Leuke omroep ook, kijk er best veel van moet ik zeggenquote:Op maandag 28 september 2015 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik de mensen van BNN leuk vind.
neequote:Op maandag 28 september 2015 18:27 schreef Tjacka het volgende:
kijk wp
ken je dit nummer dat is echt een toppertje
shrek is geen alienquote:Op maandag 28 september 2015 18:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik ben dan eerder die groene gast met die ezel
hoi rickert hoe gaat het met futquote:Op maandag 28 september 2015 18:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Leuke omroep ook, kijk er best veel van moet ik zeggen
oh dat wist ik niet excusesquote:Op maandag 28 september 2015 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
hou over het algemeen van wat hardere muziek
[..]
shrek is geen alien
martian manhunter komt van mars
is van een van die gozers van alestorm volgens mijquote:
Heb je Breaking Bad gezien? Ik denk dat het dan wel leuker is.quote:Op maandag 28 september 2015 18:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
flipje
weet jij of better call saul leuk is?
ben nu eind seizoen 4 van BB en saul is echt een baasquote:Op maandag 28 september 2015 18:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je Breaking Bad gezien? Ik denk dat het dan wel leuker is.
Al is het ook leuk zonder, maar dan herken je sommigen dingen net niet. Waar op zich niets mis mee is.
jaquote:Op maandag 28 september 2015 18:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben nu eind seizoen 4 van BB en saul is echt een baas
maar wou weten of die serie ook wat is
Zou best eens kunnen. Ik kijk daar meestal niet naar.quote:Op maandag 28 september 2015 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is van een van die gozers van alestorm volgens mij
Zoals Sked zegt, ja.quote:Op maandag 28 september 2015 18:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben nu eind seizoen 4 van BB en saul is echt een baas
maar wou weten of die serie ook wat is
Dan ga ik die hierna kijken. Al raadde kwai mij Homeland ook al aan. Moeilijke keuzes.quote:
House.quote:Op maandag 28 september 2015 18:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan ga ik die hierna kijken. Al raadde kwai mij Homeland ook al aan. Moeilijke keuzes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |