SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Kauai op 28-09-2015 13:03:17 ]
je hebt tjacka inmiddels geschaakt?quote:
Ben al gefriendzonedquote:Op maandag 28 september 2015 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je hebt tjacka inmiddels geschaakt?
Nee, die zin in het vorige topicquote:
Kandidaat voor wat?quote:Op maandag 28 september 2015 12:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey, wil jij ook kandidaat van IfIm worden
Wat is dat?quote:
the cock of fok of the voice of fokquote:
Klinkt RTL-waardigquote:Op maandag 28 september 2015 13:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
the cock of fok of the voice of fok
Dan moeten de fokboys een liedje zingen of een lief zinnetje zeggen en dan zit ifm op de stoel en die moet dan bij een goede boy omdraaien.
fylax had zich al aangemeld toch?quote:Op maandag 28 september 2015 13:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan moeten de fokboys een liedje zingen of een lief zinnetje zeggen en dan zit ifm op de stoel en die moet dan bij een goede boy omdraaien.
Nou goed, ik kan niet zingen, maar ik heb weer ander talent.quote:Op maandag 28 september 2015 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou voor tjacka gaan hij zing de sterren van de hemel
Dank je.quote:Op maandag 28 september 2015 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2015 13:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehoordquote:Op maandag 28 september 2015 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Wij kunnen wel een duo starten.quote:Op maandag 28 september 2015 13:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou goed, ik kan niet zingen, maar ik heb weer ander talent.
Vertelquote:Op maandag 28 september 2015 13:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou goed, ik kan niet zingen, maar ik heb weer ander talent.
Ze kan goed fluiten heb ik gehoordquote:Op maandag 28 september 2015 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verteljij láát IfIm zingen?
Aangezien ik net ben ontslagen uit de friendzone lijkt het mij logisch dat ik als eerste start.quote:
Ik zou voor jou gaanquote:Op maandag 28 september 2015 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehoord
Strak plan.quote:Op maandag 28 september 2015 13:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij kunnen wel een duo starten.![]()
The Guinea-Pigs
Ik lurktequote:
weet ik veel gewoon liedjes over cavia´s die op ons hoofd zitten enzoquote:
Ik heb eens gezongenquote:Op maandag 28 september 2015 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verteljij láát IfIm zingen?
Mooi. Je post is gedaan dan kan je nu weer weg gaan.quote:Op maandag 28 september 2015 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ik lurkte die Richolio en ik dacht, laat ik ffkes posten
Waarom zou je je schoenen ergens achterlatenquote:Op maandag 28 september 2015 13:11 schreef Tjacka het volgende:
ik ga maar even de winkel bellen waar ik twee weken terug heb gewerkt
mijn schoenen moeten daar nog ergens liggen
quote:Op maandag 28 september 2015 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik veel gewoon liedjes over cavia´s die op ons hoofd zitten enzo
Zodat de rest kan zien hoe het NIET moetquote:Op maandag 28 september 2015 13:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Aangezien ik net ben ontslagen uit de friendzone lijkt het mij logisch dat ik als eerste start.
Hallo, lurkerquote:Op maandag 28 september 2015 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ik lurkte die Richolio en ik dacht, laat ik ffkes posten
WOW.quote:Op maandag 28 september 2015 13:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zodat de rest kan zien hoe het NIET moet
Ik blijfquote:Op maandag 28 september 2015 13:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi. Je post is gedaan dan kan je nu weer weg gaan.
oei.. #rektquote:Op maandag 28 september 2015 13:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zodat de rest kan zien hoe het NIET moet
It never happenedquote:
Omdat ik een nog al onhandige jongen ben.quote:Op maandag 28 september 2015 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou je je schoenen ergens achterlaten
Ex-lurker he. Maar eh was dwdd nog iets vrijdag.quote:
Kan hetzelfde zeggenquote:Op maandag 28 september 2015 13:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je vanaf nu niet lief gaat doen komt dat gewoon op fok!.
Nee, facking saai. Heb het afgezet en ben werk gaan zoeken.quote:Op maandag 28 september 2015 13:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ex-lurker he. Maar eh was dwdd nog iets vrijdag.
doe niet alsof dat ineens nieuw voor je isquote:
Leuk manquote:
Dat is nogal een drastische maatregel (die ik wel louter kan toejuichen) maar ik doe op het moment hetzelfde want school is voor mietjes.quote:Op maandag 28 september 2015 13:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, facking saai. Heb het afgezet en ben werk gaan zoeken.
Maar dan die je je anders voor, en dat wil ik nietquote:
Kunnen we dit ergens anders verder bespreken, hoeft niet zo in openbaarquote:Op maandag 28 september 2015 13:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Leuk manBeetje aan de haak met andere jongens
Weet je, laat maar zitten. Ik hoef jou niet meer te spreken.
Reacties op tong80 topics?quote:Op maandag 28 september 2015 13:19 schreef richolio het volgende:
"tl;dr", "TS is een homo", "rot eens op met die baggertopics", "wat zei X toe je belde", "1988 belde"
die komen ook neit van hun zolderkamer af, dan gebeurt er niksquote:
ohquote:Op maandag 28 september 2015 13:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar dan die je je anders voor, en dat wil ik niet
kquote:Op maandag 28 september 2015 13:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kunnen we dit ergens anders verder bespreken, hoeft niet zo in openbaar
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatiequote:
gaan jullie nog samen bellenquote:Op maandag 28 september 2015 13:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kunnen we dit ergens anders verder bespreken, hoeft niet zo in openbaar
Skype sex, denken in oplossingenquote:Op maandag 28 september 2015 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die komen ook neit van hun zolderkamer af, dan gebeurt er niks
En TR'en kan niet op het moment.quote:Op maandag 28 september 2015 13:22 schreef richolio het volgende:
[..]
k
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
dm je skypequote:Op maandag 28 september 2015 13:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Skype sex, denken in oplossingen
nee heb geen foto van rode maan. @vorige topicquote:
Hoe weet je datquote:Op maandag 28 september 2015 13:26 schreef Tjacka het volgende:
Ifm had moslim kunnen zijn. Wel skypeseks en kontseks zo lang het maar niet vaginaal is.
je bood het gisteren nog zelf aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op maandag 28 september 2015 13:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bood het gisteren nog zelf aanZo lang geleden, nu haten we elkaar. RotrelatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
watquote:Op maandag 28 september 2015 13:28 schreef richolio het volgende:
Nou ja, ik ga even richting mijn vriendin, dan spreek ik jullie zo weerEenmaal daar kan ik verder fokken
gebeurt wel vaker bij twee mensen die veel om elkaar gevenquote:Op maandag 28 september 2015 13:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zo lang geleden, nu haten we elkaar. Rotrelatie
Je bent zo snel over mij heen ?quote:Op maandag 28 september 2015 13:28 schreef richolio het volgende:
Nou ja, ik ga even richting mijn vriendin, dan spreek ik jullie zo weerEenmaal daar kan ik verder fokken
Ah jammer. Heb al een gezien van vriendinquote:Op maandag 28 september 2015 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb geen foto van rode maan. @vorige topic
opso ik heb een eng iemand in die in mijn fobo kijktquote:Op maandag 28 september 2015 13:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah jammer. Heb al een gezien van vriendin
Natuurlijk nietquote:Op maandag 28 september 2015 13:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een stelling.
Moet roken ook in de privésferen verboden worden?
Laten we het hopenquote:Op maandag 28 september 2015 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker bij twee mensen die veel om elkaar geven
het komt wel weer goed
neequote:Op maandag 28 september 2015 13:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een stelling.
Nee want dan gaat de overheid ons dadelijk nog meer dingen verbieden.quote:Op maandag 28 september 2015 13:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een stelling.
Wiequote:Op maandag 28 september 2015 13:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
opso ik heb een eng iemand in die in mijn fobo kijkt
hij heeft spieren
sinds mijn broertje 18 is gelukkig niet meer hoeven te doenquote:Op maandag 28 september 2015 13:52 schreef Sked het volgende:
kutblagen die vragen of je naar de shop wilt voor ze![]()
Is het nu al uit?quote:Op maandag 28 september 2015 13:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
RIP TjackDean![]()
Zo'n leuk koppel
Je kan altijd bij mij terecht als je een schouder nodigt hebt om op uit te huilenquote:Op maandag 28 september 2015 13:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
RIP TjackDean![]()
Zo'n leuk koppel
quote:Op maandag 28 september 2015 13:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
RIP TjackDean![]()
Zo'n leuk koppel
watquote:Op maandag 28 september 2015 13:58 schreef wietparkiet het volgende:
mijn broertje zit tv te kijken beneden
hij woont hier niet eens
Hoe lang heeft het stand gehoudenquote:Op maandag 28 september 2015 13:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
RIP TjackDean![]()
Zo'n leuk koppel
Netflix and chillquote:Op maandag 28 september 2015 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij is vrij van school en zit hier netflix te kijken
Het is een soort gave.quote:Op maandag 28 september 2015 13:57 schreef Sked het volgende:
richolio is wel een playertje hoor zo hé
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteitquote:Op maandag 28 september 2015 13:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het stand gehouden
hahaquote:Op maandag 28 september 2015 14:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit
Dat klopt.quote:Op maandag 28 september 2015 14:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, we hebben het hier wel over DUOquote:Op maandag 28 september 2015 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Wtf, ik hoef helemaal niks af te betalen aan studieschuldBijzonder.
Heb ze net gebeldquote:Op maandag 28 september 2015 14:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, we hebben het hier wel over DUO
He, hoe danquote:Op maandag 28 september 2015 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Wtf, ik hoef helemaal niks af te betalen aan studieschuldBijzonder.
Ik bén dus ook kwaliteit. Maar ifim negeert me toch al, ik ben weg.quote:Op maandag 28 september 2015 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat klopt.
RICH LEES JE DIT ?!
Verstandig van d'rquote:Op maandag 28 september 2015 14:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik bén dus ook kwaliteit. Maar ifim negeert me toch al, ik ben weg.
Wow dat is ook wel nice!quote:Op maandag 28 september 2015 14:08 schreef richolio het volgende:
Ik vriend kreeg laatst 4800 eu gestort van DUO, bleek het nog te kloppen ook. Fucking lucky bastard.
vat het niet persoonlijk op maar ik zou ook voor wietparkiet gaan is de keuze daar wasquote:Op maandag 28 september 2015 14:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ben fanquote:Op maandag 28 september 2015 14:09 schreef Toto69 het volgende:
V&A / [TK sony z3 compact zwart onbeschadigd
en hoe was dat?quote:Op maandag 28 september 2015 14:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:Op maandag 28 september 2015 14:19 schreef Tjacka het volgende:
krijg zo´n horizonbox
geen idee wat je er aan hebt maar ik heb het wel
oh kan je blijkbaar je programmas stil zetten als je het kijk op de tvquote:
ik zou na 2x een einde aan mijn leven maken denk ikquote:Op maandag 28 september 2015 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh kan je blijkbaar je programmas stil zetten als je het kijk op de tv
of een programma opnieuw kijken als hij bezig is
30x feyenoord kijken
Wel ultieme marteling ja.quote:Op maandag 28 september 2015 14:25 schreef Sked het volgende:
[..]
ik zou na 2x een einde aan mijn leven maken denk ik
Klinkt leuk maar zou het denk ik zelf niet echt gebruiken.quote:Op maandag 28 september 2015 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh kan je blijkbaar je programmas stil zetten als je het kijk op de tv
of een programma opnieuw kijken als hij bezig is
30x feyenoord kijken
ik ook nietquote:Op maandag 28 september 2015 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar zou het denk ik zelf niet echt gebruiken.
Heb je Replay tvquote:Op maandag 28 september 2015 14:19 schreef Tjacka het volgende:
krijg zo´n horizonbox
geen idee wat je er aan hebt maar ik heb het wel
Dat is ook aids, want je zit bij de NPO eerst vijf minuten door te spoelen voor je bij t programma bent en bij RTL kan je niet eens doorspoelen en moet je ook een kwartier reclame kijkenquote:
Dat is stom.quote:Op maandag 28 september 2015 14:32 schreef Sked het volgende:
n moet je ook een kwartier reclame kijken
Oh goed dat je dit zegt overwoog even om dit aan te gaan schaffen. In principe kun je met Chromestick of app toch al alles terugkijken van zowel de publieke als de commerciële (via Plex)quote:Op maandag 28 september 2015 14:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is ook aids, want je zit bij de NPO eerst vijf minuten door te spoelen voor je bij t programma bent en bij RTL kan je niet eens doorspoelen en moet je ook een kwartier reclame kijken
Totaal overbodig om aan te schaffen als je verder kijkt dan je neus lang is. Ik heb het ook maar omdat ik de Horizon Box bij UPC destijds gratis kreegquote:Op maandag 28 september 2015 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh goed dat je dit zegt overwoog even om dit aan te gaan schaffen. In principe kun je met Chromestick of app toch al alles terugkijken van zowel de publieke als de commerciële (via Plex)
Sowieso loont het de moeite regelmatig te switchen of in ieder geval daarmee te dreigen.quote:Op maandag 28 september 2015 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Totaal overbodig om aan te schaffen als je verder kijkt dan je neus lang is. Ik heb het ook maar omdat ik de Horizon Box bij UPC destijds gratis kreeg
Dit ga ik onthouden.quote:Op maandag 28 september 2015 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso loont het de moeite regelmatig te switchen of in ieder geval daarmee te dreigen.
Laatst weer opgezegd ze bellen je altijd terug met een aanbieding waarbij je vaak tientallen euro's korting krijgt en/of gratis pakketten.
Nu weer half jaar gratis Premier League er bij toch lekker
Zeker zo. Ach 6 maanden sport 1 toch gratis erbij.quote:Op maandag 28 september 2015 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Totaal overbodig om aan te schaffen als je verder kijkt dan je neus lang is. Ik heb het ook maar omdat ik de Horizon Box bij UPC destijds gratis kreeg
Bij UPC was het zelfs zo dat ze je dan al gelijk een aanbieding deden bij Ziggo bellen ze je een paar dagen later terug moet je eerst de hele opzegprocedure door.quote:
Het gaat.quote:
Kun je geen avondlessen volgen?quote:Op maandag 28 september 2015 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat.
Ik ben nog niet gewend aan het vroege opstaan. Maar wel oke.
Daar
Waar gaat dit over.quote:Op maandag 28 september 2015 14:52 schreef Elan het volgende:
http://zembla.vara.nl/sei(...)everingen/23-09-2015
kijk deze inso is baas
Verslaving aan smartphone.quote:Op maandag 28 september 2015 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar gaat dit over.
Zal vanavond als ik tijd heb kijken
IfIm fietste toenquote:Op maandag 28 september 2015 14:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Somaliers kauwen alleen maar Qat.quote:Op maandag 28 september 2015 15:00 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze uitkeringsstatistiekenLinks Nederland
![]()
O en Polen![]()
Die ingenieurs worden allemaal gediscrimineerd op de arbeidsmarkt. Jammer Elan. In NWS hang je ook al de fascist uitquote:Op maandag 28 september 2015 15:00 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze uitkeringsstatistiekenLinks Nederland
![]()
O en Polen![]()
Hoezo? Het gaat niet om mijn mening of de jouwe. Dit zijn de keiharde statistieken.quote:Op maandag 28 september 2015 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die ingenieurs worden allemaal gediscrimineerd op de arbeidsmarkt. Jammer Elan. In NWS hang je ook al de fascist uit
Het zijn allemaal prinsen.quote:Op maandag 28 september 2015 15:04 schreef Elan het volgende:
Trouwens nog nooit een ingenieur uit Somalië gezien alleen bij scan van TROS opgelicht zou zoiets kunnen.
statistiekenquote:Op maandag 28 september 2015 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo? Het gaat niet om mijn mening of de jouwe. Dit zijn de keiharde statistieken.
Enige dat echt relevant is in een debat.quote:
Hoe kun je dat zien? Ze heeft een zonnebril op en houdt haar telefoon voor haar gezicht.quote:
In elk geval niet vadsig.quote:Op maandag 28 september 2015 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kun je dat zien? Ze heeft een zonnebril op en houdt haar telefoon voor haar gezicht.
Maar als ik het woord 'knap' hoor denk ik toch eerder aan het gezicht eigenlijk.quote:
Staat toch in de OP van het vuilniszakkentopic. Neem aan dat TS zelf op de foto staat.quote:
True.quote:Op maandag 28 september 2015 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als ik het woord 'knap' hoor denk ik toch eerder aan het gezicht eigenlijk.
Je ne parle pas francaisquote:Op maandag 28 september 2015 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
lol franse mensen gingen net in de supermarkt aan mij vragen waar iets was.
mijn frans
goedquote:Op maandag 28 september 2015 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
He sletten en slettinnen. Hoe is de leef hier?
Goed verhaal WeePee.quote:Op maandag 28 september 2015 17:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
goed
heb brood gehaald samen met mijn broertje
was erg gezellig
vast welquote:Op maandag 28 september 2015 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed verhaal WeePee.
Ik heb even zin om af te reageren. Heb jij nog een leuk hard album dat je aan kunt raden?
Power of speed metal.quote:Op maandag 28 september 2015 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vast wel
nog voorkeur voor genre?
?quote:
Naam zegt me wel wat. Ik zal eens luisteren.quote:Op maandag 28 september 2015 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
eh ik weet niet of je spellblast kent?
Battlecry vond ik altijd wel een goed album
NASA gaat onthulling doen ofzo over mars over 15 minuten nuquote:Op maandag 28 september 2015 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
[..]
Naam zegt me wel wat. Ik zal eens luisteren.
Waar te volgen?quote:Op maandag 28 september 2015 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
NASA gaat onthulling doen ofzo over mars over 15 minuten nu
Komt ook door mijn poststijl.quote:
wow wat netjes van mijzelfquote:Op maandag 28 september 2015 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je zelf ook zien. Maar goed het is 54.
Nou dat dalen valt wel tegen hoor, tijdje veel minder gepost en toen ging het na 3 maanden 1 omlaagquote:Op maandag 28 september 2015 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tong gaat hard dalen nu natuurlijk.
quote:Op maandag 28 september 2015 17:20 schreef Amarantha het volgende:
Haha Opso. 16.684 (gemiddeld 172 per dag)
Heldinquote:Op maandag 28 september 2015 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meteen bij aanmelden een rasechte FOK! autist geworden.
Ik vrijwel meteen, Stoners SC werd toen ook geboren haha. Dus had meteen een vaste SCquote:Op maandag 28 september 2015 17:27 schreef Kauai het volgende:
[..]
Heldin
Ik ging pas in de vakantie actief posten toen ik "al" iets van 3 maanden een account had
newbiesquote:Op maandag 28 september 2015 17:27 schreef Kauai het volgende:
[..]
Heldin
Ik ging pas in de vakantie actief posten toen ik "al" iets van 3 maanden een account had
Ik ging pas posten toen de ramadan sc er wasquote:Op maandag 28 september 2015 17:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vrijwel meteen, Stoners SC werd toen ook geboren haha. Dus had meteen een vaste SC
bestaat die echt ramadan scquote:Op maandag 28 september 2015 17:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik ging pas posten toen de ramadan sc er was
Toen nws sc, 1 dag klb en nu ben ik hier terechtgekomen
WIDM gaat wel, BZV is echt verschrikkelijkquote:Op maandag 28 september 2015 17:34 schreef Amarantha het volgende:
Binnenkort weer Wie Is De Mol & Boer Zoekt Vrouw![]()
Ok BZV is ook niet echt informatiefEn WIDM ook niet.
Ben echt super nieuwsgierig wie er dit jaar mee gaan doen aan WIDM. Hopelijk sowieso iemand van BNN.quote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Sked het volgende:
[..]
WIDM gaat wel, BZV is echt verschrikkelijk
En ze moeten stoppen met vervelende mensen mee laten doenquote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben echt super nieuwsgierig wie er dit jaar mee gaan doen aan WIDM. Hopelijk sowieso iemand van BNN.
Waarom hoop je daar op?quote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben echt super nieuwsgierig wie er dit jaar mee gaan doen aan WIDM. Hopelijk sowieso iemand van BNN.
Het was de NASA stream.quote:Op maandag 28 september 2015 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inso, mijn verbinding is te slecht voor die stream.
Hou me op de hoogte!
Als Gerrie meedoet wil ik wel kijken.quote:Op maandag 28 september 2015 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik de mensen van BNN leuk vind.
quote:Op maandag 28 september 2015 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Gerrie meedoet wil ik wel kijken.
Ik zou haar zo hard doen.
onzin sc is dan ook doodquote:Op maandag 28 september 2015 17:31 schreef Amarantha het volgende:
En héél af en toe kijk/post ik nog in ONZ SC maar ben er al tijdje niet meer geweest inmiddels.
Hmm dat snap ik wel.quote:Op maandag 28 september 2015 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Jan Versteegh wel een mooie man.
Dit waar treurig, maar helaas wel waar.quote:Op maandag 28 september 2015 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
onzin sc is dan ook dood
en als er gepost wordt is het meestal pure aids
Luister nu I, Caligvla van ze. Is wel aardig, maar springt er voor mij niet echt uit nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat
quote:Op maandag 28 september 2015 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
Bekende edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.watEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
nee ik ben dan eerder die groene gast met die ezelquote:Op maandag 28 september 2015 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben je stiekem de martian manhunter
Leuke omroep ook, kijk er best veel van moet ik zeggenquote:Op maandag 28 september 2015 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik de mensen van BNN leuk vind.
neequote:Op maandag 28 september 2015 18:27 schreef Tjacka het volgende:
kijk wp
ken je dit nummer dat is echt een toppertje
shrek is geen alienquote:Op maandag 28 september 2015 18:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik ben dan eerder die groene gast met die ezel
hoi rickert hoe gaat het met futquote:Op maandag 28 september 2015 18:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Leuke omroep ook, kijk er best veel van moet ik zeggen
oh dat wist ik niet excusesquote:Op maandag 28 september 2015 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
hou over het algemeen van wat hardere muziek
[..]
shrek is geen alien
martian manhunter komt van mars
is van een van die gozers van alestorm volgens mijquote:
Heb je Breaking Bad gezien? Ik denk dat het dan wel leuker is.quote:Op maandag 28 september 2015 18:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
flipje
weet jij of better call saul leuk is?
ben nu eind seizoen 4 van BB en saul is echt een baasquote:Op maandag 28 september 2015 18:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je Breaking Bad gezien? Ik denk dat het dan wel leuker is.
Al is het ook leuk zonder, maar dan herken je sommigen dingen net niet. Waar op zich niets mis mee is.
jaquote:Op maandag 28 september 2015 18:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben nu eind seizoen 4 van BB en saul is echt een baas
maar wou weten of die serie ook wat is
Zou best eens kunnen. Ik kijk daar meestal niet naar.quote:Op maandag 28 september 2015 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is van een van die gozers van alestorm volgens mij
Zoals Sked zegt, ja.quote:Op maandag 28 september 2015 18:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben nu eind seizoen 4 van BB en saul is echt een baas
maar wou weten of die serie ook wat is
Dan ga ik die hierna kijken. Al raadde kwai mij Homeland ook al aan. Moeilijke keuzes.quote:
House.quote:Op maandag 28 september 2015 18:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan ga ik die hierna kijken. Al raadde kwai mij Homeland ook al aan. Moeilijke keuzes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |