Dat kan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gewoon niets om een vrouw waar ik geen emotionele band mee hebt.
Net zo weinig als een man.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan.
Nog nooit emotionele band met een vrouw gehad eigenlijk behalve mijn moeder.
Ik alleen met mn vriendin en moeder.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan.
Nog nooit emotionele band met een vrouw gehad eigenlijk behalve mijn moeder.
Vind je dat transgender meisje knap?quote:
Zie HNTM TT.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je dat transgender meisje knap?
op termijn is dat wel een probleem hoor.quote:
Heb je dat altijd gehad?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
op termijn is dat wel een probleem hoor.
ook geen bindingsangst verder maar zie alleen lustobject geen verliefde gevoelens en shit
Je hebt toch wel keer relatie gehad?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
op termijn is dat wel een probleem hoor.
ook geen bindingsangst verder maar zie alleen lustobject geen verliefde gevoelens en shit
ja dan word je net zoals die FOK!ker die zn reet liet zien op TCquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan in verkeerde lichaam geboren worden mattie.
Ja.quote:
Die zie ik meer als volslagen losgeslagen aandachtsjunk dan transgender.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan word je net zoals die FOK!ker die zn reet liet zien op TC
ja zelfs tijdje getrouwd geweest samengewoond alles. Hoop gedoe was dat welquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt toch wel keer relatie gehad?
Is net zo goed transgender als wie dan ookquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zie ik meer als volslagen losgeslagen aandachtsjunk dan transgender.
Je hebt ook "normale" mensen die dat doen lijkt me meer een gedragsissue.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan word je net zoals die FOK!ker die zn reet liet zien op TC
Toen je getrouwd was hield je dus eigenlijk ook niet van d`r of dat wel?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Heb ook niks met vrouwen verder (no homo)
Altijd idee dat je totaal langs haar heen lult en zij langs mij. Beetje dat idee van mannen van mars en vrouwen van venus of zo.
En nooit gevoel gehad behalve lust? Moet toch wel?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
ja zelfs tijdje getrouwd geweest samengewoond alles. Hoop gedoe was dat wel
Transseksuelen gedragen zich zelden normaalquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt ook "normale" mensen die dat doen lijkt me meer een gedragsissue.
hoe oud ben jij nu eignelijk??quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
ja zelfs tijdje getrouwd geweest samengewoond alles. Hoop gedoe was dat wel
Ja ik heb in de tussentijd drie pagina's uit de Bijbel bestudeerdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Paxcon en ik nemen afstand van dit gesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |