het houdt niet op, niet vanzelf..quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is het ooit gestopt dan?
echt niet he...quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het houdt niet op, niet vanzelf..
hoe kan chloro dit oplossen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies, en dan mag onze heldin het weer oplossen
hmm, klinkt als een goed planquote:
dat is normaalquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:45 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb mijn nike air max in de wasmachine gedaanik hoop maar dat dit goed gaat........ ik hoor allemaal van BONK BAMM KABOEM KRAKAKAAA
dan kunnen de skye rukkertjes weer los gaan geloof ikquote:
oh wacht ik begreep het verkeerdquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kunnen de skye rukkertjes weer los gaan geloof ik
wat dacht jij?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh wacht ik begreep het verkeerd
hmm, ook een optiequote:Op dinsdag 29 september 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat het over die veters ging in de wasmachine
SG die een wasmachine draaitquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:45 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb mijn nike air max in de wasmachine gedaanik hoop maar dat dit goed gaat........ ik hoor allemaal van BONK BAMM KABOEM KRAKAKAAA
watquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:39 schreef Gridlok het volgende:
voor alle pc mmo nerdjen, wildstar is f2p gegaan vandaag
Lekker voor jequote:Op dinsdag 29 september 2015 19:54 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mijn hart doet nog steeds pijn van de opmerking die je tegen me maakte over stenen.
Gewoon los? Altijd in een kussensloop stoppen en die dichtknopen, anders gaan ze naar de tering.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:45 schreef -supergirl- het volgende:
die heb ik eruit gehaald en los meegewassenquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is normaal
heb je wel de veters naar binnen gedaan?
Kijk deze huisvrouw goede tips hebbenquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:56 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Gewoon los? Altijd in een kussensloop stoppen en die dichtknopen, anders gaan ze naar de tering.
helemaal los?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
die heb ik eruit gehaald en los meegewassen
Op een ander forum, iets met 'ik hoop dat je....... door een steen'. Maar kan niet opzoeken want wachtwoord vergeten.quote:
too.... fucking.... late....quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:56 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Gewoon los? Altijd in een kussensloop stoppen en die dichtknopen, anders gaan ze naar de tering.
nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:56 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ah, maar dat meende ik gewoonquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Op een ander forum, iets met 'ik hoop dat je....... door een steen'. Maar kan niet opzoeken want wachtwoord vergeten.
Of eigenlijk niet vergeten, maar wachtwoorden gewist in de browser en ik had gewoon random shit ingetypt.
hoe ruikt het?quote:
holy shit. het is niet eens mijn wasmachine.... moet ik hem stoppen wn open maken nu het nog kan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit last van gehad.
alleen dat de wasmachine de veters probeerde op te vreten
dat kan. maar het kan natuurlijk ook gewoon goed gaanquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
holy shit. het is niet eens mijn wasmachine.... moet ik hem stoppen wn open maken nu het nog kan?
Van jou kan ik het hebben, gezien ik je hobby van rolschaatsen en hoeren neuken deel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah, maar dat meende ik gewoon
Naar dennenappelsquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:59 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben, gezien ik je hobby van rolschaatsen en hoeren neuken deel.
ALLES KAN koffie kan thee kan water kan melk kan en nog veel meer ijsselmeer enzovoort zandvoort. MAAR IK WIL HET RISICO NIET LOPENquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan. maar het kan natuurlijk ook gewoon goed gaan
hmm, dan wil ik niet weten wat jij eetquote:
IELquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ALLES KAN koffie kan thee kan water kan melk kan en nog veel meer ijsselmeer enzovoort zandvoort. MAAR IK WIL HET RISICO NIET LOPEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |