staat dit in je boekje elan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar woonde je toch bij je ouders tot voor kort?
Of zeg ik nu weer teveel en krijg ik zo een reprimande van je
We moeten streven naar opschaling en minder samenwerkingquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
typisch overheid weer. Eerst alles centraliseren en fuseren en dan weer opsplitsen
Tsjaquote:
o.a. jaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
staat dit in je boekje elan?
Ik vind beide totaal niet,quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja
Veel westerlingen hebben in de regel vaak gewoon niks met `boeren' vice versa.
Vooroordelen van westerlingen naar boeren: Simpel volk
Vooroordelen van boeren naar westerling: Arrogant. vinden zichzelf beter
Ik ben in Barendrecht opgegroeid he. Dat ik daarna in dorpen ben gaan wonen kn ik niks aan doenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar woonde je toch bij je ouders tot voor kort?
Of zeg ik nu weer teveel en krijg ik zo een reprimande van je
Ik heb enorm gelachen toen je mijn dingen ging opsommen.quote:
Ik ook niet. Maar dit komt uit eigen ervaring he.quote:
Over vooroordelen gesproken, ga even het gedachtegoed van de complete bevolking algemeniseren tering hey.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja
Veel westerlingen hebben in de regel vaak gewoon niks met `boeren' vice versa.
Vooroordelen van westerlingen naar boeren: Simpel volk
Vooroordelen van boeren naar westerling: Arrogant. vinden zichzelf beter
Er wonen in beide plekken enorm domme mensen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dit komt uit eigen ervaring he.
Wat stond er in de OP?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:52 schreef Sked het volgende:
VBL / Beter dan Maradonna en Pelé......Samen met Messi. Boven de rest.
hij is terug
complete bevolking''quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Over vooroordelen gesproken, ga even het gedachtegoed van de complete bevolking algemeniseren tering hey.
Ja Insoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er wonen in beide plekken enorm domme mensen.
De meeste zwakzinnige wonen n.b in Amsterdam
Barendrecht is ook een kutdorp al komt Inge de Bruijn er vandaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben in Barendrecht opgegroeid he. Dat ik daarna in dorpen ben gaan wonen kn ik niks aan doen
Afgelopen 24 uur sowieso al 14 topics geopendquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:53 schreef Sked het volgende:
[..]
geen idee
Ik vermoed iets over Cruijff of Bergkamp
Ja met die man die je tegenkwam staat op pagina 11.quote:
Die toen aangifte ging doen van bedreiging?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja met die man die je tegenkwam staat op pagina 11.
Al zou ik jou nooit publiekelijk dissen verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |