Oktober beste maand.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Binnenkort weer eens een kerstboom in huis halen.
Die heb ik al.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan wel graag met schoonmaakster.
Zo dood is het hier ook weer nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja maar jullie wonen dan ook niet in de bewoonde wereld
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom wil ik daar op klikken?
Smurf haha.Goed nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef mij maar klein appartementje in de stad dan een villa in een weiland waar je doodeenzaam wordt
Na een paar jaar ben je er wel klaar mee ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Ooit in een flat gewoond werd helemaal gek van alle herrie om me heen van buren en verkeer en shit,
Waaromquote:
Even naar de randstad ben je 3 uur aan het treinenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo dood is het hier ook weer niet
Ik dacht omdat je altijd verdwaalde enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me beter kende
Klopt daarom provincie sowieso al beter + je hebt de ruimte.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag laatst in Hoofddorp echt prachtige huisjes, we hadden straatnaam onthouden waren benieuwd hoeveel het zou kosten. Fucking half miljoen euro. Voor een half miljoen euro bouw je hier een enorm luxe huis.
3 uur is niks in vergeleken met andere landen als je even naar een grote stad wilt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:32 schreef Kauai het volgende:
[..]
Even naar de randstad ben je 3 uur aan het treinen
Maar voor Nederland is het erg veelquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
3 uur is niks in vergeleken met andere landen als je even naar een grote stad wilt.
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo leuk zijn flatjes/appartementen niet.
Ik vind het best meevallen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Maar voor Nederland is het erg veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |