Waar?quote:
Ik wist niks betersquote:
Je kontgat was toch al van mij?quote:
SOOOOO WOW PEWPEWPEW HARDE DISS DIT WOOOOOWquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:52 schreef PausNicolaas het volgende:
Is de eikelboom leeg gewaaid ofzo?
Heel onprettig hoor, zo'n koude wind op je eikel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:52 schreef PausNicolaas het volgende:
Is de eikelboom leeg gewaaid ofzo?
Ik zou hier ook gas loslaten, snelheid is dusdanig laag dat je nog wel op tijd kan remmen. Daarnaast lijkt de fietser op voetpad te staan en moet dus uit eigen doppen kijkenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hierboven wel moeten remmen.....
En hier ineens niet terwijl ook redelijk ''hoge'' snelheid + er weegt iets over te steken + melding gevaarlijk kruispunt.
[ afbeelding ]
!!!!!!!
Je klinkt als een wijf zo.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
SOOOOO WOW PEWPEWPEW HARDE DISS DIT WOOOOOW
Friendzone me nietquote:
Nee ik ben meer van het aftrekken dus heb geen vrouw nodig.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wil je dat ik een wijf ben?
mijn neusgaten zijn nog vrijquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je kontgat was toch al van mij?
451 - 1 = ?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik ben meer van het aftrekken dus heb geen vrouw nodig.
Wowowowow pewpewpew.quote:
Fantastisch. Maar het blijft een kut grap.quote:
Ja, die wil alleen maar in je broekje komenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wowowowow pewpewpew.
Nieuwe poging; Niels doet wel aardig tegen mij.
BEAT THAT
Omdat Niels de enige is die denkt dat hij een pussymagnet is en je in bed kan praten, en daar behoefte aan heeft.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:55 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wowowowow pewpewpew.
Nieuwe poging; Niels doet wel aardig tegen mij.
BEAT THAT
Grappige is dat hij altijd afgeeft op Nederlandse vrouwen, maar als hij er 1 ruikt is ie niet meer te houdenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, die wil alleen maar in je broekje komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |