ja mahlquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heb ik je wel door. Je wil gewoon dat ik geen relatie meer heb, dus die probeer je die te saboteren. Zodat je mij voor jezelf kunt hebben
Vind het wel een lief complimentje hoor.
Wel zijn benen geschoren dit keer?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:06 schreef Toto69 het volgende:
WCH Kwam uit de badkamer met zwarte lipstick op. Ik heb 'm gezegd dat we zo niet uit gingen.
Deze uitspraak heb je niet zelf verzonnen Toto.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:06 schreef Toto69 het volgende:
WCH Kwam uit de badkamer met zwarte lipstick op. Ik heb 'm gezegd dat we zo niet uit gingen.
Wil jij WCH even kaal en lelijk noemen? Heb geen zin in een ban.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze uitspraak heb je niet zelf verzonnen Toto.
Laat me met rust. Dan laat ik jou ook.
Pls Toto.
N.
Jawel, maar eerst even de buuv neuken. Heb nog 550 baht bewaard in m'n oude volgefapte sok.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil jij WCH even kaal en lelijk noemen? Heb geen zin in een ban.
Verdomme lul, ik zag het voor mequote:Op dinsdag 29 september 2015 19:06 schreef Toto69 het volgende:
quote:Saoedi-Arabië dringt er bij de Verenigde Naties op aan rechten voor homo's, lesbiennes, biseksuelen en transgenders te schrappen uit de doelstellingen van de VN. Volgens de Saoedische overheid zijn de holebirechten in tegenspraak met de islamitische wet.
Haha toto is het vrouwtje thuisquote:
Oké, het is wel grappig. Maar na een tijdje is het gewoon te veel. En gewoon een beetje sneu voor hem...quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar we roepen dit zonder liefde, dan mag het
No offence maar hij heeft er zelf om gevraagdquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oké, het is wel grappig. Maar na een tijdje is het gewoon te veel. En gewoon een beetje sneu voor hem...
Dat is jouw mening en dat respecteer ikquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oké, het is wel grappig. Maar na een tijdje is het gewoon te veel. En gewoon een beetje sneu voor hem...
Geef even de post waarin hij letterlijk vraagt of jullie hem constant willen herhalen in een poging om hem belachelijk te maken dan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
No offence maar hij heeft er zelf om gevraagd
waarom zet je het niet uit dan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
What do you mean 1 hour loopik word nu al gekkkk
Mee eens. Maar een beetje overkill is het nu welquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
No offence maar hij heeft er zelf om gevraagd
Ben benieuwd hoeveel van zulke uitspraken we nog te zien krijgen voor de VN durft te zeggen dat het genoeg is, als ze dat al durven.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat een slechte organisatie in Mekka iets slechter is voor de islam dan homofilie
Zet dan tenminste leuke nummer opquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:13 schreef -supergirl- het volgende:
What do you mean 1 hour loopik word nu al gekkkk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |