Niet iedereen heeft dankzij jarenlange ervaringen in neonverlichte etablissementen een behoorlijk immuunsysteem opgebouwdquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
pussy.mannen zijn altijd om de kleinste dingen "ziek"
deze grap is onderhand wel zo ontzettend uitgekauwd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dankzij jarenlange ervaringen in neonverlichte etablissementen een behoorlijk immuunsysteem opgebouwd
Ja ok maar kon zo even geen betere comeback bedenken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
deze grap is onderhand wel zo ontzettend uitgekauwd.
dat past niet meer bij mn huidige kledingstijl van boerka's tochquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja ok maar kon zo even geen betere comeback bedenken.
Sowieso, jij zou nog een doorschijnende kimono kopen als ik het goed heb.
Heb je ook weer een punt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat past niet meer bij mn huidige kledingstijl van boerka's toch
43 is wel erg hard hier, bebouwde kom, nauw straatje, parkeerplaats, en voorligger.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:59 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onzin zeg dat je hier moet remmen ik zie geen accuut gevaar :S
Nee maar daar gaat het niet helemaal om alleen om die voorligger die staat zogenaamd stil. Hoe moet ik zien dat die stilstaat.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
43 is wel erg hard hier, bebouwde kom, nauw straatje, parkeerplaats, en voorligger.
Ja ligt er een beetje aan hoe snel je de snelheid moet minderen... Zou het hier wel doen ook al rijdt de auto voor je. Maar idd ik zie hier niet dat hij stilstaat, misschien omdat zijn achterlichten niet aan zijn?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee maar daar gaat het niet helemaal om alleen om die voorligger die staat zogenaamd stil. Hoe moet ik zien dat die stilstaat.Snelheid is wel vaker te hard en dan is het ook gas loslaten...
Volgens mij rijd je ook aan de verkeerde kant van de wegquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:59 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onzin zeg dat je hier moet remmen ik zie geen accuut gevaar :S
Nee geluidsname zei dat ik erachter reed, ik dacht ook OK is dit erachter..quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Volgens mij rijd je ook aan de verkeerde kant van de weg
dan zou ik juist denken dat ie remde? Is gewoon raar soms die afbeeldingen...quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja ligt er een beetje aan hoe snel je de snelheid moet minderen... Zou het hier wel doen ook al rijdt de auto voor je. Maar idd ik zie hier niet dat hij stilstaat, misschien omdat zijn achterlichten niet aan zijn?
ff printscreentje naar je kuiken gestuurd brbquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:20 schreef MAHL het volgende:
Twee Oostbloksletjes voor de prijs van één
Watquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ff printscreentje naar je kuiken gestuurd brb
Komt door SLAYERRRRRRRRRRRRRRRRquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |