ik ook nietquote:Op maandag 28 september 2015 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar zou het denk ik zelf niet echt gebruiken.
Heb je Replay tvquote:Op maandag 28 september 2015 14:19 schreef Tjacka het volgende:
krijg zo´n horizonbox
geen idee wat je er aan hebt maar ik heb het wel
Dat is ook aids, want je zit bij de NPO eerst vijf minuten door te spoelen voor je bij t programma bent en bij RTL kan je niet eens doorspoelen en moet je ook een kwartier reclame kijkenquote:
Dat is stom.quote:Op maandag 28 september 2015 14:32 schreef Sked het volgende:
n moet je ook een kwartier reclame kijken
Oh goed dat je dit zegt overwoog even om dit aan te gaan schaffen. In principe kun je met Chromestick of app toch al alles terugkijken van zowel de publieke als de commerciële (via Plex)quote:Op maandag 28 september 2015 14:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is ook aids, want je zit bij de NPO eerst vijf minuten door te spoelen voor je bij t programma bent en bij RTL kan je niet eens doorspoelen en moet je ook een kwartier reclame kijken
Totaal overbodig om aan te schaffen als je verder kijkt dan je neus lang is. Ik heb het ook maar omdat ik de Horizon Box bij UPC destijds gratis kreegquote:Op maandag 28 september 2015 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh goed dat je dit zegt overwoog even om dit aan te gaan schaffen. In principe kun je met Chromestick of app toch al alles terugkijken van zowel de publieke als de commerciële (via Plex)
Sowieso loont het de moeite regelmatig te switchen of in ieder geval daarmee te dreigen.quote:Op maandag 28 september 2015 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Totaal overbodig om aan te schaffen als je verder kijkt dan je neus lang is. Ik heb het ook maar omdat ik de Horizon Box bij UPC destijds gratis kreeg
Dit ga ik onthouden.quote:Op maandag 28 september 2015 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso loont het de moeite regelmatig te switchen of in ieder geval daarmee te dreigen.
Laatst weer opgezegd ze bellen je altijd terug met een aanbieding waarbij je vaak tientallen euro's korting krijgt en/of gratis pakketten.
Nu weer half jaar gratis Premier League er bij toch lekker
Zeker zo. Ach 6 maanden sport 1 toch gratis erbij.quote:Op maandag 28 september 2015 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Totaal overbodig om aan te schaffen als je verder kijkt dan je neus lang is. Ik heb het ook maar omdat ik de Horizon Box bij UPC destijds gratis kreeg
Bij UPC was het zelfs zo dat ze je dan al gelijk een aanbieding deden bij Ziggo bellen ze je een paar dagen later terug moet je eerst de hele opzegprocedure door.quote:
Het gaat.quote:
Kun je geen avondlessen volgen?quote:Op maandag 28 september 2015 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat.
Ik ben nog niet gewend aan het vroege opstaan. Maar wel oke.
Daar
Waar gaat dit over.quote:Op maandag 28 september 2015 14:52 schreef Elan het volgende:
http://zembla.vara.nl/sei(...)everingen/23-09-2015
kijk deze inso is baas
Verslaving aan smartphone.quote:Op maandag 28 september 2015 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar gaat dit over.
Zal vanavond als ik tijd heb kijken
IfIm fietste toenquote:Op maandag 28 september 2015 14:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik bén dus ook kwaliteit. Maar ifim negeert me toch al, ik ben weg.
Somaliers kauwen alleen maar Qat.quote:Op maandag 28 september 2015 15:00 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze uitkeringsstatistiekenLinks Nederland
![]()
O en Polen![]()
Die ingenieurs worden allemaal gediscrimineerd op de arbeidsmarkt. Jammer Elan. In NWS hang je ook al de fascist uitquote:Op maandag 28 september 2015 15:00 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze uitkeringsstatistiekenLinks Nederland
![]()
O en Polen![]()
Hoezo? Het gaat niet om mijn mening of de jouwe. Dit zijn de keiharde statistieken.quote:Op maandag 28 september 2015 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die ingenieurs worden allemaal gediscrimineerd op de arbeidsmarkt. Jammer Elan. In NWS hang je ook al de fascist uit
Het zijn allemaal prinsen.quote:Op maandag 28 september 2015 15:04 schreef Elan het volgende:
Trouwens nog nooit een ingenieur uit Somalië gezien alleen bij scan van TROS opgelicht zou zoiets kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |