je mag gewoon aanbellen ...en als je schoenen uittrekt binnenkomen ( nee geen moslim ) ...mag je een paar minuten kijken ...voor ik die mechelse op je loslaatquote:Op maandag 28 september 2015 13:51 schreef Woelwater het volgende:
Hoe krijg je die telefoon buiten de instelling?
en dat op een site die al een paar jaar bestaatquote:
Ja, wel met de linkerhand graagquote:Op maandag 28 september 2015 13:55 schreef martino2701 het volgende:
[..]
en dat op een site die al een paar jaar bestaatsimpel volk ...zal ik hem voor je vasthouden
quote:Op maandag 28 september 2015 13:55 schreef RingBewoner het volgende:
En dan krijg ik zeker: "mongool, aap, stierenkl" op mijn bankafschrift?
Die ja.quote:
het is maar hoe ik erin stapquote:Op maandag 28 september 2015 13:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die ja.
TS kan overigens best normaal doen: V&A / [TK] jbl charge nieuw in doosje de groene met wit.
en wat gaat jou dat brengenquote:Op maandag 28 september 2015 13:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb niet echt interesse in de telefoon. Wat vraag je echter voor nader onderzoek van je genenpoel?
sorry ...ik wil er een slot op en ook op die jbl ...hoe doe ik dat ....geef mij nummer van john de mol de baas van fok.nlquote:
Topic aanklikken en Alt+F4.quote:Op maandag 28 september 2015 14:08 schreef martino2701 het volgende:
[..]
sorry ...ik wil er een slot op en ook op die jbl ...hoe doe ik dat ....geef mij nummer van john de mol de baas van fok.nl
Soms.quote:Op maandag 28 september 2015 14:21 schreef martino2701 het volgende:
[..]
uhMMMMM...dus jij bent de baas
nice...komt ie..quote:
Ik zal de opdracht doorgeven aan een moddereter.quote:Op maandag 28 september 2015 15:01 schreef martino2701 het volgende:
[..]
nice...komt ie..
verwijder die advertenties dan maar ff ...mij lukt het niet
thnx, dat had ik ook kunnen doen...quote:Op maandag 28 september 2015 15:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik zal de opdracht doorgeven aan een moddereter.
quote:Op maandag 28 september 2015 15:03 schreef martino2701 het volgende:
[..]
thnx, dat had ik ook kunnen doen...
ik zal geen eens voor die grote tieten gaan..die kleinere mogen van mij nog iets kleiner zelfsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |