quote:Op maandag 28 september 2015 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik veel gewoon liedjes over cavia´s die op ons hoofd zitten enzo
Zodat de rest kan zien hoe het NIET moetquote:Op maandag 28 september 2015 13:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Aangezien ik net ben ontslagen uit de friendzone lijkt het mij logisch dat ik als eerste start.
Hallo, lurkerquote:Op maandag 28 september 2015 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ik lurkte die Richolio en ik dacht, laat ik ffkes posten
WOW.quote:Op maandag 28 september 2015 13:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zodat de rest kan zien hoe het NIET moet
Ik blijfquote:Op maandag 28 september 2015 13:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi. Je post is gedaan dan kan je nu weer weg gaan.
oei.. #rektquote:Op maandag 28 september 2015 13:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zodat de rest kan zien hoe het NIET moet
It never happenedquote:
Omdat ik een nog al onhandige jongen ben.quote:Op maandag 28 september 2015 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou je je schoenen ergens achterlaten
Ex-lurker he. Maar eh was dwdd nog iets vrijdag.quote:
Kan hetzelfde zeggenquote:Op maandag 28 september 2015 13:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je vanaf nu niet lief gaat doen komt dat gewoon op fok!.
Nee, facking saai. Heb het afgezet en ben werk gaan zoeken.quote:Op maandag 28 september 2015 13:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ex-lurker he. Maar eh was dwdd nog iets vrijdag.
doe niet alsof dat ineens nieuw voor je isquote:
Leuk manquote:
Dat is nogal een drastische maatregel (die ik wel louter kan toejuichen) maar ik doe op het moment hetzelfde want school is voor mietjes.quote:Op maandag 28 september 2015 13:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, facking saai. Heb het afgezet en ben werk gaan zoeken.
Maar dan die je je anders voor, en dat wil ik nietquote:
Kunnen we dit ergens anders verder bespreken, hoeft niet zo in openbaarquote:Op maandag 28 september 2015 13:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Leuk manBeetje aan de haak met andere jongens
Weet je, laat maar zitten. Ik hoef jou niet meer te spreken.
Reacties op tong80 topics?quote:Op maandag 28 september 2015 13:19 schreef richolio het volgende:
"tl;dr", "TS is een homo", "rot eens op met die baggertopics", "wat zei X toe je belde", "1988 belde"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |