Kijk een downie! Mag ik hem voeren?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb een TR gemaakt HPLC. Dat je het even weet.
Wil jij WCH even kaal en lelijk noemen? Heb geen zin in een ban.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk een downie! Mag ik hem voeren?
#wch
quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil jij WCH even kaal en lelijk noemen? Heb geen zin in een ban.
Deze uitspraak heb je niet zelf verzonnen HPLC.quote:
Oh, volgens mij heb ik je wel door. Je wil gewoon dat ik geen relatie meer heb, dus die probeer je die te saboteren. Zodat je mij voor jezelf kunt hebbenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ge kent toch LEZEN of niet dan MAAT
Is dat een officiële titel of ben je een oplichter?quote:
nee heb een neussondequote:Op dinsdag 29 september 2015 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk een downie! Mag ik hem voeren?
#wch
Is een titel uitermate passende bij mijn FOK! prestaties.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dat een officiële titel of ben je een oplichter?
Dat is zonde.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee heb een neussonde
Hey kijk een downie! Mag ik hem houden?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Is een titel uitermate passende bij mijn FOK! prestaties.
Als je zorgt dat hij niet meer op internet komt dan wel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey kijk een downie! Mag ik hem houden?
Meestal verwaarloos ik ze na een dag of 3 en gaan ze doodquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je zorgt dat hij niet meer op internet komt dan wel.
Heeft geen sirene aanquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:42 schreef Neverknown het volgende:
WUT is dit een fout of zo?
[ afbeelding ]
Ja maar wel zwaailichten?quote:
Te klein om te lezen inderdaadquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:42 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo mijn vriendquote:
Klikken vriendddddddddquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Te klein om te lezen inderdaad
Die regel niet kennen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:42 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |