welke democratiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We moeten streven naar opschaling en minder samenwerking
Er ontstaan gaten binnen het democratische bestuursstelsel
hij mag toch wel doorgaanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Afgelopen 24 uur sowieso al 14 topics geopend!
de democratische legitimatie die de gemeenteraad heeftquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
welke democratieis niets meer dan een leeg ritueel
Latent homofiel o.a. dingen over oranje hesjes op tribunes wanstaltige muzieksmaak enzquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:54 schreef Paxcon het volgende:
Elan wat heb je allemaal opgeschreven over mij?
Dat weet je toch zelf ook wel. Over boeren, provencialen, noorderlingen wordt toch vaak lacherig gedaan door veel mensen die uit de grote stad komen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heeft die eigen ervaring er dan mee te maken
hehehequote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Latent homofiel o.a. dingen over oranje hesjes op tribunes wanstaltige muzieksmaak enz
De burgemeester is al niet democratisch gekozenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
de democratische legitimatie die de gemeenteraad heeft
meeste moslims: randstadquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Meeste uitkering: randstad
Meeste criminaliteit: randstad
Meeste zwakbegaafden: randstad
Zou ik op moeten zoeken man.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die toen aangifte ging doen van bedreiging?
Klopt maar statistisch gezien heeft de randstad op elk vlak het slechter dan de provincie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet je toch zelf ook wel. Over boeren, provencialen, noorderlingen wordt toch vaak lacherig gedaan door veel mensen die uit de grote stad komen.
En toen ik in Emmen woonde en je had het over Rotterdammers of weet ik veel wat, waren er altijd veel mensen die die mensen dan uit de hoogte vonden en voelde zich dan beetje minderwaardig enzo. Heb dat best vaak meegemaakt
kloptquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De burgemeester is al niet democratisch gekozen
vergeet film en seriesmaak nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Latent homofiel o.a. dingen over oranje hesjes op tribunes wanstaltige muzieksmaak enz
Moet je eens kijken hoe leden van de Eerste Kamer hier worden gekozen. Echt bizar.quote:
Welke bevoegdheden van de burgemeester vind jij dan zo belangrijk dat daarvoor een directe democratische legitimatie vereist is?quote:
Getrapt gekozen via provincie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe leden van de Eerste Kamer hier worden gekozen. Echt bizar.
Burgemeester misschien nog niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke bevoegdheden van de burgemeester vind jij dan zo belangrijk dat daarvoor een directe democratische legitimatie vereist is?
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
vergeet film en seriesmaak niet
Dag dagquote:
ik kijk nooit films dus hier zit een gaatje in je documentatiequote:
Blue Jays voor het eerst sinds '93 play offs geclinched net hequote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Maarre Pax en Ama en alle andere die uit de provincie komen. Jullie zijn wel lief hoor.
Nou ja, voorlopig wel. Misschien als ik tegen m`n pensioen aan zit dat ik denk van ik zoek wat rusitgersquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zou jij oprecht 20-25 jaar in een appartement willen wonen fokkie?
Wat dan onbetaalbaar is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopig wel. Misschien als ik tegen m`n pensioen aan zit dat ik denk van ik zoek wat rusitgers
Nu doe je net of ik me aangevallen voelde door jouw postsquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Maarre Pax en Ama en alle andere die uit de provincie komen. Jullie zijn wel lief hoor.
Allemaal mensen uit de bouwwereld/bedrijfsleven die daar belangen en dubbele agenda hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Getrapt gekozen via provincie.
En dan word er soms een fout gemaakt
Democratie is dan ook een illusie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Allemaal mensen uit de bouwwereld/bedrijfsleven die daar belangen en dubbele agenda hebben.
Tweede Kamer ook trouwens.
Jorritsma was jaren burgemeester van Almere haar man heeft bouwbedrijf en krijgt aanbestedingen man man Rusland is er niks bij.
Het antwoord is e rongeduldige thomasquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of ik me aangevallen voelde door jouw posts
Voor het geval datquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of ik me aangevallen voelde door jouw posts
oh spannend ik ga snel kijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het antwoord is e rongeduldige thomas
ohquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh spannend ik ga snel kijken
het is trouwens ongelovige thomas
Mooi manquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blue Jays voor het eerst sinds '93 play offs geclinched net he
Hele team is enorm baas.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi man
brett cecil is echt een baas he
wat een KUT som zegquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het antwoord is e rongeduldige thomas
Ja graagquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij en Johannes keken zulke films op RTL 7 moet ik titels van fims gaan noemen?
ss doomtrooperquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij en Johannes keken zulke films op RTL 7 moet ik titels van fims gaan noemen?
Dacht dat het gemiddelde belspel zo ging:quote:
Juist jaquote:
En dan zeggen dat je nooit films kijkt!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wow
dit is meant to be
ik kan niet WACHTEN om die film te zien
De Nederlandse overheid leidt mensen op voor astro tv.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:04 schreef Paxcon het volgende:
ik mis de belspellen wel een beetje
beter dan astro tv en teleshopping
lotr moest ik onder lichte dwang kijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Juist ja
Sowieso een jokkenbrok die Paxcon gezien deze quote:
[..]
En dan zeggen dat je nooit films kijkt!
met wietske en gigiquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:04 schreef Paxcon het volgende:
ik mis de belspellen wel een beetje
beter dan astro tv en teleshopping
Ja ookquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat het gemiddelde belspel zo ging:
b*mbo
Welke letter missen we hier, voor 250 euro!
Die Blazingquote:
uh watquote:
Oh Gigi Ravelliquote:
Gigi Ravelli is best een geil mokkeltje idd.quote:
Mag nu niet meer op tv of in de media verschijnen van haar te rijke vriendje.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh Gigi Ravelli
Dat is een lekker wijf ja
Wtfquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag nu niet meer op tv of in de media verschijnen van haar te rijke vriendje.
Terecht wel ze deed overal belachelijke uitspraken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag nu niet meer op tv of in de media verschijnen van haar te rijke vriendje.
Ja haar vriend houdt niet van media aandacht enz. Dat is ook de reden dat ze is gestopt met GTST. Haar vriend wil dat niet meer hebben.quote:
Haar vriend heeft zakelijke belangen en daar gaat zij dan doodleuk over zitten kwebbelen waardoor transacties misluktenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Haar vriend heeft zakelijke belangen en daar gaat zij dan doodleuk over zitten kwebbelen waardoor transacties mislukten
quote:De actrice is naar verluidt nergens meer te bekennen. "Roger wil namelijk dat zijn vriendin, net als hijzelf doet, zo onopvallend mogelijk zou leven. Hij houdt totaal niet van media-aandacht", schrijft de krant, die gebruik maakt van een anonieme bron.
"Hij wil het gewoon niet, ook om te voorkomen dat hij de aandacht van verkeerde types trekt", vertelt de ingewijde. "Als je hem tegenkomt op straat, op zijn scooter, denk je ook echt niet: daar gaat een man van 80 miljoen!"
ER? Uh. Hanna Verboom komt in mij op? Bedoel je die?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
Die ene blonde die aan ER meedeed. Dat is wel echt een ordinaire bimbo. Ama weet vast wel wie ik bedoel. Kan niet meer op d`r naam komen. Beetje aparte naam ook
Expeditie Robinson heb je toch wel gekeken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ER? Uh. Hanna Verboom komt in mij op? Bedoel je die?
Serie nooit gekeken hoor.
dikke alimentatie johquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:10 schreef Amarantha het volgende:
Straks relatie uit, iedereen Gigi vergeten.
Oh Expeditie, sorry moest aan serie denken. Welk jaar zat die erin?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Expeditie Robinson heb je toch wel gekeken?
Die is ook cutequote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht nog aan Bracha van Doesburgh. Die zocht ik.
1/2 jaar terug? Die mtv presentatrice geloof ik. Die liep alleen met d`r tieten te showenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh Expeditie, sorry moest aan serie denken. Welk jaar zat die erin?
Zimra jaquote:
Zij is tofquote:
Ik vooral buitenlanders. Nederlanders raak ik snel de naam van kwijtquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik ken echt teveel namen in de showbizz wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |