Volgens mij rijd je ook aan de verkeerde kant van de wegquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:59 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onzin zeg dat je hier moet remmen ik zie geen accuut gevaar :S
Nee geluidsname zei dat ik erachter reed, ik dacht ook OK is dit erachter..quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Volgens mij rijd je ook aan de verkeerde kant van de weg
dan zou ik juist denken dat ie remde? Is gewoon raar soms die afbeeldingen...quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja ligt er een beetje aan hoe snel je de snelheid moet minderen... Zou het hier wel doen ook al rijdt de auto voor je. Maar idd ik zie hier niet dat hij stilstaat, misschien omdat zijn achterlichten niet aan zijn?
ff printscreentje naar je kuiken gestuurd brbquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:20 schreef MAHL het volgende:
Twee Oostbloksletjes voor de prijs van één
Watquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ff printscreentje naar je kuiken gestuurd brb
Komt door SLAYERRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Kijk een downie! Mag ik hem voeren?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb een TR gemaakt HPLC. Dat je het even weet.
Wil jij WCH even kaal en lelijk noemen? Heb geen zin in een ban.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk een downie! Mag ik hem voeren?
#wch
quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil jij WCH even kaal en lelijk noemen? Heb geen zin in een ban.
Deze uitspraak heb je niet zelf verzonnen HPLC.quote:
Oh, volgens mij heb ik je wel door. Je wil gewoon dat ik geen relatie meer heb, dus die probeer je die te saboteren. Zodat je mij voor jezelf kunt hebbenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ge kent toch LEZEN of niet dan MAAT
Is dat een officiële titel of ben je een oplichter?quote:
nee heb een neussondequote:Op dinsdag 29 september 2015 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk een downie! Mag ik hem voeren?
#wch
Is een titel uitermate passende bij mijn FOK! prestaties.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dat een officiële titel of ben je een oplichter?
Dat is zonde.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee heb een neussonde
Hey kijk een downie! Mag ik hem houden?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Is een titel uitermate passende bij mijn FOK! prestaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |