Ja, officieel is het dan geen voorrangsvoertuig.quote:
quote:
quote:
Willen jullie niet pesten?quote:
Geluidsfragment zei ook dat je ze eigenlijk wel voor moet laten gaan en antwoord is C naja.quote:
Trap er niet in Paus, ze is een FOK!matrasquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Willen jullie niet pesten?
Ik deed aardigquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Trap er niet in Paus, ze is een FOK!matras
Jij staat zeker ook elke dag bij de basisschool om kleine kinderen te pesten?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Trap er niet in Paus, ze is een FOK!matras
Was je vader maar een gefrustreerde maagd.quote:
Mag ik die van jou zijnquote:
was dat je enige fout?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:47 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Geluidsfragment zei ook dat je ze eigenlijk wel voor moet laten gaan en antwoord is C naja.
Deze staatquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was je vader maar een gefrustreerde maagd.
Zal ik doen. Zo een asperine nemen.quote:
Sorry, ik vind bejaarden pesten leuker. Sta dus bij het bejaardenhuisquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij staat zeker ook elke dag bij de basisschool om kleine kinderen te pesten?
Kunt U het beleefd houden?quote:
arme wchquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, ik vind bejaarden pesten leuker. Sta dus bij het bejaardenhuis
Gefaalde niels imitatiequote:Op dinsdag 29 september 2015 18:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Kunt U het beleefd houden?
Dank U wel
Hierboven wel moeten remmen.....quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:59 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onzin zeg dat je hier moet remmen ik zie geen accuut gevaar :S
Sletjequote:
Woont Teun eigenlijk wel bij zijn vader? Lijkt mij niet dat al die andere oudjes het leuk vinden dat er een kind door de gangen rent.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, ik vind bejaarden pesten leuker. Sta dus bij het bejaardenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |