Gelukkig maar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Maarre Pax en Ama en alle andere die uit de provincie komen. Jullie zijn wel lief hoor.
Nou ja, voorlopig wel. Misschien als ik tegen m`n pensioen aan zit dat ik denk van ik zoek wat rusitgersquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zou jij oprecht 20-25 jaar in een appartement willen wonen fokkie?
Wat dan onbetaalbaar is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopig wel. Misschien als ik tegen m`n pensioen aan zit dat ik denk van ik zoek wat rusitgers
Nu doe je net of ik me aangevallen voelde door jouw postsquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Maarre Pax en Ama en alle andere die uit de provincie komen. Jullie zijn wel lief hoor.
Allemaal mensen uit de bouwwereld/bedrijfsleven die daar belangen en dubbele agenda hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Getrapt gekozen via provincie.
En dan word er soms een fout gemaakt
Democratie is dan ook een illusie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Allemaal mensen uit de bouwwereld/bedrijfsleven die daar belangen en dubbele agenda hebben.
Tweede Kamer ook trouwens.
Jorritsma was jaren burgemeester van Almere haar man heeft bouwbedrijf en krijgt aanbestedingen man man Rusland is er niks bij.
Het antwoord is e rongeduldige thomasquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of ik me aangevallen voelde door jouw posts
Voor het geval datquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of ik me aangevallen voelde door jouw posts
oh spannend ik ga snel kijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het antwoord is e rongeduldige thomas
ohquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh spannend ik ga snel kijken
het is trouwens ongelovige thomas
Mooi manquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Blue Jays voor het eerst sinds '93 play offs geclinched net he
Hele team is enorm baas.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi man
brett cecil is echt een baas he
wat een KUT som zegquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het antwoord is e rongeduldige thomas
Ja graagquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij en Johannes keken zulke films op RTL 7 moet ik titels van fims gaan noemen?
ss doomtrooperquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij en Johannes keken zulke films op RTL 7 moet ik titels van fims gaan noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |