Prima.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad niks vergeleken met de Randstad.
Maar een groot dorp vind ik overdreven
Waarom zou je ook?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Emmen is officieel een dorp dus ik ga Emmen helemaal niet beschermen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou je ook?
Mensen hanteren andere maatstaf waarom discussie maken
True. Maar wel in de Randstad opgegroeid dus een provinciaal ben ik zeker nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziekenhuis zeker dan. Hoelang heb je er gewoond?
[..]
Waarom zou je ook?
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar wel in de Randstad opgegroeid dus een provinciaal ben ik zeker niet
[..]
Waarom zou je ook?
Ach komop man Woerden is toch ook niet meer dan een bescheiden refodorpjequote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar wel in de Randstad opgegroeid dus een provinciaal ben ik zeker niet
Maakt mij verder ook niet uit hoor. Ik maakte ook niet voor niks de vergelijking met Southamptonquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind er ook niets geods/slechts aan.
Ik vind die dingen gewoon geen steden omdat er "zoveel" mensen wonen
nee joh valt reuze mee in deze scquote:
Ik maak geen woordeoordelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt mij verder ook niet uit hoor. Ik maakte ook niet voor niks de vergelijking met Southampton
Voor mijn gevoel woon je nu gewoon in een redelijke stad
Woerden?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach komop man Woerden is toch ook niet meer dan een bescheiden refodorpje
ik wou het over de dualisering binnen het lokaal bestuur hebben laatst maar dat boeide echt helemaal niemandquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:49 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nee joh valt reuze mee in deze sc
Racistisch CDA-dorpjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach komop man Woerden is toch ook niet meer dan een bescheiden refodorpje
Ik werk er zelf ook aan mee ja dat weet ikquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je het weer over eten hebt?
Daar woonde je toch bij je ouders tot voor kort?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Woerden?Daar ben ik toch niet opgegroeid.
typisch overheid weer. Eerst alles centraliseren en fuseren en dan weer opsplitsenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wou het over de decentralisatie van het lokaal bestuur hebben laatst maar dat boeide echt helemaal niemand
erg apart
Overheid is per definitie aids.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wou het over de dualisering binnen het lokaal bestuur hebben laatst maar dat boeide echt helemaal niemand
erg apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |