
Da's wel minder ja. Maar je bent sneller in duitsland 😏quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:32 schreef Kauai het volgende:
[..]
Even naar de randstad ben je 3 uur aan het treinen
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht omdat je altijd verdwaalde enzo
Las laatst dat het alleen maar aan het afnemen is. Wel wezen kijken voor vrijstaand in Groningen en Friesland maar dan moet je elke werkdag 4 uur in de auto dus fuck die shit.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helaas, al proberen ze het te stimuleren maar het heeft enorm veel tijd nodig en sowieso zal het niet zo levendig worden zoals randstad qua werk denk ik
Google Maps, navigatie aan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
maar ik verdwaal liever hier dan in fucking amsterdam
Klopt. Woontechnisch is het zoveel beter dan randstad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Las laatst dat het alleen maar aan het afnemen is. Wel wezen kijken voor vrijstaand in Groningen en Friesland maar dan moet je elke werkdag 4 uur in de auto dus fuck die shit.
Toevallig Johannes en Etsu hun huis gevonden ermee, dus volgens mij wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Google Maps is nog niet uitgevonden in Groningen
Druk genoeg dat ik niet zonder zou kunnen in ieder gevalquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is ook niet dat gemiddelde FOK!ker druk stadsleven heeft
Klopt straks maar weer ww'tje pakken en dan verhuizen over paar jaarquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Woontechnisch is het zoveel beter dan randstad.
Maar werk he.
Geen abo leefquote:
Ach. Na 10 jaar appartement/flatje ben je er ook wel klaar mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Druk genoeg dat ik niet zonder zou kunnen in ieder geval
nuquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar werk he.
nouja ik hoef geen groot huis met tuin enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar werk he.
Je woont in Arnhem toch is nou ook niet echt stads te noemen, of vergis ik me hierin?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Druk genoeg dat ik niet zonder zou kunnen in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |