het houdt niet op, niet vanzelf..quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is het ooit gestopt dan?
echt niet he...quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het houdt niet op, niet vanzelf..
hoe kan chloro dit oplossen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies, en dan mag onze heldin het weer oplossen
hmm, klinkt als een goed planquote:
dat is normaalquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:45 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb mijn nike air max in de wasmachine gedaanik hoop maar dat dit goed gaat........ ik hoor allemaal van BONK BAMM KABOEM KRAKAKAAA
dan kunnen de skye rukkertjes weer los gaan geloof ikquote:
oh wacht ik begreep het verkeerdquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kunnen de skye rukkertjes weer los gaan geloof ik
wat dacht jij?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh wacht ik begreep het verkeerd
hmm, ook een optiequote:Op dinsdag 29 september 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat het over die veters ging in de wasmachine
SG die een wasmachine draaitquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:45 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb mijn nike air max in de wasmachine gedaanik hoop maar dat dit goed gaat........ ik hoor allemaal van BONK BAMM KABOEM KRAKAKAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |