hahaquote:Op maandag 28 september 2015 14:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit
Dat klopt.quote:Op maandag 28 september 2015 14:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, we hebben het hier wel over DUOquote:Op maandag 28 september 2015 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Wtf, ik hoef helemaal niks af te betalen aan studieschuldBijzonder.
Heb ze net gebeldquote:Op maandag 28 september 2015 14:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, we hebben het hier wel over DUO
He, hoe danquote:Op maandag 28 september 2015 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Wtf, ik hoef helemaal niks af te betalen aan studieschuldBijzonder.
Ik bén dus ook kwaliteit. Maar ifim negeert me toch al, ik ben weg.quote:Op maandag 28 september 2015 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat klopt.
RICH LEES JE DIT ?!
Verstandig van d'rquote:Op maandag 28 september 2015 14:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik bén dus ook kwaliteit. Maar ifim negeert me toch al, ik ben weg.
Wow dat is ook wel nice!quote:Op maandag 28 september 2015 14:08 schreef richolio het volgende:
Ik vriend kreeg laatst 4800 eu gestort van DUO, bleek het nog te kloppen ook. Fucking lucky bastard.
vat het niet persoonlijk op maar ik zou ook voor wietparkiet gaan is de keuze daar wasquote:Op maandag 28 september 2015 14:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik bén dus ook kwaliteit. Maar ifim negeert me toch al, ik ben weg.
Ik ben fanquote:Op maandag 28 september 2015 14:09 schreef Toto69 het volgende:
V&A / [TK sony z3 compact zwart onbeschadigd
en hoe was dat?quote:Op maandag 28 september 2015 14:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:Op maandag 28 september 2015 14:19 schreef Tjacka het volgende:
krijg zo´n horizonbox
geen idee wat je er aan hebt maar ik heb het wel
oh kan je blijkbaar je programmas stil zetten als je het kijk op de tvquote:
ik zou na 2x een einde aan mijn leven maken denk ikquote:Op maandag 28 september 2015 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh kan je blijkbaar je programmas stil zetten als je het kijk op de tv
of een programma opnieuw kijken als hij bezig is
30x feyenoord kijken
Wel ultieme marteling ja.quote:Op maandag 28 september 2015 14:25 schreef Sked het volgende:
[..]
ik zou na 2x een einde aan mijn leven maken denk ik
Klinkt leuk maar zou het denk ik zelf niet echt gebruiken.quote:Op maandag 28 september 2015 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh kan je blijkbaar je programmas stil zetten als je het kijk op de tv
of een programma opnieuw kijken als hij bezig is
30x feyenoord kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |