die komen ook neit van hun zolderkamer af, dan gebeurt er niksquote:
ohquote:Op maandag 28 september 2015 13:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar dan die je je anders voor, en dat wil ik niet
kquote:Op maandag 28 september 2015 13:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kunnen we dit ergens anders verder bespreken, hoeft niet zo in openbaar
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatiequote:
gaan jullie nog samen bellenquote:Op maandag 28 september 2015 13:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kunnen we dit ergens anders verder bespreken, hoeft niet zo in openbaar
Skype sex, denken in oplossingenquote:Op maandag 28 september 2015 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die komen ook neit van hun zolderkamer af, dan gebeurt er niks
En TR'en kan niet op het moment.quote:Op maandag 28 september 2015 13:22 schreef richolio het volgende:
[..]
k
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
dm je skypequote:Op maandag 28 september 2015 13:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Skype sex, denken in oplossingen
nee heb geen foto van rode maan. @vorige topicquote:
Hoe weet je datquote:Op maandag 28 september 2015 13:26 schreef Tjacka het volgende:
Ifm had moslim kunnen zijn. Wel skypeseks en kontseks zo lang het maar niet vaginaal is.
je bood het gisteren nog zelf aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op maandag 28 september 2015 13:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bood het gisteren nog zelf aanZo lang geleden, nu haten we elkaar. RotrelatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
watquote:Op maandag 28 september 2015 13:28 schreef richolio het volgende:
Nou ja, ik ga even richting mijn vriendin, dan spreek ik jullie zo weerEenmaal daar kan ik verder fokken
gebeurt wel vaker bij twee mensen die veel om elkaar gevenquote:Op maandag 28 september 2015 13:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zo lang geleden, nu haten we elkaar. Rotrelatie
Je bent zo snel over mij heen ?quote:Op maandag 28 september 2015 13:28 schreef richolio het volgende:
Nou ja, ik ga even richting mijn vriendin, dan spreek ik jullie zo weerEenmaal daar kan ik verder fokken
Ah jammer. Heb al een gezien van vriendinquote:Op maandag 28 september 2015 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb geen foto van rode maan. @vorige topic
opso ik heb een eng iemand in die in mijn fobo kijktquote:Op maandag 28 september 2015 13:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah jammer. Heb al een gezien van vriendin
Natuurlijk nietquote:Op maandag 28 september 2015 13:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een stelling.
Moet roken ook in de privésferen verboden worden?
Laten we het hopenquote:Op maandag 28 september 2015 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker bij twee mensen die veel om elkaar geven
het komt wel weer goed
neequote:Op maandag 28 september 2015 13:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een stelling.
Moet roken ook in de privésferen verboden worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |