SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Kauai op 28-09-2015 13:03:17 ]
je hebt tjacka inmiddels geschaakt?quote:
Ben al gefriendzonedquote:Op maandag 28 september 2015 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je hebt tjacka inmiddels geschaakt?
Nee, die zin in het vorige topicquote:
Kandidaat voor wat?quote:Op maandag 28 september 2015 12:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey, wil jij ook kandidaat van IfIm worden
Wat is dat?quote:
the cock of fok of the voice of fokquote:
Klinkt RTL-waardigquote:Op maandag 28 september 2015 13:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
the cock of fok of the voice of fok
Dan moeten de fokboys een liedje zingen of een lief zinnetje zeggen en dan zit ifm op de stoel en die moet dan bij een goede boy omdraaien.
fylax had zich al aangemeld toch?quote:Op maandag 28 september 2015 13:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan moeten de fokboys een liedje zingen of een lief zinnetje zeggen en dan zit ifm op de stoel en die moet dan bij een goede boy omdraaien.
Nou goed, ik kan niet zingen, maar ik heb weer ander talent.quote:Op maandag 28 september 2015 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou voor tjacka gaan hij zing de sterren van de hemel
Dank je.quote:Op maandag 28 september 2015 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2015 13:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehoordquote:Op maandag 28 september 2015 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Wij kunnen wel een duo starten.quote:Op maandag 28 september 2015 13:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou goed, ik kan niet zingen, maar ik heb weer ander talent.
Vertelquote:Op maandag 28 september 2015 13:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou goed, ik kan niet zingen, maar ik heb weer ander talent.
Ze kan goed fluiten heb ik gehoordquote:Op maandag 28 september 2015 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verteljij láát IfIm zingen?
Aangezien ik net ben ontslagen uit de friendzone lijkt het mij logisch dat ik als eerste start.quote:
Ik zou voor jou gaanquote:Op maandag 28 september 2015 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat heb ik ook gehoord
Strak plan.quote:Op maandag 28 september 2015 13:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij kunnen wel een duo starten.![]()
The Guinea-Pigs
Ik lurktequote:
weet ik veel gewoon liedjes over cavia´s die op ons hoofd zitten enzoquote:
Ik heb eens gezongenquote:Op maandag 28 september 2015 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verteljij láát IfIm zingen?
Mooi. Je post is gedaan dan kan je nu weer weg gaan.quote:Op maandag 28 september 2015 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ik lurkte die Richolio en ik dacht, laat ik ffkes posten
Waarom zou je je schoenen ergens achterlatenquote:Op maandag 28 september 2015 13:11 schreef Tjacka het volgende:
ik ga maar even de winkel bellen waar ik twee weken terug heb gewerkt
mijn schoenen moeten daar nog ergens liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |