Maar ik zei net hoi :squote:Op dinsdag 29 september 2015 17:01 schreef xcachet het volgende:
Ik ga. Later meer pics van de puppy. Doei.
Ja prima, maar als je het al lastig vindt om te genieten als je in je eentje uit eten gaat dan zou ik dat niet zo gauw doen. Hoop dat het deze vakantie lekker van je afglijd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Uit mijn comfortzone komen toch.
Lukt eigk wel prima vaag genoeg. Maar ik moet toch als autist overkomen of nieeee.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja prima, maar als je het al lastig vindt om te genieten als je in je eentje uit eten gaat dan zou ik dat niet zo gauw doen. Hoop dat het deze vakantie lekker van je afglijd.
Rustig, hoest met jou danquote:
Scriptie?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rustig, hoest met jou danalles klaar nu?
hoezoquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moeten jou eens onderzoeken
quote:
Je bent de droeftoeter in de buuv'fanfare. Neukt alles wat los en vast zit en heeft zelf op gebied van liefde zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je kleine lul ? Jij hebt geen betekenis voor je vrouw! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met kleine lul. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de lul tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de lul tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de buuv'fanfare. Neukt alles wat los en vast zit en heeft zelf op gebied van liefde zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je kleine lul ? Jij hebt geen betekenis voor je vrouw! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met kleine lul. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de buuv'fanfare. Neukt alles wat los en vast zit en heeft zelf op gebied van liefde zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je kleine lul ? Jij hebt geen betekenis voor je vrouw! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met kleine lul. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
quote:
Daar hangen nu volgens mij netten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:16 schreef Toto69 het volgende:
of ga leunen tegen de rand van de martinitoren![]()
![]()
Die kan ik wel even vakkundig verwijderen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Daar hangen nu volgens mij netten.
Welke omstandigheden man.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Polen![]()
nee ik zou naar Boedapest gaan maar is niet doorgegaan wegens omstandigheden
Geef mij de tickets danquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Polen![]()
nee ik zou naar Boedapest gaan maar is niet doorgegaan wegens omstandigheden
je bent zelf een ticketquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee jij bent 3 week te laat met het geven van die tickets kuifje
Ik heb genoeg gekookt nu l, breng je zo wel ietsquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga eten koken, tenzij Iflm dat voor mij wil doen?
alsof 30+ mensen niet kunnen studerenquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Huh studeer jij, ik dacht dat jij 30+ was?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alsof 30+ mensen niet kunnen studeren
Want na je 30ste kan je niet meer studeren?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Huh studeer jij, ik dacht dat jij 30+ was?
wat druk. zou stress van krijgenquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, alleen dat het ongebruikelijk is.
Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe setupje?
[ afbeelding ]
Om cockterminator grap?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had genoeg tijd tho.
Madame had me een maand geband
Het is niet ongebruikelijk. Ik werk en studeer.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, alleen dat het ongebruikelijk is.
Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe setupje?
[ afbeelding ]
Mhm, wat heb jij dan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat druk. zou stress van krijgen
gwn..... zwart.... blacka.... de weerspiegeling van de diepte in mijn ziel.............quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, wat heb jij dan?
Qua icoontjes heb ik het juist wel schoon toch.
Printscreen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gwn..... zwart.... blacka.... de weerspiegeling van de diepte in mijn ziel.............
Rustig aan doen.quote:
Niet iedereen heeft dankzij jarenlange ervaringen in neonverlichte etablissementen een behoorlijk immuunsysteem opgebouwdquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
pussy.mannen zijn altijd om de kleinste dingen "ziek"
deze grap is onderhand wel zo ontzettend uitgekauwd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dankzij jarenlange ervaringen in neonverlichte etablissementen een behoorlijk immuunsysteem opgebouwd
Ja ok maar kon zo even geen betere comeback bedenken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
deze grap is onderhand wel zo ontzettend uitgekauwd.
dat past niet meer bij mn huidige kledingstijl van boerka's tochquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja ok maar kon zo even geen betere comeback bedenken.
Sowieso, jij zou nog een doorschijnende kimono kopen als ik het goed heb.
Heb je ook weer een punt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat past niet meer bij mn huidige kledingstijl van boerka's toch
43 is wel erg hard hier, bebouwde kom, nauw straatje, parkeerplaats, en voorligger.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:59 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onzin zeg dat je hier moet remmen ik zie geen accuut gevaar :S
Nee maar daar gaat het niet helemaal om alleen om die voorligger die staat zogenaamd stil. Hoe moet ik zien dat die stilstaat.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
43 is wel erg hard hier, bebouwde kom, nauw straatje, parkeerplaats, en voorligger.
Ja ligt er een beetje aan hoe snel je de snelheid moet minderen... Zou het hier wel doen ook al rijdt de auto voor je. Maar idd ik zie hier niet dat hij stilstaat, misschien omdat zijn achterlichten niet aan zijn?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee maar daar gaat het niet helemaal om alleen om die voorligger die staat zogenaamd stil. Hoe moet ik zien dat die stilstaat.Snelheid is wel vaker te hard en dan is het ook gas loslaten...
Volgens mij rijd je ook aan de verkeerde kant van de wegquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:59 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Nee geluidsname zei dat ik erachter reed, ik dacht ook OK is dit erachter..quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Volgens mij rijd je ook aan de verkeerde kant van de weg
dan zou ik juist denken dat ie remde? Is gewoon raar soms die afbeeldingen...quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja ligt er een beetje aan hoe snel je de snelheid moet minderen... Zou het hier wel doen ook al rijdt de auto voor je. Maar idd ik zie hier niet dat hij stilstaat, misschien omdat zijn achterlichten niet aan zijn?
ff printscreentje naar je kuiken gestuurd brbquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:20 schreef MAHL het volgende:
Twee Oostbloksletjes voor de prijs van één
Watquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ff printscreentje naar je kuiken gestuurd brb
Komt door SLAYERRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Kijk een downie! Mag ik hem voeren?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb een TR gemaakt HPLC. Dat je het even weet.
Wil jij WCH even kaal en lelijk noemen? Heb geen zin in een ban.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk een downie! Mag ik hem voeren?
#wch
quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil jij WCH even kaal en lelijk noemen? Heb geen zin in een ban.
Deze uitspraak heb je niet zelf verzonnen HPLC.quote:
Oh, volgens mij heb ik je wel door. Je wil gewoon dat ik geen relatie meer heb, dus die probeer je die te saboteren. Zodat je mij voor jezelf kunt hebbenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ge kent toch LEZEN of niet dan MAAT
Is dat een officiële titel of ben je een oplichter?quote:
nee heb een neussondequote:Op dinsdag 29 september 2015 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk een downie! Mag ik hem voeren?
#wch
Is een titel uitermate passende bij mijn FOK! prestaties.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dat een officiële titel of ben je een oplichter?
Dat is zonde.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee heb een neussonde
Hey kijk een downie! Mag ik hem houden?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Is een titel uitermate passende bij mijn FOK! prestaties.
Als je zorgt dat hij niet meer op internet komt dan wel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey kijk een downie! Mag ik hem houden?
Meestal verwaarloos ik ze na een dag of 3 en gaan ze doodquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je zorgt dat hij niet meer op internet komt dan wel.
Heeft geen sirene aanquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:42 schreef Neverknown het volgende:
WUT is dit een fout of zo?
[ afbeelding ]
Ja maar wel zwaailichten?quote:
Te klein om te lezen inderdaadquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:42 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo mijn vriendquote:
Klikken vriendddddddddquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Te klein om te lezen inderdaad
Die regel niet kennen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:42 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, officieel is het dan geen voorrangsvoertuig.quote:
quote:
quote:
Willen jullie niet pesten?quote:
Geluidsfragment zei ook dat je ze eigenlijk wel voor moet laten gaan en antwoord is C naja.quote:
Trap er niet in Paus, ze is een FOK!matrasquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Willen jullie niet pesten?
Ik deed aardigquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Trap er niet in Paus, ze is een FOK!matras
Jij staat zeker ook elke dag bij de basisschool om kleine kinderen te pesten?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Trap er niet in Paus, ze is een FOK!matras
Was je vader maar een gefrustreerde maagd.quote:
Mag ik die van jou zijnquote:
was dat je enige fout?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:47 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Geluidsfragment zei ook dat je ze eigenlijk wel voor moet laten gaan en antwoord is C naja.
Deze staatquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was je vader maar een gefrustreerde maagd.
Zal ik doen. Zo een asperine nemen.quote:
Sorry, ik vind bejaarden pesten leuker. Sta dus bij het bejaardenhuisquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij staat zeker ook elke dag bij de basisschool om kleine kinderen te pesten?
Kunt U het beleefd houden?quote:
arme wchquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, ik vind bejaarden pesten leuker. Sta dus bij het bejaardenhuis
Gefaalde niels imitatiequote:Op dinsdag 29 september 2015 18:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Kunt U het beleefd houden?
Dank U wel
Hierboven wel moeten remmen.....quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:59 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Sletjequote:
Woont Teun eigenlijk wel bij zijn vader? Lijkt mij niet dat al die andere oudjes het leuk vinden dat er een kind door de gangen rent.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, ik vind bejaarden pesten leuker. Sta dus bij het bejaardenhuis
Waar?quote:
Ik wist niks betersquote:
Je kontgat was toch al van mij?quote:
SOOOOO WOW PEWPEWPEW HARDE DISS DIT WOOOOOWquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:52 schreef PausNicolaas het volgende:
Is de eikelboom leeg gewaaid ofzo?
Heel onprettig hoor, zo'n koude wind op je eikel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:52 schreef PausNicolaas het volgende:
Is de eikelboom leeg gewaaid ofzo?
Ik zou hier ook gas loslaten, snelheid is dusdanig laag dat je nog wel op tijd kan remmen. Daarnaast lijkt de fietser op voetpad te staan en moet dus uit eigen doppen kijkenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hierboven wel moeten remmen.....
En hier ineens niet terwijl ook redelijk ''hoge'' snelheid + er weegt iets over te steken + melding gevaarlijk kruispunt.
[ afbeelding ]
!!!!!!!
Je klinkt als een wijf zo.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
SOOOOO WOW PEWPEWPEW HARDE DISS DIT WOOOOOW
Friendzone me nietquote:
Nee ik ben meer van het aftrekken dus heb geen vrouw nodig.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wil je dat ik een wijf ben?
mijn neusgaten zijn nog vrijquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je kontgat was toch al van mij?
451 - 1 = ?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik ben meer van het aftrekken dus heb geen vrouw nodig.
Wowowowow pewpewpew.quote:
Fantastisch. Maar het blijft een kut grap.quote:
Ja, die wil alleen maar in je broekje komenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wowowowow pewpewpew.
Nieuwe poging; Niels doet wel aardig tegen mij.
BEAT THAT
Omdat Niels de enige is die denkt dat hij een pussymagnet is en je in bed kan praten, en daar behoefte aan heeft.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wowowowow pewpewpew.
Nieuwe poging; Niels doet wel aardig tegen mij.
BEAT THAT
Grappige is dat hij altijd afgeeft op Nederlandse vrouwen, maar als hij er 1 ruikt is ie niet meer te houdenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, die wil alleen maar in je broekje komen
Wist niet dat ze zo stonkquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Grappige is dat hij altijd afgeeft op Nederlandse vrouwen, maar als hij er 1 ruikt is ie niet meer te houden
Lekkere dingen kan je ook ruiken hoor.quote:
sterk punt welquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekkere dingen kan je ook ruiken hoor.
Lekkere dingen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekkere dingen kan je ook ruiken hoor.
DINGEN DIE LEKKER RUIKEN DAN.quote:
Ik heb het nog gevraagd aan mijn begeleider, maar die wil het maar 1 keer per week doenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:58 schreef Catkiller het volgende:
Als ze je luier vaker zouden verschonen dan wist je dat.
Verleidelijk, wat doe je met die vieze luiers?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:00 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik verschoon luiers ¤5,- per keer om mijn studenten spaarpot wat op te vullen!
Vermalen en opsnuiven.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verleidelijk, wat doe je met die vieze luiers?
ik zal jouw spaarpot eens flink vullen gvdquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:00 schreef PausNicolaas het volgende:
2 luiers 1 pausnicolaasquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:00 schreef PausNicolaas het volgende:
WCH en Hermann.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Wie kan de originele video van 2 --- 1 --- hier uploaden wil even fappen!!!!!
tr gemachtquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Wie kan de originele video van 2 girls 1 cup hier uploaden wil even fappen!!!!!
Zal je eens materiaal geven om op te fappenquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:04 schreef PausNicolaas het volgende:
2cups1pausnicolaas.doenietzovies/ookeentrgezetquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Hoop dat het een succesvolle TR is.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zal je eens materiaal geven om op te fappen![]()
![]()
Ik kan het niet meer
quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niels heeft een ban tot augustus 2016
ja mahlquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heb ik je wel door. Je wil gewoon dat ik geen relatie meer heb, dus die probeer je die te saboteren. Zodat je mij voor jezelf kunt hebben
Vind het wel een lief complimentje hoor.
Wel zijn benen geschoren dit keer?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:06 schreef Toto69 het volgende:
WCH Kwam uit de badkamer met zwarte lipstick op. Ik heb 'm gezegd dat we zo niet uit gingen.
Deze uitspraak heb je niet zelf verzonnen Toto.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:06 schreef Toto69 het volgende:
WCH Kwam uit de badkamer met zwarte lipstick op. Ik heb 'm gezegd dat we zo niet uit gingen.
Wil jij WCH even kaal en lelijk noemen? Heb geen zin in een ban.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze uitspraak heb je niet zelf verzonnen Toto.
Laat me met rust. Dan laat ik jou ook.
Pls Toto.
N.
Jawel, maar eerst even de buuv neuken. Heb nog 550 baht bewaard in m'n oude volgefapte sok.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil jij WCH even kaal en lelijk noemen? Heb geen zin in een ban.
Verdomme lul, ik zag het voor mequote:Op dinsdag 29 september 2015 19:06 schreef Toto69 het volgende:
quote:Saoedi-Arabië dringt er bij de Verenigde Naties op aan rechten voor homo's, lesbiennes, biseksuelen en transgenders te schrappen uit de doelstellingen van de VN. Volgens de Saoedische overheid zijn de holebirechten in tegenspraak met de islamitische wet.
Haha toto is het vrouwtje thuisquote:
Oké, het is wel grappig. Maar na een tijdje is het gewoon te veel. En gewoon een beetje sneu voor hem...quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar we roepen dit zonder liefde, dan mag het
No offence maar hij heeft er zelf om gevraagdquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oké, het is wel grappig. Maar na een tijdje is het gewoon te veel. En gewoon een beetje sneu voor hem...
Dat is jouw mening en dat respecteer ikquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oké, het is wel grappig. Maar na een tijdje is het gewoon te veel. En gewoon een beetje sneu voor hem...
Geef even de post waarin hij letterlijk vraagt of jullie hem constant willen herhalen in een poging om hem belachelijk te maken dan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
No offence maar hij heeft er zelf om gevraagd
waarom zet je het niet uit dan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
What do you mean 1 hour loopik word nu al gekkkk
Mee eens. Maar een beetje overkill is het nu welquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
No offence maar hij heeft er zelf om gevraagd
Ben benieuwd hoeveel van zulke uitspraken we nog te zien krijgen voor de VN durft te zeggen dat het genoeg is, als ze dat al durven.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat een slechte organisatie in Mekka iets slechter is voor de islam dan homofilie
Zet dan tenminste leuke nummer opquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
What do you mean 1 hour loopik word nu al gekkkk
Als ik een meisje was zou ik erop vingeren.quote:
a e ee a equote:
dat zijn de klinkers die je mist in je "jmmr dit, zr jmmr"quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waar staat dat voor. wat doe je die kale na
zet 'jmmr dit zr jmmr' op juiste plaatsquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zijn de klinkers die je mist in je "jmmr dit, zr jmmr"
wat noem je mij "die kale"?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij bent de kalequote:Op dinsdag 29 september 2015 19:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zijn de klinkers die je mist in je "jmmr dit, zr jmmr"
quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat ze mij bedoeldeYES
quote:
ik bedoelde jou ook. was ff misquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat ze mij bedoeldeYES
JA NOU WEET IK HET WEL HEquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik bedoelde jou ook. was ff mis
wie is joost........quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:32 schreef PausNicolaas het volgende:
Joost is anders geaard is hij ook kaal?
het is PANNENkoek vieze vuile PANNENNNNNNNKOEKquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
KUT SG MET JE PANNEKOEKENKOP
Joost niet kennenquote:
Niet volgens het groene boekje van 1735quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het is PANNENkoek vieze vuile PANNENNNNNNNKOEK
pannenkoek?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
KUT SG MET JE PANNEKOEKENKOP
ik heb het niet over de typfout..quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Begin nou niet, ik ga helemaal los gvd
oh ok, dan kusjekroelquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het niet over de typfout..
dan begint de ellende weerquote:
het houdt niet op, niet vanzelf..quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is het ooit gestopt dan?
echt niet he...quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het houdt niet op, niet vanzelf..
hoe kan chloro dit oplossen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies, en dan mag onze heldin het weer oplossen
hmm, klinkt als een goed planquote:
dat is normaalquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:45 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb mijn nike air max in de wasmachine gedaanik hoop maar dat dit goed gaat........ ik hoor allemaal van BONK BAMM KABOEM KRAKAKAAA
dan kunnen de skye rukkertjes weer los gaan geloof ikquote:
oh wacht ik begreep het verkeerdquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kunnen de skye rukkertjes weer los gaan geloof ik
wat dacht jij?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh wacht ik begreep het verkeerd
hmm, ook een optiequote:Op dinsdag 29 september 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat het over die veters ging in de wasmachine
SG die een wasmachine draaitquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:45 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb mijn nike air max in de wasmachine gedaanik hoop maar dat dit goed gaat........ ik hoor allemaal van BONK BAMM KABOEM KRAKAKAAA
watquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:39 schreef Gridlok het volgende:
voor alle pc mmo nerdjen, wildstar is f2p gegaan vandaag
Lekker voor jequote:Op dinsdag 29 september 2015 19:54 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mijn hart doet nog steeds pijn van de opmerking die je tegen me maakte over stenen.
Gewoon los? Altijd in een kussensloop stoppen en die dichtknopen, anders gaan ze naar de tering.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:45 schreef -supergirl- het volgende:
die heb ik eruit gehaald en los meegewassenquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is normaal
heb je wel de veters naar binnen gedaan?
Kijk deze huisvrouw goede tips hebbenquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:56 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Gewoon los? Altijd in een kussensloop stoppen en die dichtknopen, anders gaan ze naar de tering.
helemaal los?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
die heb ik eruit gehaald en los meegewassen
Op een ander forum, iets met 'ik hoop dat je....... door een steen'. Maar kan niet opzoeken want wachtwoord vergeten.quote:
too.... fucking.... late....quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:56 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Gewoon los? Altijd in een kussensloop stoppen en die dichtknopen, anders gaan ze naar de tering.
nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:56 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ah, maar dat meende ik gewoonquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Op een ander forum, iets met 'ik hoop dat je....... door een steen'. Maar kan niet opzoeken want wachtwoord vergeten.
Of eigenlijk niet vergeten, maar wachtwoorden gewist in de browser en ik had gewoon random shit ingetypt.
hoe ruikt het?quote:
holy shit. het is niet eens mijn wasmachine.... moet ik hem stoppen wn open maken nu het nog kan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit last van gehad.
alleen dat de wasmachine de veters probeerde op te vreten
dat kan. maar het kan natuurlijk ook gewoon goed gaanquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
holy shit. het is niet eens mijn wasmachine.... moet ik hem stoppen wn open maken nu het nog kan?
Van jou kan ik het hebben, gezien ik je hobby van rolschaatsen en hoeren neuken deel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah, maar dat meende ik gewoon
Naar dennenappelsquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:59 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben, gezien ik je hobby van rolschaatsen en hoeren neuken deel.
ALLES KAN koffie kan thee kan water kan melk kan en nog veel meer ijsselmeer enzovoort zandvoort. MAAR IK WIL HET RISICO NIET LOPENquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan. maar het kan natuurlijk ook gewoon goed gaan
hmm, dan wil ik niet weten wat jij eetquote:
IELquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ALLES KAN koffie kan thee kan water kan melk kan en nog veel meer ijsselmeer enzovoort zandvoort. MAAR IK WIL HET RISICO NIET LOPEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |