Maar ik zei net hoi :squote:Op dinsdag 29 september 2015 17:01 schreef xcachet het volgende:
Ik ga. Later meer pics van de puppy. Doei.
Ja prima, maar als je het al lastig vindt om te genieten als je in je eentje uit eten gaat dan zou ik dat niet zo gauw doen. Hoop dat het deze vakantie lekker van je afglijd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Uit mijn comfortzone komen toch.
Lukt eigk wel prima vaag genoeg. Maar ik moet toch als autist overkomen of nieeee.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja prima, maar als je het al lastig vindt om te genieten als je in je eentje uit eten gaat dan zou ik dat niet zo gauw doen. Hoop dat het deze vakantie lekker van je afglijd.
Rustig, hoest met jou danquote:
Scriptie?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rustig, hoest met jou danalles klaar nu?
hoezoquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moeten jou eens onderzoeken
quote:
Je bent de droeftoeter in de buuv'fanfare. Neukt alles wat los en vast zit en heeft zelf op gebied van liefde zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je kleine lul ? Jij hebt geen betekenis voor je vrouw! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met kleine lul. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de lul tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de lul tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de buuv'fanfare. Neukt alles wat los en vast zit en heeft zelf op gebied van liefde zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je kleine lul ? Jij hebt geen betekenis voor je vrouw! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met kleine lul. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de buuv'fanfare. Neukt alles wat los en vast zit en heeft zelf op gebied van liefde zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je kleine lul ? Jij hebt geen betekenis voor je vrouw! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met kleine lul. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
quote:
Daar hangen nu volgens mij netten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:16 schreef Toto69 het volgende:
of ga leunen tegen de rand van de martinitoren![]()
![]()
Die kan ik wel even vakkundig verwijderen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Daar hangen nu volgens mij netten.
Welke omstandigheden man.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Polen![]()
nee ik zou naar Boedapest gaan maar is niet doorgegaan wegens omstandigheden
Geef mij de tickets danquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Polen![]()
nee ik zou naar Boedapest gaan maar is niet doorgegaan wegens omstandigheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |