welke democratiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We moeten streven naar opschaling en minder samenwerking
Er ontstaan gaten binnen het democratische bestuursstelsel
hij mag toch wel doorgaanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Afgelopen 24 uur sowieso al 14 topics geopend!
de democratische legitimatie die de gemeenteraad heeftquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
welke democratieis niets meer dan een leeg ritueel
Latent homofiel o.a. dingen over oranje hesjes op tribunes wanstaltige muzieksmaak enzquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:54 schreef Paxcon het volgende:
Elan wat heb je allemaal opgeschreven over mij?
Dat weet je toch zelf ook wel. Over boeren, provencialen, noorderlingen wordt toch vaak lacherig gedaan door veel mensen die uit de grote stad komen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat heeft die eigen ervaring er dan mee te maken
hehehequote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Latent homofiel o.a. dingen over oranje hesjes op tribunes wanstaltige muzieksmaak enz
De burgemeester is al niet democratisch gekozenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
de democratische legitimatie die de gemeenteraad heeft
meeste moslims: randstadquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Meeste uitkering: randstad
Meeste criminaliteit: randstad
Meeste zwakbegaafden: randstad
Zou ik op moeten zoeken man.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die toen aangifte ging doen van bedreiging?
Klopt maar statistisch gezien heeft de randstad op elk vlak het slechter dan de provincie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet je toch zelf ook wel. Over boeren, provencialen, noorderlingen wordt toch vaak lacherig gedaan door veel mensen die uit de grote stad komen.
En toen ik in Emmen woonde en je had het over Rotterdammers of weet ik veel wat, waren er altijd veel mensen die die mensen dan uit de hoogte vonden en voelde zich dan beetje minderwaardig enzo. Heb dat best vaak meegemaakt
kloptquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De burgemeester is al niet democratisch gekozen
vergeet film en seriesmaak nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Latent homofiel o.a. dingen over oranje hesjes op tribunes wanstaltige muzieksmaak enz
Moet je eens kijken hoe leden van de Eerste Kamer hier worden gekozen. Echt bizar.quote:
Welke bevoegdheden van de burgemeester vind jij dan zo belangrijk dat daarvoor een directe democratische legitimatie vereist is?quote:
Getrapt gekozen via provincie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe leden van de Eerste Kamer hier worden gekozen. Echt bizar.
Burgemeester misschien nog niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke bevoegdheden van de burgemeester vind jij dan zo belangrijk dat daarvoor een directe democratische legitimatie vereist is?
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
vergeet film en seriesmaak niet
Dag dagquote:
ik kijk nooit films dus hier zit een gaatje in je documentatiequote:
Blue Jays voor het eerst sinds '93 play offs geclinched net hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |