Maar ik zei net hoi :squote:Op dinsdag 29 september 2015 17:01 schreef xcachet het volgende:
Ik ga. Later meer pics van de puppy. Doei.
Ja prima, maar als je het al lastig vindt om te genieten als je in je eentje uit eten gaat dan zou ik dat niet zo gauw doen. Hoop dat het deze vakantie lekker van je afglijd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Uit mijn comfortzone komen toch.
Lukt eigk wel prima vaag genoeg. Maar ik moet toch als autist overkomen of nieeee.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja prima, maar als je het al lastig vindt om te genieten als je in je eentje uit eten gaat dan zou ik dat niet zo gauw doen. Hoop dat het deze vakantie lekker van je afglijd.
Rustig, hoest met jou danquote:
Scriptie?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rustig, hoest met jou danalles klaar nu?
hoezoquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moeten jou eens onderzoeken
quote:
Je bent de droeftoeter in de buuv'fanfare. Neukt alles wat los en vast zit en heeft zelf op gebied van liefde zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je kleine lul ? Jij hebt geen betekenis voor je vrouw! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met kleine lul. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de lul tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de lul tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de buuv'fanfare. Neukt alles wat los en vast zit en heeft zelf op gebied van liefde zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je kleine lul ? Jij hebt geen betekenis voor je vrouw! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met kleine lul. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de buuv'fanfare. Neukt alles wat los en vast zit en heeft zelf op gebied van liefde zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je kleine lul ? Jij hebt geen betekenis voor je vrouw! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met kleine lul. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
quote:
Daar hangen nu volgens mij netten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:16 schreef Toto69 het volgende:
of ga leunen tegen de rand van de martinitoren![]()
![]()
Die kan ik wel even vakkundig verwijderen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Daar hangen nu volgens mij netten.
Welke omstandigheden man.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Polen![]()
nee ik zou naar Boedapest gaan maar is niet doorgegaan wegens omstandigheden
Geef mij de tickets danquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Polen![]()
nee ik zou naar Boedapest gaan maar is niet doorgegaan wegens omstandigheden
je bent zelf een ticketquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee jij bent 3 week te laat met het geven van die tickets kuifje
Ik heb genoeg gekookt nu l, breng je zo wel ietsquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga eten koken, tenzij Iflm dat voor mij wil doen?
alsof 30+ mensen niet kunnen studerenquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Huh studeer jij, ik dacht dat jij 30+ was?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alsof 30+ mensen niet kunnen studeren
Want na je 30ste kan je niet meer studeren?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Huh studeer jij, ik dacht dat jij 30+ was?
wat druk. zou stress van krijgenquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, alleen dat het ongebruikelijk is.
Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe setupje?
[ afbeelding ]
Om cockterminator grap?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had genoeg tijd tho.
Madame had me een maand geband
Het is niet ongebruikelijk. Ik werk en studeer.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, alleen dat het ongebruikelijk is.
Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe setupje?
[ afbeelding ]
Mhm, wat heb jij dan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat druk. zou stress van krijgen
gwn..... zwart.... blacka.... de weerspiegeling van de diepte in mijn ziel.............quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, wat heb jij dan?
Qua icoontjes heb ik het juist wel schoon toch.
Printscreen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gwn..... zwart.... blacka.... de weerspiegeling van de diepte in mijn ziel.............
Rustig aan doen.quote:
Niet iedereen heeft dankzij jarenlange ervaringen in neonverlichte etablissementen een behoorlijk immuunsysteem opgebouwdquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
pussy.mannen zijn altijd om de kleinste dingen "ziek"
deze grap is onderhand wel zo ontzettend uitgekauwd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dankzij jarenlange ervaringen in neonverlichte etablissementen een behoorlijk immuunsysteem opgebouwd
Ja ok maar kon zo even geen betere comeback bedenken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
deze grap is onderhand wel zo ontzettend uitgekauwd.
dat past niet meer bij mn huidige kledingstijl van boerka's tochquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja ok maar kon zo even geen betere comeback bedenken.
Sowieso, jij zou nog een doorschijnende kimono kopen als ik het goed heb.
Heb je ook weer een punt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat past niet meer bij mn huidige kledingstijl van boerka's toch
43 is wel erg hard hier, bebouwde kom, nauw straatje, parkeerplaats, en voorligger.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:59 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onzin zeg dat je hier moet remmen ik zie geen accuut gevaar :S
Nee maar daar gaat het niet helemaal om alleen om die voorligger die staat zogenaamd stil. Hoe moet ik zien dat die stilstaat.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
43 is wel erg hard hier, bebouwde kom, nauw straatje, parkeerplaats, en voorligger.
Ja ligt er een beetje aan hoe snel je de snelheid moet minderen... Zou het hier wel doen ook al rijdt de auto voor je. Maar idd ik zie hier niet dat hij stilstaat, misschien omdat zijn achterlichten niet aan zijn?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee maar daar gaat het niet helemaal om alleen om die voorligger die staat zogenaamd stil. Hoe moet ik zien dat die stilstaat.Snelheid is wel vaker te hard en dan is het ook gas loslaten...
Volgens mij rijd je ook aan de verkeerde kant van de wegquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:59 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onzin zeg dat je hier moet remmen ik zie geen accuut gevaar :S
Nee geluidsname zei dat ik erachter reed, ik dacht ook OK is dit erachter..quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Volgens mij rijd je ook aan de verkeerde kant van de weg
dan zou ik juist denken dat ie remde? Is gewoon raar soms die afbeeldingen...quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja ligt er een beetje aan hoe snel je de snelheid moet minderen... Zou het hier wel doen ook al rijdt de auto voor je. Maar idd ik zie hier niet dat hij stilstaat, misschien omdat zijn achterlichten niet aan zijn?
ff printscreentje naar je kuiken gestuurd brbquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:20 schreef MAHL het volgende:
Twee Oostbloksletjes voor de prijs van één
Watquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ff printscreentje naar je kuiken gestuurd brb
Komt door SLAYERRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Kijk een downie! Mag ik hem voeren?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb een TR gemaakt HPLC. Dat je het even weet.
Wil jij WCH even kaal en lelijk noemen? Heb geen zin in een ban.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk een downie! Mag ik hem voeren?
#wch
quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil jij WCH even kaal en lelijk noemen? Heb geen zin in een ban.
Deze uitspraak heb je niet zelf verzonnen HPLC.quote:
Oh, volgens mij heb ik je wel door. Je wil gewoon dat ik geen relatie meer heb, dus die probeer je die te saboteren. Zodat je mij voor jezelf kunt hebbenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ge kent toch LEZEN of niet dan MAAT
Is dat een officiële titel of ben je een oplichter?quote:
nee heb een neussondequote:Op dinsdag 29 september 2015 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk een downie! Mag ik hem voeren?
#wch
Is een titel uitermate passende bij mijn FOK! prestaties.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dat een officiële titel of ben je een oplichter?
Dat is zonde.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee heb een neussonde
Hey kijk een downie! Mag ik hem houden?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Is een titel uitermate passende bij mijn FOK! prestaties.
Als je zorgt dat hij niet meer op internet komt dan wel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey kijk een downie! Mag ik hem houden?
Meestal verwaarloos ik ze na een dag of 3 en gaan ze doodquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je zorgt dat hij niet meer op internet komt dan wel.
Heeft geen sirene aanquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:42 schreef Neverknown het volgende:
WUT is dit een fout of zo?
[ afbeelding ]
Ja maar wel zwaailichten?quote:
Te klein om te lezen inderdaadquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:42 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo mijn vriendquote:
Klikken vriendddddddddquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Te klein om te lezen inderdaad
Die regel niet kennen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:42 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |