Ik ging pas posten toen de ramadan sc er wasquote:Op maandag 28 september 2015 17:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vrijwel meteen, Stoners SC werd toen ook geboren haha. Dus had meteen een vaste SC
bestaat die echt ramadan scquote:Op maandag 28 september 2015 17:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik ging pas posten toen de ramadan sc er was
Toen nws sc, 1 dag klb en nu ben ik hier terechtgekomen
WIDM gaat wel, BZV is echt verschrikkelijkquote:Op maandag 28 september 2015 17:34 schreef Amarantha het volgende:
Binnenkort weer Wie Is De Mol & Boer Zoekt Vrouw![]()
Ok BZV is ook niet echt informatiefEn WIDM ook niet.
Ben echt super nieuwsgierig wie er dit jaar mee gaan doen aan WIDM. Hopelijk sowieso iemand van BNN.quote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Sked het volgende:
[..]
WIDM gaat wel, BZV is echt verschrikkelijk
En ze moeten stoppen met vervelende mensen mee laten doenquote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben echt super nieuwsgierig wie er dit jaar mee gaan doen aan WIDM. Hopelijk sowieso iemand van BNN.
Waarom hoop je daar op?quote:Op maandag 28 september 2015 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben echt super nieuwsgierig wie er dit jaar mee gaan doen aan WIDM. Hopelijk sowieso iemand van BNN.
Het was de NASA stream.quote:Op maandag 28 september 2015 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inso, mijn verbinding is te slecht voor die stream.
Hou me op de hoogte!
Als Gerrie meedoet wil ik wel kijken.quote:Op maandag 28 september 2015 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik de mensen van BNN leuk vind.
quote:Op maandag 28 september 2015 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Gerrie meedoet wil ik wel kijken.
Ik zou haar zo hard doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |