abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156442568
quote:
Drie asielzoekers randen 18-jarige Almeerse aan

Een 18-jarige vrouw uit Almere is in de nacht van zaterdag op zondag aangerand door drie bewoners van een asielzoekerscentrum. Via cameratoezicht konden agenten het voorval live volgen en binnen twee minuten ingrijpen. De drie verdachten zijn aangehouden. Dat schrijft Almere Nieuws.

Het incident vond rond 03.00 uur plaats in de Herbergsteeg in Almere. Toen de vrouw samen met een vriendin vanaf de Grote Markt via de Herbergsteeg naar de taxistandplaats liep, werd zij besprongen door drie mannen. De vriendin van het slachtoffer kwam haar te hulp en sloeg er flink op los, waardoor de daders het opgaven.

De verdachten zijn meegenomen voor verhoor. Het lijkt te gaan om dezelfde personen die de afgelopen tijd meerdere jonge vrouwen lastig vielen.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-Almeerse-aan.dhtml
Dus er is een groep asielzoekers die jonge vrouwen lastig valt, wie had dat nu verwacht?
pi_156442590
quote:
Het lijkt te gaan om dezelfde personen die de afgelopen tijd meerdere jonge vrouwen lastig vielen.
Maar dit soort rotzooi terugsturen was geen optie?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 28 september 2015 @ 08:27:32 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156442592
Als het maar geen gevolgen heeft voor hun verblijfstatus!
The End Times are wild
pi_156442594
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 08:24 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dus er is een groep asielzoekers die jonge vrouwen lastig valt, wie had dat nu verwacht?
Er zijn 3 mannen die één vrouw lastig hebben gevallen (bewezen)... En die worden daar voor gestraft. Goh, rotte appels in een vrij grote groep mensen met mogelijk allerlei oorlogstrauma's. Ja, ik had het wel verwacht eigenlijk.
pi_156442627
quote:
99s.gif Op maandag 28 september 2015 08:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Er zijn 3 mannen die één vrouw lastig hebben gevallen (bewezen)... En die worden daar voor gestraft. Goh, rotte appels in een vrij grote groep mensen met mogelijk allerlei oorlogstrauma's. Ja, ik had het wel verwacht eigenlijk.
Wie zegt dat deze asielzoekers een oorlogstrauma hebben?
  maandag 28 september 2015 @ 08:33:28 #6
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_156442635
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 08:31 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze het niet hebben?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_156442636
quote:

[..]

Ik niet. Ik zeg dat er tussen de vele asielzoekers vast wat (veel) tussen zitten met trauma's. Dus dat er rottigheid zou ontstaan niet onverwacht is voor mij.
pi_156442646
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 08:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

:')
pi_156442661
Ik wou dat het internet vluchteling-vrij was. Ik word zo moe van die welles-nietes discussies.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156442668
quote:

[..]

Wel of geen trauma, je gaat een ander (ook) geen trauma bezorgen, vooral niet de dochter van je gastheer.
Racist
pi_156442691
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 08:37 schreef Toga het volgende:

[..]

Wel of geen trauma, je gaat een ander (ook) geen trauma bezorgen, vooral niet de dochter van je gastheer.
Nou, schijnbaar wel.
  maandag 28 september 2015 @ 08:42:34 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156442699
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 08:36 schreef dimmak het volgende:
Ik wou dat het internet vluchteling-vrij was. Ik word zo moe van die welles-nietes discussies.
Nou ja, de titel gaf wel een béétje weg dat je hier een vluchtelingendiscussie kon gaan lezen. Misschien is dat dan, voor je eigen gemoedsrust, een ideetje om niet te klikken
Laffe huichelaar
pi_156442709
Enkeltje eigen land. Hoe moeilijk kan het zijn?? :?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 28 september 2015 @ 08:44:01 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156442710
quote:

[..]

Nou ja, iedereen denk ik. Zoals men ook verwacht dat er een groep Nederlanders is die vrouwen lastig vallen. Zo zitten sommige mensen nu eebmaal in elkaar. Tragisch maar waar
Laffe huichelaar
pi_156442724
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 08:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja, iedereen denk ik. Zoals men ook verwacht dat er een groep Nederlanders is die vrouwen lastig vallen. Zo zitten sommige mensen nu eebmaal in elkaar. Tragisch maar waar
Oke, dus dan maakt het niet uit?

Of wat wil je nu zeggen?
pi_156442725
Neem het ze kwalijk. De AZC's zitten vol. Dan maar in een vrouw verblijven. Geen onaantrekkelijk alternatief, wees eens redelijk.

Vandaag in de Metro: 'rijken' in Den Bosch willen grond kopen om AZC te weren. Lol.
pi_156442734
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 08:46 schreef Drieklank het volgende:
Neem het ze kwalijk. De AZC's zitten vol. Dan maar in een vrouw verblijven. Geen onaantrekkelijk alternatief, wees eens redelijk.

Vandaag in de Metro: 'rijken' in Den Bosch willen grond kopen om AZC te weren. Lol.
Maar volgens de media staat heel Nederland te springen met "Welkom" bordjes en een kopje biologische rooibos thee?
  maandag 28 september 2015 @ 08:49:22 #18
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_156442746
Sws schuld van rechtse realpolitik. Arme mannen konden er niks aan doen
graag op anoniem
  maandag 28 september 2015 @ 08:50:44 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156442753
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 08:46 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Oke, dus dan maakt het niet uit?

Of wat wil je nu zeggen?
Natuurlijk maakt het uit. Het moet verschrikkelijk geweest zijn voor dat meisje. Het is nog een geluk dat men er zo vroeg bij was en erger voorkomen heeft.

Maar als je een grote groep mensen binnenhaalt, is het inderdaad te verwachten dat er een groep smeerlappen bijzit. Net zoals je dat bij een grote groep Nederlanders heb. Niet te vermijden.

Mijn wedervraag is wat jíj eigenlijk wel zeggen met je passief agressieve OP. Niet zo mieten en gewoon zeggen wat je vindt ipv om de hete brij heendraaien met je 'wie had dat verwacht...'
Laffe huichelaar
pi_156442809
Wat een slet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_156442810
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 08:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Natuurlijk maakt het uit. Het moet verschrikkelijk geweest zijn voor dat meisje. Het is nog een geluk dat men er zo vroeg bij was en erger voorkomen heeft.

Maar als je een grote groep mensen binnenhaalt, is het inderdaad te verwachten dat er een groep smeerlappen bijzit. Net zoals je dat bij een grote groep Nederlanders heb. Niet te vermijden.

Mijn wedervraag is wat jíj eigenlijk wel zeggen met je passief agressieve OP. Niet zo mieten en gewoon zeggen wat je vindt ipv om de hete brij heendraaien met je 'wie had dat verwacht...'
Ja natuurlijk, ga het nu maar gooien op mijn passief agressieve OP. :')

Dus als dit met meer asielzoekers, voornamelijk jonge mannen, in de toekomst nog meer gaat gebeuren is dat ook allemaal maar goed omdat Nederlanders het ook doen?
pi_156442812
En wat zijn de gevolgen voor de beste mannen? Per direct uit NL moet toch mogelijk zijn.

Ben je asielzoeker, de oorlog ontvlucht en onder embarmelijke geleeft, kom je hier aanranden :') Eruit met dat volk.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_156442818
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 08:59 schreef -AMG- het volgende:
En wat zijn de gevolgen voor de beste mannen? Per direct uit NL moet toch mogelijk zijn.

Ben je asielzoeker, de oorlog ontvlucht en onder embarmelijke geleeft, kom je hier aanranden :') Eruit met dat volk.
Ik denk dat ze nu nog sneller gehuisvest worden.
  maandag 28 september 2015 @ 09:03:36 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156442834
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:00 schreef Smack10 het volgende:

[..]

ik denk dat ze een gesubsidieerde les krijgen in hoe om te gaan met de mazen van de nederlandse wet... en een villa in bloemendaal, minstens
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156442842
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:00 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Vergeet ook de Miele en de uitkeringen en een asieladvocaat niet!!!!EINZ!!! :(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_156442847
Dat krijg je als je halve kont open staat.
pi_156442852
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 08:43 schreef Apotheose het volgende:
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 28 september 2015 @ 09:07:04 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156442860
quote:
3s.gif Op maandag 28 september 2015 09:03 schreef Re het volgende:

ik denk dat ze een gesubsidieerde les krijgen in hoe om te gaan met de mazen van de nederlandse wet... en een villa in bloemendaal, minstens
En ze mogen per persoon drie Nederlandse vrouwen uitkiezen. Dus daar zal ook wel weer een aanzuigende werking van uit gaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156442862
quote:
Heft in eigen handen nemen noemen we dat. Omdat niemand meer de politiek vertrouwd in het luisteren naar de stemgerechtigden.

En terecht.
1947-2016
  maandag 28 september 2015 @ 09:07:31 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156442865
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 08:58 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, ga het nu maar gooien op mijn passief agressieve OP. :')

Dus als dit met meer asielzoekers, voornamelijk jonge mannen, in de toekomst nog meer gaat gebeuren is dat ook allemaal maar goed omdat Nederlanders het ook doen?
Hoe groter ons bevolkingsaantal, hoe hoger ons aantal viezerikken. Of de percentages mannen die ook viezerikken blijk ook gaan stijgen, dan heb je een probleem. Want dan haal je meer viezerikken binnen.

Niemand zegt dat het goed is, dat maak jij ervan. Overigens wilde ik niets op je passief agressieve OP gooien, ik vond het alleen frappant dat je aan mij vraagt wat ik nu eigenlijk wil zeggen terwijl ik het vrij duidelijk zeg terwijl jij vrij duidelijk níét zegt wat je nou eigenlijk van dit nieuws vindt.

Geen asnval ofzo verder, maar ik zou dat wel doen als ik jou was. Dat praat makkelijker en dat om de hete brij heendraaien is maar lafjes
Laffe huichelaar
  maandag 28 september 2015 @ 09:08:37 #31
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156442882
quote:
9s.gif Op maandag 28 september 2015 09:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

En ze mogen per persoon drie Nederlandse vrouwen uitkiezen. Dus daar zal ook wel weer een aanzuigende werking van uit gaan.
Als ze de goede vrouwen kiezen, hebben die wel een aanzuigende werking ja
Laffe huichelaar
pi_156442908
quote:

[..]

7/10, goeden garp
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_156442946
Belachelijk. Meteen wegsturen.
(she/her)
pi_156442964
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 08:50 schreef timmmmm het volgende:

Sorry, maar dit zijn alle normen en waarden op z'n kop. Als jij naar een land vlucht dan ga je daar niet lopen kloten, punt.

Als jij zegt dat je het wel kan verwachten dan is dat dus een prima reden voor mensen om te zeggen, we willen die mensen niet hier. Als je dan zegt, een enkel incidentje is te verwachten, hoeveel incidentjes zijn dan acceptabel volgens jou?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_156442969
Als dat meisje zich gewoon netjes in burkha had gehuld had ze het kunnen voorkomen.
Eigen schuld dus.
bivd kijkt met u mee.
pi_156442972
Zou toch lullig zijn als je als Libiër of Algerijn met een vals Syrisch paspoort ons land binnenkomt als vluchteling, je op deze manier vergrijpt... en dan teruggevlogen wordt als ongewenst sujet... naar je thuisland... Syrië... _O-

Dat zou dan toch weer een klein beetje gerechtigheid zijn...
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_156442997
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:14 schreef Fylax het volgende:
Belachelijk. Meteen wegsturen.
Jah !
De slet...
bivd kijkt met u mee.
  maandag 28 september 2015 @ 09:19:21 #38
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156443005
quote:
99s.gif Op maandag 28 september 2015 08:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik niet. Ik zeg dat er tussen de vele asielzoekers vast wat (veel) tussen zitten met trauma's. Dus dat er rottigheid zou ontstaan niet onverwacht is voor mij.
Jij spoort niet, dit heeft niks met een oorlogstrauma te maken 8)7 De aangevallen vrouwen kunnen er wél een trauma aan overhouden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156443030
quote:

Oh? Want in lege dorpjes(Waar iedereen veel ruimte heeft) vinden nauwelijks aanrandingen plaats?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_156443051
Ik vraag me serieus af of dit soort strafbare feiten van invloed is op de verblijfsaanvraag.

Het zou helemaal des Nederlands zijn om het door de vingers te zien, of er administratief op te blunderen.
pi_156443052
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:16 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Sorry, maar dit zijn alle normen en waarden op z'n kop. Als jij naar een land vlucht dan ga je daar niet lopen kloten, punt.

Als jij zegt dat je het wel kan verwachten dan is dat dus een prima reden voor mensen om te zeggen, we willen die mensen niet hier. Als je dan zegt, een enkel incidentje is te verwachten, hoeveel incidentjes zijn dan acceptabel volgens jou?
|:( :')
Man, man, man.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  maandag 28 september 2015 @ 09:24:26 #42
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156443055
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:24 schreef Schurkenstaat het volgende:
Ik vraag me serieus af of dit soort strafbare feiten van invloed is op de verblijfsaanvraag.

Het zou helemaal des Nederlands zijn om het door de vingers te zien, of er administratief op te blunderen.
Lees je anders even een keertje in, dan kan je die vraag zelf beantwoorden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_156443075
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:24 schreef Dven het volgende:

[..]

Lees je anders even een keertje in, dan kan je die vraag zelf beantwoorden.
Dit is een discussieforum, toch? Het staat in ieder geval niet in de openingspost.
  maandag 28 september 2015 @ 09:26:46 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156443079
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:16 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als je al 80 generaties in een land zit, is aanranding en verkrachting en andere gekkigheden ook onacceptabel. Punt. Het is niet alleen onacceptsbel als vluchtelingen zo 'lopen te kloten', lijkt me. Volgens mijn normen en waarden in ieder geval, en ik durf te zeggen dat dat voor jou ook zal gelden.

Toch zijn er debielen die het toch doen. Aan beide kanten. Het is nogal dom en naief om te denken dat de gekken die graag mensen lastig vallen, die er dus overal in de wereld zijn, denken 'mehh, ik ga hier wel lekker dood. Ook prima'. Die zitten hier dus ook. Die lui, die deze 'incidentjes' (wat ik overigens een walgelijke term vind voor zo'n aanval) veroorzaken, kunnen natuurlijk meteen kapot vallen. Net als Nederlanders die dit doen van mij best met een steen om hun nek het ijsselmeer in mogen.

Veel mensen zullen nu echter de conclusie trekken dat we vluchtelingen binnenhalen en 'ze' meteen aan het verkrachten/aanranden slaan. Dat vind ik nogal raar. Zoals het bij ons een percentage is wat die kronkel in de kop heeft dat ze de normen en waarden van jou en mij niet delen en denken dat het prima is mensen aan te vallen, heb je dat in die groep ook.
Laffe huichelaar
pi_156443106
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 09:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Punt.
Een potentiele goede rel in de kiem smoren. :|W
bivd kijkt met u mee.
  maandag 28 september 2015 @ 09:30:12 #46
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_156443111
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:26 schreef Schurkenstaat het volgende:

[..]

Dit is een discussieforum, toch? Het staat in ieder geval niet in de openingspost.
quote:
Uw asielaanvraag kan worden afgewezen als u:

• In een ander land bent geweest waar u asiel had kunnen aanvragen, voordat u naar Nederland kwam of al in een ander land dan Nederland asiel hebt aangevraagd.
• Een gevaar voor de openbare orde en nationale veiligheid vormt.
• Onjuiste gegevens heeft verstrekt.
http://www.judex.nl/recht(...)-de-voorwaarden_.htm
pi_156443125
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:30 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

[..]

Kan worden afgewezen. Daar zit iets teveel ruimte op, vind je niet?
  maandag 28 september 2015 @ 09:33:10 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156443146
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:24 schreef Schurkenstaat het volgende:

dus je rekent het de asielzoekers aan dat het nederlands rechtssysteem niet goed is?
pi_156443177
quote:
3s.gif Op maandag 28 september 2015 09:33 schreef Re het volgende:

[..]

dus je rekent het de asielzoekers aan dat het nederlands rechtssysteem niet goed is?
Dat is een heel waanzinnige conclusie. :?
pi_156443184
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:19 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Jij spoort niet, dit heeft niks met een oorlogstrauma te maken 8)7 De aangevallen vrouwen kunnen er wél een trauma aan overhouden.
Niet? Jij kent de mannen persoonlijk?
  maandag 28 september 2015 @ 09:39:40 #51
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156443222
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:26 schreef Schurkenstaat het volgende:

[..]

Je stelt een vraag en doet daarna een belachelijke aanname. Discussieren heeft enkel nut wanneer men het zijne van een onderwerp kent. Welke discussie kunnen wij in vredesnaam voeren over wat er met asielzoekers/vluchtelingen moet gebeuren die een overtreding of misdrijf begaan wanneer je niet eens weet wat er nu eigenlijk voor procedure achter zit?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_156443255
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Je stelt een vraag en doet daarna een belachelijke aanname. Discussieren heeft enkel nut wanneer men het zijne van een onderwerp kent. Welke discussie kunnen wij in vredesnaam voeren over wat er met asielzoekers/vluchtelingen moet gebeuren die een overtreding of misdrijf begaan wanneer je niet eens weet wat er nu eigenlijk voor procedure achter zit?
Dat is geen aanname, maar satire. Staat wel op Wikipedia uitgelegd. Zoek maar 'ns op.
pi_156443266
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 09:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat krijg je als je halve kont open staat.
  maandag 28 september 2015 @ 09:43:29 #54
78780 deedeetee
pi_156443272
quote:
99s.gif Op maandag 28 september 2015 09:37 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Niet? Jij kent de mannen persoonlijk?
Jij wel dan ? Oorlogstrauma aanvoeren als mannen uit een cultuur waar vrouwen die zonder man over straat lopen prooi zijn, hier gewoon doen wat ze thuis ook deden.... |:(
pi_156443350
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Jij wel dan ? Oorlogstrauma aanvoeren als mannen uit een cultuur waar vrouwen die zonder man over straat lopen prooi zijn, hier gewoon doen wat ze thuis ook deden.... |:(
Zweden is sinds 1975 ook volgestroomd met mensen met een oorlogstrauma
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_156443366
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ja, waar haal ik het idee vandaan dat mensen uit een oorlogsland nog wel eens wat trauma's kunnen hebben. Zo raar. |:(
  maandag 28 september 2015 @ 09:51:53 #57
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_156443396
Het camera systeem in de getto van Almere werkt wel. :o
pi_156443399
quote:
99s.gif Op maandag 28 september 2015 09:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, waar haal ik het idee vandaan dat mensen uit een oorlogsland nog wel eens wat trauma's kunnen hebben. Zo raar. |:(
Ook oorlogstrauma zeker:

http://www.ad.nl/ad/nl/36(...)is-100-procent.dhtml

Ga toch fietsen met je wegkijken en goedpraterij :r
pi_156443438
quote:

[..]

niemand zal de oorlog tussen albanie en macedonie vergeten ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_156443502
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 09:26 schreef timmmmm het volgende:
Als je al 80 generaties in een land zit, is aanranding en verkrachting en andere gekkigheden ook onacceptabel. Punt. Het is niet alleen onacceptsbel als vluchtelingen zo 'lopen te kloten', lijkt me. Volgens mijn normen en waarden in ieder geval, en ik durf te zeggen dat dat voor jou ook zal gelden.
Je mist het punt. Je vlucht en dan ga je je gedragen. Dit zijn mensen die uit gebieden komen waar de normen en waarden ten aanzien van vrouwen anders liggen. Voor hun gevoel gaan ze dus helemaal niet zo over de schreef, daar zit het probleem.
quote:
Toch zijn er debielen die het toch doen. Aan beide kanten. Het is nogal dom en naief om te denken dat de gekken die graag mensen lastig vallen, die er dus overal in de wereld zijn, denken 'mehh, ik ga hier wel lekker dood. Ook prima'. Die zitten hier dus ook. Die lui, die deze 'incidentjes' (wat ik overigens een walgelijke term vind voor zo'n aanval) veroorzaken, kunnen natuurlijk meteen kapot vallen. Net als Nederlanders die dit doen van mij best met een steen om hun nek het ijsselmeer in mogen.
Je doet nog steeds alsof die normen en waarden ten aanzien van vrouwen gelijk zijn bij Nederlanders en vluchtelingen, ik ben het daar niet mee eens, en dit soort aanvallen zijn een voorbeeld daarvan.
quote:
Veel mensen zullen nu echter de conclusie trekken dat we vluchtelingen binnenhalen en 'ze' meteen aan het verkrachten/aanranden slaan. Dat vind ik nogal raar. Zoals het bij ons een percentage is wat die kronkel in de kop heeft dat ze de normen en waarden van jou en mij niet delen en denken dat het prima is mensen aan te vallen, heb je dat in die groep ook.
Maar dat is toch het punt, het zijn niet dezelfde normen en waarden, anders hadden ze zich wel gedragen.
pi_156443513
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Ook oorlogstrauma zeker:

http://www.ad.nl/ad/nl/36(...)is-100-procent.dhtml

Ga toch fietsen met je wegkijken en goedpraterij :r
Ik praat niks goed, ik zoek een verklaring anders dan: de islam boehoehoe
pi_156443519
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2015 09:24 schreef tofastTG het volgende:
|:( :')
Man, man, man.
:D
pi_156443588
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is niet humaan he, xenofoob.
  maandag 28 september 2015 @ 10:07:32 #64
78780 deedeetee
pi_156443652
quote:

[..]

Dat is het punt niet. Jij beweerd dat ze vrouwen aanranden/verkrachten doordat ze een oorlogstrauma hebben en ik bestrijd dat. Ze kunnen best een oorlogstrauma hebben maar dat heeft hier niks mee te maken.
pi_156443737
Ben blij dat er niet veel homofilie voorkomt bij de vluchtelingen, ben overigens ook super blij dat ik geen dochters heb. :D
pi_156443756
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:07 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat is het punt niet. Jij beweerd dat ze vrouwen aanranden/verkrachten doordat ze een oorlogstrauma hebben en ik bestrijd dat. Ze kunnen best een oorlogstrauma hebben maar dat heeft hier niks mee te maken.
Ok
pi_156443897
Volgens de Telegraaf zijn er nu al twijfels over het verhaal.
  maandag 28 september 2015 @ 10:24:59 #68
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156443909
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:58 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je mist het punt. Je vlucht en dan ga je je gedragen. Dit zijn mensen die uit gebieden komen waar de normen en waarden ten aanzien van vrouwen anders liggen. Voor hun gevoel gaan ze dus helemaal niet zo over de schreef, daar zit het probleem.

[..]

Je doet nog steeds alsof die normen en waarden ten aanzien van vrouwen gelijk zijn bij Nederlanders en vluchtelingen, ik ben het daar niet mee eens, en dit soort aanvallen zijn een voorbeeld daarvan.

[..]

Maar dat is toch het punt, het zijn niet dezelfde normen en waarden, anders hadden ze zich wel gedragen.
Jij denkt dat het waar ze vandaan komen nornaal is om vrouwen te verkrachten? :D

Dus een vrouw daar daar boodschappen doen en met een beetje geluk wordt ze maar 1x in de week verkracht/aangevallen, met een beetje pech om de dag? dat is volgens jou de norm daar?

Want als je dat serieus denkt, zijn we verder uitgepraat. Enige realiteitszin is wel nodig in een discussie.

Voor de duidelijkheid, en ik hoop dat je dit van me aan wil nemen, het is dsar niet normaal om vrouwen op straat aan te vallen en je aan ze te vergrijpen. Dat mensen die die kronkel in hun kop hebben zelfs die basisregels niet respecteren, en nogmaals die mensen hebben we in NL ook, is ziek. Het is ziek om vrouwen op straat aan te vallen in Syrie en dat is het in Nederland. Het is voor een Nederlander even ziek als voor een Syrier on dat te doen in Nederland. Jij vindt het van een Syrier erger als van een Nederlander omdat zij hier te gast zijn, begrijp ik uut je post. Daar ben ik het niet mee eens want het blijft verschrikkelijk, maar zelfs als ik met je meega: iemand die zo ziek is vrouwen op straat aan te vallen en zich aan ze te vergrijpen is zeker ook ziek genoeg om dat in een gastland te doen. Lijkt mij geen verrassjng. Die zullen niet denken 'ik ben een monster wat graag vrouwen verkracht maar hier ben ik te gast dus hier niet'. Dat zou gek zijn.

Daar kan je niet de hele groep op aankijken
Laffe huichelaar
pi_156443913
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:58 schreef truthortruth het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nee maar je gaat naar een ander land. En is het dan zo idioot dat ze daar niet dezelfde normen en waarden hebben? Snap heus wel dat ze in alle haast niet echt een Lonely Planet erbij gaan halen, maar je kunt je aanpassen. Vluchteling of niet. Je mag blij zijn dat je hier onderdak krijgt en dat je weg bent van de ellende thuis.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_156443968
Dit is allemaal al ingecalculeerd. Verder is dit natuurlijk een incidentje en vinden sommige het geen probleem dat het gebeurd, want Nederlandse burgers doen dit ook. Dus dan kunnen die paar over de schreef gaande vluchtelingen er ook nog wel bij. Het zou je kind maar wezen...Ow ja, dat had je buurman ook kunnen wezen.
pi_156444010
quote:
Er zijn ernstige twijfels gerezen over het waarheidsgehalte van een bericht dat een 18-jarige vrouw dit weekend zou zijn aangerand door drie asielzoekers. De regionale website Almere Nieuws meldde maandagochtend dat het slachtoffer zaterdagnacht met een vriendin door het centrum van Almere liep, toen ze werd belaagd. De politie weet evenwel van niets.

De vriendin schoot het slachtoffer te hulp en beet flink van zich af, waarop de drie mannen op de vlucht sloegen, aldus Almere Nieuws. Volgens de website konden politieagenten het incident live volgen via bewakingscamera's. Het trio kon daardoor binnen luttele minuten worden aangehouden. De drie mannen zouden vaker vrouwen hebben lastig gevallen, aldus de website.

De polite zelf zegt tegen De Telegraaf echter nog niks te weten over de aanranding. ,,Op dit moment kunnen wij niets bevestigen. Wij zoeken uit of en wat er is gebeurd", aldus een politiewoordvoerster.

PVV-fractievoorzitter Geert Wilders heeft op WNL al geschokt gereageerd op de vermeende aanranding. Op Twitter haalt hij uit naar premier Rutte: ''Bedankt hè Mark Rutte dat je ze allemaal ons land binnenlaat'', schrijft hij.

Bron: Telegraaf
  maandag 28 september 2015 @ 10:30:53 #72
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_156444022
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:27 schreef Odaiba het volgende:
Dit is allemaal al ingecalculeerd. Verder is dit natuurlijk een incidentje en vinden sommige het geen probleem dat het gebeurd, want Nederlandse burgers doen dit ook. Dus dan kunnen die paar over de schreef gaande vluchtelingen er ook nog wel bij. Het zou je kind maar wezen...Ow ja, dat had je buurman ook kunnen wezen.
Wie vindt het hier geen probleem dan?
Laffe huichelaar
pi_156444072
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 10:24 schreef timmmmm het volgende:
Jij denkt dat het waar ze vandaan komen nornaal is om vrouwen te verkrachten? :D

Dus een vrouw daar daar boodschappen doen en met een beetje geluk wordt ze maar 1x in de week verkracht/aangevallen, met een beetje pech om de dag? dat is volgens jou de norm daar?

Want als je dat serieus denkt, zijn we verder uitgepraat. Enige realiteitszin is wel nodig in een discussie.

Voor de duidelijkheid, en ik hoop dat je dit van me aan wil nemen, het is dsar niet normaal om vrouwen op straat aan te vallen en je aan ze te vergrijpen. Dat mensen die die kronkel in hun kop hebben zelfs die basisregels niet respecteren, en nogmaals die mensen hebben we in NL ook, is ziek. Het is ziek om vrouwen op straat aan te vallen in Syrie en dat is het in Nederland. Het is voor een Nederlander even ziek als voor een Syrier on dat te doen in Nederland. Jij vindt het van een Syrier erger als van een Nederlander omdat zij hier te gast zijn, begrijp ik uut je post. Daar ben ik het niet mee eens want het blijft verschrikkelijk, maar zelfs als ik met je meega: iemand die zo ziek is vrouwen op straat aan te vallen en zich aan ze te vergrijpen is zeker ook ziek genoeg om dat in een gastland te doen. Lijkt mij geen verrassjng. Die zullen niet denken 'ik ben een monster wat graag vrouwen verkracht maar hier ben ik te gast dus hier niet'. Dat zou gek zijn.

Daar kan je niet de hele groep op aankijken
Sorry hoor. Maar jij denkt werkelijk dat ze dezelfde moraal hebben ten aanzien van vrouwen zoals we hier hebben "Want als je dat serieus denkt, zijn we verder uitgepraat. Enige realiteitszin is wel nodig in een discussie." ...Kinderbruidjes onderweg naar Ter Apel
quote:
het is daar niet normaal om vrouwen op straat aan te vallen en je aan ze te vergrijpen.
Probeer daar eens als vrouw te lopen snachts. En dat is niet alleen nu, dat was 10-20 jaar geleden ook al zo. Ik ken alle verhalen van vrouwen nog wel die gezellig op een touristisch reisje naar het midden-oosten gingen en op marktjes van alle kanten gegrepen en betast werden... Ja hoor, dat gebeurt hier ook :') .
Kom op zeg, als je werkelijk denkt dat ze daar op dezelfde manier met vrouwen omgaan als hier, dan heb je echt een bord voor je kop.
pi_156444114
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 10:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wie vindt het hier geen probleem dan?
Waarschijnlijk KoosVogels en kornuiten :?
pi_156444181
Je verwacht het niet...
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_156444255
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:36 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Waarschijnlijk KoosVogels en kornuiten :?
Die maken dit idd gewoon mogelijk
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_156444278
Het doet er niet toe of vrouwen in die cultuur anders worden behandeld, je bent als vluchteling in een ander land met westerse normen en waarden. Pas je aan of rot op.
pi_156444287
quote:
13s.gif Op maandag 28 september 2015 10:47 schreef Knitted het volgende:
Het doet er niet toe of vrouwen in die cultuur anders worden behandeld, je bent als vluchteling in een ander land met westerse normen en waarden. Pas je aan of rot op.
Je krijgt ook erg veel mee van die normen en waarden van het Westen als ze je dumpen in tentenkampen met nog meer van je soortgenoten.
pi_156444303
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:33 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Sorry hoor. Maar jij denkt werkelijk dat ze dezelfde moraal hebben ten aanzien van vrouwen zoals we hier hebben "Want als je dat serieus denkt, zijn we verder uitgepraat. Enige realiteitszin is wel nodig in een discussie." ...Kinderbruidjes onderweg naar Ter Apel

[..]

Probeer daar eens als vrouw te lopen snachts. En dat is niet alleen nu, dat was 10-20 jaar geleden ook al zo. Ik ken alle verhalen van vrouwen nog wel die gezellig op een touristisch reisje naar het midden-oosten gingen en op marktjes van alle kanten gegrepen en betast werden... Ja hoor, dat gebeurt hier ook :') .
Kom op zeg, als je werkelijk denkt dat ze daar op dezelfde manier met vrouwen omgaan als hier, dan heb je echt een bord voor je kop.
Dat is nou het probleem in bijna elk topic over vluchtelingen en dat zijn er véél.

Je bent oerstom als je vóór vluchtelingenopvang bent óf je bent een racist als je tegen bent.
Daarom is er ook over elk incident een topic.

Als nou eerst eens iedereen begrijpt dat het op dit moment gewoon nodig is, dat er al
mensen ''binnen'' zijn en dat er ook nog een zooitje aankomen dat zou al schelen.

Het grootste probleem is niet eens wáár deze mensen gehuisvest moeten worden,
en ook niet dat er mensen tussen zitten die zich niet aan de wet houden, want die
hadden we al zat in Nederland.

Het grootste probleem is het cultuurverschil, daar gaan wel problemen van komen.

Net als wat jij nu aanhaalt die minderjarige, uitgehuwelijkte meisjes die hun mannen achterna reizen bijvoorbeeld.

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)erweg-naar-nederland

Tja, dáár is het normaal en omdat zo'n huwelijk dáár is gesloten is het toch geldig in Nederland
en dan hebben we het over meisjes vanaf 13 jaar, dus dat is wel een probleem.

En dan nog een groter probleem waar we ook al mee bekend zijn in Nederland, Moslims accepteren geen Christenen, omgekeerd wél.

Zelfs de hulpverleners krijgen met dit probleem te maken, dát is een veel groter probleem dan

http://www.refdag.nl/nieu(...)uchtelingen_1_941290

Moslims die zich wél willen aanpassen of bijvoorbeeld hun baard hebben afgeschoren of hun
hoofddoek af hebben gedaan, omdat ze dachten dat het hier eindelijk niet meer verplicht was,
krijgen ook weer ellende, want dat wordt dan weer niet geaccepteerd door de andere moslims.

Maar ja, niemand weet wat dan wél te doen, ook de politiek niet.

Een lolletje gaat het gewoon niet worden en makkelijk al helemaal niet.
  maandag 28 september 2015 @ 10:52:39 #80
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_156444357
Krijgen de vluchtelingen weer de schuld!
Waar gaat het toch heen met de wereld....
pi_156444409
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:48 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Je krijgt ook erg veel mee van die normen en waarden van het Westen als ze je dumpen in tentenkampen met nog meer van je soortgenoten.
Daarom iedere vluchteling een brochure meegeven voordat ze de Europese grens oversteken met daarin staat wat goed of fout is. J/J?
pi_156444517
Tsja als er zoveel mensen naar je land komen dan zitten er ook rotte appels bij. Maar om daar nu alle vluchtelingen op aan te kijken is ook ren beetje flauw.
pi_156444548
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 10:56 schreef Knitted het volgende:

[..]

Daarom iedere vluchteling een brochure meegeven voordat ze de Europese grens oversteken met daarin staat wat goed of fout is. J/J?
Hoe moet die er uit gaan zien dan? :')
pi_156444693
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:05 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Hoe moet die er uit gaan zien dan? :')
pi_156444742
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_aanranding__.html

Nog niks zeker zo te lezen. 4 man, woonachtig in Almere.
pi_156444770
Dat de politie zo geheimzinnig doet over afkomst of woonadres zegt al genoeg
pi_156444864
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:20 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Dat de politie zo geheimzinnig doet over afkomst of woonadres zegt al genoeg
Daar doen ze blijkbaar nooit uitspraken over. Dientengevolge is álle criminaliteit nu het gevolg van vluchtelingen volgens deze redenatie. Ideaal _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_156444908
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:03 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dat is niet humaan he, xenofoob.
Meiden aanranden wel toch?
1947-2016
  maandag 28 september 2015 @ 11:34:01 #89
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156444997
....
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 28 september 2015 @ 13:23:44 #90
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156447169
quote:
99s.gif Op maandag 28 september 2015 08:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wat ik niet snap he, je hebt in Nederland en andere landen bijvoorbeeld veel Joden met oorlogstrauma's, maar die gaan geen massaal vrouwen aanranden.

Het lijkt er toch op dat vooral moslims dit gaan doen na oorlogstrauma's. Apart. Heb jij hier een verklaring voor.
pi_156447192
Vluchtelingen hebben per definitie minder krediet omdat het gasten zijn.
  maandag 28 september 2015 @ 13:25:20 #92
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156447198
Hahaha ik lach me kapot echt waar. Ik heb het al eerder gezegd maar mensen met (klein) kinderen kunnen beter alvast gaan bedenken hoe zij aan hun gaan uitleggen hoe die teringzooi is ontstaan en waarom zij er niets tegen gedaan hebben.

Hahaha ja ik lach erom, waarom? Omdat de bevolking de regering krijgt die ze verdient.

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterCe op 28-09-2015 13:34:04 ]
  Forum Admin maandag 28 september 2015 @ 13:27:21 #93
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_156447234
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:25 schreef Confetti het volgende:
Vluchtelingen hebben per definitie minder krediet omdat het gasten zijn.
Simpeler zelfs, men komt vaak met het argument dat het maar weinig gebeurd, die mensen getraumatiseerd zijn Nederlanders doen 't ook, enzovoorts. Kan allemaal best kloppen maar dit is juist simpel op te lossen. Niet nog meer mensen naar binnen halen en herrie schoppers eruit trappen, want dat kan.

Het is zo simpel :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 28 september 2015 @ 13:27:59 #94
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156447245
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 08:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het percentage (autochtone) Nederlander die dit doen lijkt toch veel lager dan geïmporteerden. Google maar eens op meisjes aanranden + zwembad.
pi_156447305
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:23 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Wat ik niet snap he, je hebt in Nederland en andere landen bijvoorbeeld veel Joden met oorlogstrauma's, maar die gaan geen massaal vrouwen aanranden.

Het lijkt er toch op dat vooral moslims dit gaan doen na oorlogstrauma's. Apart. Heb jij hier een verklaring voor.
ook christenen en atheïsten.
pi_156447323
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Zweden is sinds 1975 ook volgestroomd met mensen met een oorlogstrauma
En hebben nu de eer rape capital of Europe te zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156447334
Waren het Soennieten?
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  maandag 28 september 2015 @ 13:32:38 #98
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156447343
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Heft in eigen handen nemen noemen we dat. Omdat niemand meer de politiek vertrouwd in het luisteren naar de stemgerechtigden.

En terecht.
De politiek luistert juist heel goed naar de stemgerechtigden. Dit is al jaren aan de gang en wij blijven op ze stemmen. Dus dan doen ze toch precies wat wij willen? Immers, anders zouden wij toch niet meer op ze stemmen?
  maandag 28 september 2015 @ 13:33:08 #99
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156447346
quote:

[..]

Ik denk eerder aan een afzuigende werking.
pi_156447365
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat bedoel ik :P
  maandag 28 september 2015 @ 13:35:52 #101
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156447385
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat wij goede kans maken deze titel over een paar jaar te pakken. He, als we heen EK kunnen winnen dan maar dit.

Stem D66, ga voor die titel !!!!!
  maandag 28 september 2015 @ 13:40:57 #102
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_156447477
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 08:43 schreef Apotheose het volgende:
Non-refoulement, s'il-vous-plait.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_156447703
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:30 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

[..]

Dus ze gaan allemaal weer weg *O*
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_156447854
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:25 schreef MisterCe het volgende:
Hahaha ik lach me kapot echt waar. Ik heb het al eerder gezegd maar mensen met (klein) kinderen kunnen beter alvast gaan bedenken hoe zij aan hun gaan uitleggen hoe die teringzooi is ontstaan en waarom zij er niets tegen gedaan hebben.

Hahaha ja ik lach erom, waarom? Omdat de bevolking de regering krijgt die ze verdient.
Mooi he :)

http://www.geenstijl.nl/m(...)bye_zwaai_zwaai.html
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_156447912
quote:
9s.gif Op maandag 28 september 2015 13:49 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Binnenkort wordt in Nederland ook aangeraden om je dochters niet te bloot gekleed naar buiten te laten gaan
Lijkt me een prima advies. De winter komt er aan.
  maandag 28 september 2015 @ 14:09:15 #106
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156448041
quote:
Prachtig maar ik heb een paar opmerkingen. Ten eerste zegt ze welkom in MIJN land. Nou, dat zien zij anders.

Ten tweede geeft zij aan te willen weten hoe het is om op de vlucht te zijn. Dat is heel gemakkelijk, loop 's nachts alleen in de buurt van zo'n opvangcentrum met jonge mannen en zij zal heeeel snel weten hoe het is om op de vlucht te zijn.
  maandag 28 september 2015 @ 14:09:56 #107
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_156448049
Duitsland: De Verkrachtingsepidemie door Migranten

http://nl.gatestoneinstitute.org/6579/verkrachting-migranten

Hoewel de verkrachting plaatsvond in juni heeft de politie het incident bijna drie maanden stilgehouden, totdat de locale media een artikel publiceerde over het misdrijf. Volgens een hoofdartikel in de Westfalen-Blatt weigert de politie misdaden vrij te geven waar vluchtelingen en migranten bij betrokken zijn, omdat ze geen aanleiding willen geven voor kritiek op massamigratie.

Een islamitisch meisje van 13 jaar is verkracht door een mede-asielzoeker in het vluchtelinverblijf in Detmold, een stad gelegen in het midden-westen van Duitsland. Het meisje en haar moeder zijn naar verluidt juist gevlucht uit hun thuisland om een cultuur van seksueel misbruik te ontvluchten.

Ongeveer 80% van de vluchtelingen/migranten die in Münich verblijven bestaat uit mannen... Voor sex met de vrouwelijke asielzoekers betalen zij tien euro. — Beierse Omroep (Bayerischer Rundfunk).

In het Beierse dorp Menring, waar op 11 september een 16-jarig meisje verkracht is, heeft de politie een oproep gedaan om de ouders te waarschuwen dat ze hun kinderen niet naar buiten moeten laten zonder begeleiding. In het Beierse dorp Pocking heeft de directie van het Wilhelm Diess Gymnasium de ouders tevens gewaarschuwd dat ze hun dochters niet te bloot moeten laten kleden, om "misverstanden" te voorkomen.

"Wanneer islamitische tienerjongens openlucht zwembaden bezoeken zijn ze overdonderd door de meisjes in bikini. Deze jongens komen uit een cultuur waarbij een vrouw die te bloot gekleed is de wenkbrauwen doet fronzen. Ze zullen deze meisjes in bikini volgen en ze hiermee lastigvallen, zonder dat ze het doorhebben. Uiteraard roept dit angst op. — Een Beierse politicus, geciteerd in Die Welt.

Door een politie-inval op het vluchtelingenverblijf in Münich is het uitgekomen dat de bewakers, die waren ingehuurd om de veiligheid in het verblijf te bevorderen, meededen aan de handel van drugs en wapens, en hun ogen sloten voor prostitutie.

==============================

Ondertussen begint de verkrachting van Duitse vrouwen door asielzoekers alledaags te worden.

Een steeds groter aantal vrouwen en jonge meisjes, die in een Duits vluchtelingenverblijf verblijven, worden verkracht, aangerand en zelfs gedwongen tot prostitutie door mannelijke asielzoekers. Dit wordt bevestigd door Duitse maatschappelijke werkers, die informatie uit de eerste hand hebben over de situatie.

Veel verkrachtingen vinden plaats in verblijven met zowel mannen als vrouwen, dit komt door een tekort aan ruimte. Duitse autoriteiten dwingen duizenden mannelijke en vrouwelijke migranten om dezelfde slaap- en toiletruimte te delen.

De omstandigheden voor meisjes en vrouwen zijn in sommige verblijven zo gevaarlijk dat ze worden omschreven als "vrouwen in het wild" die moeten vechten tegen de mannelijke islamitische roofdieren. Echter blijven velen vrouwen stil uit angst voor eerwraak, zeggen maatschappelijke werkers.

Tegelijkertijd wordt een steeds groter aantal Duitse vrouwen in steden en dorpen door het land heen verkracht door asielzoekers uit Afrika, Azië en het Midden-Oosten. Veel van deze misdaden worden door de Duitse autoriteiten en nationale media in de doofpot gestopt, waarschijnlijk om de toename van anti-migratie gevoelens tegen te gaan.

Een coalitie van vier maatschappelijke organisaties en vrouwenrechten-groepen schreef op 18 augustus een brief van maar liefst twee pagina's lang naar de leiders van de politieke partijen in het regionale parlement van Hessen, een staat in het midden-westen van Duitsland. Hierin waarschuwden zij hen over de steeds slechter wordende situatie van vrouwen en kinderen in vluchtelingenverblijven. In de brief stond:

"De toenemende toestroom van vluchtelingen heeft de situatie van meisjes en vrouwen in het opvangcentrum in Giessen (HEAE) en zijn dochterondernemingen bemoeilijkt.

"Het uitvoeren van het onderhoud van de huisvesting in grote tenten, het gebrek aan gescheiden mannelijke- en vrouwelijke facilitaire voorzieningen, panden die niet op slot kunnen, het gebrek aan een veilige opvang voor meisjes en vrouwen — om maar een paar facilitaire factoren te noemen — zorgt ervoor dat de kwetsbaarheid van vrouwen toeneemt binnen de HEAE. Dit verschijnsel is in het voordeel van de mannen die vrouwen als minderwaardig beschouwen en ze behandelen als "prooien in het wild".

"De consequenties zijn een groot aantal verkrachtingen en aanrandingen. We ontvangen ook een stijgend aantal meldingen van gedwongen prostitutie. Het moet benadrukt worden: dit zijn geen unieke gevallen.
|
"Vrouwen hebben gemeld dat zij, net als kinderen, zijn verkracht of onderworpen zijn aan aanranding. Als gevolg hiervan slapen veel vrouwen in hun dagelijkse kleding. Er zijn dagelijks meldingen van vrouwen dat zij 's nachts niet naar het toilet gaan wegens het gevaar verkracht- of beroofd te worden onderweg. Zelfs overdag is lopen door het kamp voor veel vrouwen een gevaar.

"Veel vrouwen zijn — naast het vluchten voor oorlogen of burgeroorlogen — ook op de vlucht voor sekse-gerelateerde redenen, bijvoorbeeld de dreiging dat ze worden uitgehuwelijkt of besneden. Dit zijn vrouwen die een extra risico hebben op gevaar, vooral als ze alleen op de vlucht zijn of alleen met hun kinderen. Zelfs als ze vergezeld worden door een mannelijk familielid of kennis geeft dit niet altijd zekerheid op bescherming tegen mishandeling omdat dit kan leiden tot bepaalde afhankelijkheid en seksuele uitbuiting.

"De meeste vrouwelijke vluchtelingen hebben verschillende traumatische gebeurtenissen moeten doorstaan in hun land van herkomst of tijdens hun vlucht. Ze zijn slachtoffers van, soms zelfs voor periodes van jarenlange, mishandeling, kidnapping, marteling, verkrachting en uitbuiting.

"Het gevoel hier veilig aangekomen te zijn en rond te kunnen lopen zonder angst, is voor veel vrouwen een droom die uitkomt... Daarom vragen wij u om onze vraag naar onmiddellijke inzet van beschermde opvang (gesloten appartementen of huizen) voor vrouwen en kinderen die alleen reizen te honoreren.

"Deze voorzieningen moeten zodanig uitgerust zijn dat mannen geen toegang hebben tot de verblijfplaats van de vrouwen, met uitzondering van hulpverleners en beveiliging. Daarnaast moeten slaapkamers, woonkamers, keukens en toiletten met elkaar verbonden zijn zodat ze een zelfstandige eenheid vormen, en hiermee alleen bereikbaar zijn via een gesloten en bewaakte ingang naar het huis of appartement. "

==============================

Nadat verschillende blogs (hier, hier en hier) de brief hebben uitgelicht, heeft de LandesFrauenRat (LFR) Hessen, een vrouwelijke belangengroep die het politiek incorrecte document als eerst heeft geüpload op hun website, het op 14 september abrupt gewist, zonder een verklaring te geven.

Het verkrachtings- en aanrandingsprobleem in Duitse vluchtelingenopvangen is een landelijk probleem.

In Beieren zijn de vrouwen die verblijven in een vluchtelingenopvang in Bayernkaserne, een voormalig militaire basis in Munich, dagelijks slachtoffer van verkrachting en gedwongen prostitutie, naar zeggen van groepen voor vrouwenrechten. Hoewel de voorziening gescheiden slaapkamers bevat voor vrouwen, kunnen de deuren niet op slot en wordt de toegang tot de sanitaire voorzieningen beheerd door mannen.

Ongeveer 80% van de vluchtelingen/migranten die schuilen in Münich bestaat volgens de Beierse Omroep (Bayerischer Rundfunk) uit mannen, die bekend heeft gemaakt dat het hebben van seks met vrouwelijke asielzoekers tien euro kost. Een maatschappelijk werker beschreef de opvang als volgt: "We zijn Münich's grootste bordeel".

De politie blijft volhouden dat ze geen bewijs hebben dat er verkrachtingen zouden plaatsvinden, ondanks dat door een politie-inval uitkwam dat de beveiligers die waren ingehuurd ter bevordering van de veiligheid meehielpen aan de handel in drugs en wapens, en hun ogen sloten voor prostitutie.

Op 28 augustus is een 22-jarige asielzoeker uit Eritrea veroordeeld tot één jaar en acht maanden cel wegens poging tot het verkrachten van een 30-jarige Irakees-Koerdische vrouw in een vluchtelingenopvang in het Beierse dorp Höchstädt. Het gereduceerde vonnis kwam door de inspanningen van de advocaat die de rechter heeft overtuigd door uit te leggen hoe hopeloos de situatie van de verdachte zou zijn: "Al meer dan een jaar zit hij maar een beetje, denkend over niets."

Op 26 augustus heeft een 34-jarige asielzoeker een poging gedaan tot het verkrachten van een 34-jarige vrouw in de wasruimte van een vluchtelingenopvang in Stralsund, een stad vlakbij de Baltische zee.

Op 6 augustus meldde de politie over de verkrachting van een 13-jarig moslimmeisje door een andere asielzoeker in een vluchtelingenopvang in Detmold, een stad in het midden-westen van Duitsland. Het meisje en haar moeder zijn naar verluidt gevlucht uit hun thuisland om te ontsnappen van een cultuur van seksueel misbruik; wat blijkt, de man die het meisje heeft verkracht is afkomstig uit hetzelfde land.

Hoewel de verkrachting plaatsvond in juni heeft de politie het incident voor bijna drie maanden stilgehouden, totdat de lokale media een artikel publiceerde over het misdrijf. Volgens een hoofdartikel in de Westfalen-Blatt weigert de politie misdaden vrij te geven waar vluchtelingen en migranten bij betrokken zijn, omdat ze geen aanleiding willen geven voor de kritiek op massamigratie.

Hoofd van de politie, Bernd Flake, weerlegt dit door te zeggen dat de veiligheid van het slachtoffer de reden is van de stilte omtrent het onderwerp. "We zullen deze maatregel [het niet publiekelijk bekendmaken] voortzetten, wanneer misdaden plaatsvinden in een vluchtelingenopvang", zei hij.

In het weekend van 12-14 juni is een 15-jarig meisje in een vluchtelingenopvang gevestigd in Habenhausen, een wijk in het noorden van Brehmen, herhaaldelijk verkracht door twee andere asielzoekers. De opvang wordt beschreven als "een horrorhuis" wegens herhaaldelijk geweld gepleegd door rivaliserende bendes bestaand uit Afrikaanse- en Kosovaanse jongeren. Terwijl er maar een capaciteit is van 180 (met een cafetaria met 53 zitplaatsen), verblijven er momenteel 247 asielzoekers in het verblijf.

Ondertussen begint de verkrachting van Duitse vrouwen door asielzoekers alledaags te worden. Hierbij een aantal geselecteerde voorvallen, alleen al uit 2015:

Op 11 september, is er een 16-jarig meisje verkracht door een niet-geïdentificeerde "gebrekkig Duits-sprekende man met een donkere huid" vlakbij een vluchtelingenopvang in het Beierse dorp Mering. Het meisje werd onderweg naar huis vanaf het treinstation aangevallen.

Op 13 augustus heeft de politie twee Irakese asielzoekers (19 en 23) gearresteerd voor het verkrachten van een 18-jarige Duitse vrouw achter een schoolplein in Hamm, een stad in Noordijn-Westfalen.

Op 26 juli is er een 14-jarig jongetje aangerand in het toilet van een regionale trein in Heilbronn, een stad in het zuid-westen van Duitsland. De politie is opzoek naar een "getinte man" ongeveer tussen de 30-40 jaar oud met een "Arabisch uiterlijk".

Tevens op 26 juli is een 20-jarige vrouw verkracht door een 21-jarige Tunesische asielzoeker in de Domwaldsiedlungwijk in Karlsruhe. De politie heeft de misdaad stilgehouden tot augustus, toen een plaatselijke krant het verhaal publiceerde.

Op 9 juni zijn twee Somalische asielzoekers (18 en 20) veroordeeld tot 7,5 jaar cel voor het verkrachten van een 21-jarige Duitse vrouw in Bad Kreuznach, een dorp in Rijnland-Palts op 13 december 2014.

Op 5 juni is een 30-jarige Somalische asielzoeker genaamd "Ali S" veroordeeld tot vier jaar en negen maanden cel voor poging tot verkrachting van een 20-jarige vrouw in Munich. Ali heeft al eerder zeven jaar uitgezeten voor verkrachting en was pas vijf maanden vrij tot hij opnieuw toesloeg. Voor een poging tot de bescherming van de identiteit van Ali S, duidde een Munichse krant hem aan onder een politiek correctere naam, namelijk: "Joseph T".

Op 22 mei is een 30-jarige Marokkaanse man veroordeeld tot vier jaar en negen maanden cel voor een poging tot het verkrachten van een 55-jarige vrouw in Dresden.

Op 20 mei is een 25-jarige asielzoeker uit Senegal gearresteerd nadat hij probeerde een 21-jarige Duitse vrouw te verkrachten op de Stachus, een groot plein in het Centrum van Munich.

Op 16 april is een 21-jarige asielzoeker uit Irak veroordeeld tot drie jaar en 10 maanden cel voor het verkrachten van een 17-jarig meisje op een festival in het Beierse dorp Straubing in augustus 2014. Op 7 april is een 29-jarige asielzoeker gearresteerd voor een poging tot het verkrachten van een 14-jarig meisje in het dorp Alzenau.

Op 17 maart zijn twee Afgaanse asielzoekers (19 en 20) veroordeeld tot vijf jaar cel voor het "weerzinwekkend" verkrachten van een 21-jarige Duitse vrouw in Kirchheim, een dorp vlakbij Stuttgart, op 17 augustus 2014. .

Op 11 februari is een 28-jarige asielzoeker uit Eritrea veroordeeld tot vier jaar cel voor het verkrachten van een 25-jarige Duitse vrouw in Stralsund, bij de Baltische zee, in oktober 2014.

Op 1 februari is er een 27-jarige asielzoeker gearresteerd nadat hij een poging deed tot het verkrachten van een vrouw in het Beierse dorp Reisbach.

Op 16 januari heeft een 24-jarige Marokkaanse immigrant een 29-jarige vrouw verkracht in Dresden.

Er blijven tientallen andere zaken — in welke de politie specifiek op zoek is naar buitenlandse daders (De Duitse politie benoemt ze vaak als südlander of "zuiderlingen") — onopgelost. Hierbij een onvolledige lijst, alleen al uit augustus 2015:

Op 23 augustus heeft een "donkere" man een poging gedaan tot het verkrachten van een 35-jarige vrouw in Dortmund. Op 17 augustus probeerden drie mannelijke "zuiderlingen" een 42-jarige vrouw te verkrachten in Ansbach. Op 16 augustus heeft een mannelijke "zuiderling" een vrouw verkracht in Hanau.

Op 12 augustus heeft een mannelijke "zuiderling" geprobeerd een 17-jarig meisje te verkrachten in Hannover. Op dezelfde dag heeft een mannelijke "zuiderling" zijn intieme delen blootgesteld aan een 31-jarige vrouw in Kassel. Volgens de politie heeft een soortgelijk incident plaatsgevonden in dezelfde buurt op 11 augustus.

Op 10 augustus probeerden vijf mannen met een "Turkse afkomst" een meisje te verkrachten in Mönchengladbach. Op dezelfde dag is een 15-jarig meisje verkracht door een mannelijke "zuiderling" in Rinteln. Op 8 augustus probeerde een mannelijke "zuiderling" in Siegen een 20-jarige vrouw te verkrachten.

Op 3 augustus heeft een "Noord-Afrikaanse" op klaarlichte dag een 7-jarig meisje verkracht in een park in Chemnitz, een stad gelegen in Oost-Duitsland. Op 1 augustus deed een mannelijke "zuiderling" een poging tot het verkrachten van een 27-jarige vrouw in Stuttgart.

Ondertussen worden ouders gewaarschuwd om op hun dochters te letten. De politie in het Beierse dorp Mering, waar een 16-jarig meisje is verkracht op 11 september, heeft een oproep gedaan om ouders te waarschuwen dat ze hun kinderen niet naar buiten moeten laten zonder begeleiding. Tevens adviseren zij vrouwen om niet alleen te lopen van-en-naar het treinstation vanwege de nabij gelegen vluchtelingenopvang.

In het Beierse dorp Pocking heeft de directie van het Wilhelm Diess Gymnasium tevens de ouders gewaarschuwd dat ze hun dochters niet te bloot moeten laten kleden, om "misverstanden" te voorkomen met de 200 islamitische vluchtelingen die een onderkomen hebben in de naast de school gelegen noodopvang.

================================
In de brief stond:

"De Syrische burgers zijn voornamelijk moslim en spreken Arabisch. De vluchtelingen dragen hun eigen cultuur bij zich. Omdat onze school zich direct naast hun opvang bevindt, is een bescheiden manier van kleden wel zo gepast om misverstanden te voorkomen. Onthullende truitjes of blousjes, korte broekjes of minirokjes zouden kunnen leiden tot dit soort misverstanden."

A locale politicus geciteerd door de Die Welt krant zei:

"Wanneer islamitische tienerjongens openlucht zwembaden bezoeken zijn ze overdonderd door de meisjes in bikini. Deze jongens komen uit een cultuur waarbij een vrouw die te bloot gekleed is de wenkbrauwen doet fronzen. Ze zullen deze meisjes in bikini volgen en ze hiermee lastigvallen, zonder dat ze het doorhebben. Uiteraard roept dit angst op.

De toename van seksuele misdaden in Duitsland wordt gevoed doordat in de mix van vluchtelingen/migranten die het land binnenstromen een meerderheid bestaat uit islamitische mannen.

In augustus arriveerde een recordaantal asielzoekers van 104,460 in Duitsland. Hiermee brachten ze het cumulatieve aantal van de eerste acht maanden van 2015 op 413,535. Duitsland verwacht een totaal aantal van 800,000 vluchtelingen en migranten dit jaar, een viervoudige toename van 2014.

Zeker 80% van de vluchtelingen/migranten is moslim, volgens een recente schatting door de Centrale Raad van Moslims in Duitsland (Zentralrat der Muslime in Deutschland, ZMD), een islamitische overkoepelende groep gevestigd in Cologne.

Tussen de asielzoekers zijn de mannen in overmaat. Van de 411,567 vluchtelingen/migranten die de Europese Unie binnen zijn gekomen via de zee tot nu toe, is 72% mannelijk, 13% is vrouwelijk en 15% bestaat uit kinderen, aldus berekeningen van de Hoge Commissaris voor de Vluchtelingen van de Verenigde Naties. Informatie over het geslacht van degenen die arriveren via land is vooralsnog niet beschikbaar.

Van de asielzoekers die aan zijn gekomen in Duitsland in 2014, was 71.5%, van een leeftijd tussen 16 en 18 jaar, mannelijk; hetzelfde geldt voor de leeftijdscategorie van 25-30, volgens de Duitse migratiestatistieken. De data van 2015 is nog niet beschikbaar.
  maandag 28 september 2015 @ 14:10:51 #108
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156448061
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:32 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Waren het Soennieten?
Ze waren in ieder geval op zoek naar tieten hihihi
  maandag 28 september 2015 @ 14:13:30 #109
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156448106
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:09 schreef slashdotter3 het volgende:
Duitsland: De Verkrachtingsepidemie door Migranten
Haha en die dommige PVV tokkies in de provincie maar schreeuwen dat ze geen AZC in hun achtertuin willen!

Welterusten Europa.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_156448251
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lijkt me een prima advies. De winter komt er aan.

Het is gewoon allemaal zó snel gegaan dat ze er niet écht bij stil hebben gestaan dat streng gelovige moslims er totale andere regels en wetten op nahouden dan de niet streng gelovige moslims en anders gelovige of niet gelovige want die heb je ook nog.

Dus zo alles bij elkaar in een AZC loopt niet lekker, dan maar aparte opvang?
Dan geef je de streng gelovige moslims wel érg veel ruimte en als ze dan straks eigen woonruimte hebben gaan ze gewoon door met dit gedrag, dus je moet het meteen in de kiem smoren.

Hoe? Ja dat weet ik ook niet precies, in elk geval de mensen die zich zo ernstig misdragen in de AZC's of daarbuiten géén verblijfsvergunning geven.

Dan hebben ze 4 weken de tijd om te vertrekken, daar zijn ze zelf verantwoordelijk voor.

Dat gaat natuurlijk nooit goed, dat weet een kleuter nog wel.
Ten eerste zou ik niet weten wáár ze naar toe moesten, niemand wil zulke gasten hebben en zelf gaan ze écht niet weg, dat heeft het verleden ons wel geleerd denk ik.

https://www.coa.nl/nl/asielzoekers

Voor wie?
Het recht op opvang en basisvoorzieningen geldt voor alle asielzoekers in de (eerste) asielprocedure.

Asielzoekers die een herhaalde asielaanvraag indienen hebben alleen recht op opvang als zij
de Verlengde Asielaanvraag (VA) ingaan. In de wachttijd tot het aanvragen van een herhaald asielverzoek

hebben zij geen recht op opvang. Ook zijn er omstandigheden waarbij een asielzoeker het recht op opvang verliest, bijvoorbeeld als hij zich zo misdraagt dat hij tot ongewenste vreemdeling verklaard wordt.

Vertrek uit de opvang
Kort na het beeindigen van de asielprocedure verlaten de (inmiddels ex-)asielzoekers (vergunninghouders en uitgeprocedeerden) onze opvang. Vergunninghouders krijgen
woonruimte toegewezen in een Nederlandse gemeente. Opvang op het azc blijft beschikbaar tot de vergunninghouder zijn woning kan betrekken.

Uitgeprocedeerden hebben nog maximaal vier weken recht op opvang in het azc.
Als het nodig is kan daar nog maximaal twaalf weken in een vrijheidsbeperkende locatie op volgen.

In deze tijd worden de bewoners voorbereid op terugkeer naar hun land van herkomst.
Zij zijn zelf verantwoordelijk voor hun vertrek uit Nederland

Maar goed... niet alle vluchtelingen zijn ondankbare mensen die zich misdragen, dus je moet wel het kaf van het koren scheiden, liefst zo snel mogelijk en dan moet je nog weten waar die gasten heen moeten.

Een een tijdelijke verblijfsstatus is misschien beter, hoewel het gewoon steeds moeilijker wordt
om mensen terug te sturen, ze kennen inmiddels de taal, hebben kinderen hier op school, etc. etc.

Dan hebben ze zich dus wél aangepast en kunnen zij, of hun kinderen, weer niet aarden in het land van herkomst, mocht dat ooit uit de oorlog geraken, wat ik niet héél snel zie gebeuren trouwens.
pi_156448615
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 14:21 schreef FANN het volgende:

[..]

Het is gewoon allemaal zó snel gegaan dat ze er niet écht bij stil hebben gestaan dat streng gelovige moslims er totale andere regels en wetten op nahouden dan de niet streng gelovige moslims en anders gelovige of niet gelovige want die heb je ook nog.

Dus zo alles bij elkaar in een AZC loopt niet lekker, dan maar aparte opvang?
Dan geef je de streng gelovige moslims wel érg veel ruimte en als ze dan straks eigen woonruimte hebben gaan ze gewoon door met dit gedrag, dus je moet het meteen in de kiem smoren.

Hoe? Ja dat weet ik ook niet precies, in elk geval de mensen die zich zo ernstig misdragen in de AZC's of daarbuiten géén verblijfsvergunning geven.

Dan hebben ze 4 weken de tijd om te vertrekken, daar zijn ze zelf verantwoordelijk voor.

Dat gaat natuurlijk nooit goed, dat weet een kleuter nog wel.
Ten eerste zou ik niet weten wáár ze naar toe moesten, niemand wil zulke gasten hebben en zelf gaan ze écht niet weg, dat heeft het verleden ons wel geleerd denk ik.

Voor wie?
Het recht op opvang en basisvoorzieningen geldt voor alle asielzoekers in de (eerste) asielprocedure.

Asielzoekers die een herhaalde asielaanvraag indienen hebben alleen recht op opvang als zij
de Verlengde Asielaanvraag (VA) ingaan. In de wachttijd tot het aanvragen van een herhaald asielverzoek

hebben zij geen recht op opvang. Ook zijn er omstandigheden waarbij een asielzoeker het recht op opvang verliest, bijvoorbeeld als hij zich zo misdraagt dat hij tot ongewenste vreemdeling verklaard wordt.

Vertrek uit de opvang
Kort na het beeindigen van de asielprocedure verlaten de (inmiddels ex-)asielzoekers (vergunninghouders en uitgeprocedeerden) onze opvang. Vergunninghouders krijgen
woonruimte toegewezen in een Nederlandse gemeente. Opvang op het azc blijft beschikbaar tot de vergunninghouder zijn woning kan betrekken.

Als het nodig is kan daar nog maximaal twaalf weken in een vrijheidsbeperkende locatie op volgen.

In deze tijd worden de bewoners voorbereid op terugkeer naar hun land van herkomst.

Maar goed... niet alle vluchtelingen zijn ondankbare mensen die zich misdragen, dus je moet wel het kaf van het koren scheiden, liefst zo snel mogelijk en dan moet je nog weten waar die gasten heen moeten.

Een een tijdelijke verblijfsstatus is misschien beter, hoewel het gewoon steeds moeilijker wordt
om mensen terug te sturen, ze kennen inmiddels de taal, hebben kinderen hier op school, etc. etc.

Dan hebben ze zich dus wél aangepast en kunnen zij, of hun kinderen, weer niet aarden in het land van herkomst, mocht dat ooit uit de oorlog geraken, wat ik niet héél snel zie gebeuren trouwens.
Alsof die streng gelovigen zich überhaupt gaan aanpassen in Nederland. :')
  Forum Admin maandag 28 september 2015 @ 14:40:35 #112
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_156448633
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:39 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Alsof die streng gelovigen zich überhaupt gaan aanpassen in Nederland. :')
De enige aanpassing die zij gaan maken is het ombouwen van gebouwen naar een moskee.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_156448648
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 08:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

_O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_156448748
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 14:21 schreef FANN het volgende:
Ik snap niet zo goed waar je naar toe wil. Je bent voor onbeperkte vluchtelingen opvang, maar je waarschuwt wel voor alle gevaren en toestanden die er uit zullen ontstaan?

Ik ben ook voor hulp aan mensen die het nodig hebben, maar dit gaat toch finaal de foute kant op...
pi_156448780
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 14:40 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

De enige aanpassing die zij gaan maken is het ombouwen van gebouwen naar een moskee.
En een aanpassing in de criminaliteitscijfers, werkloosheidscijfers etc.
pi_156448799
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:45 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waar je naar toe wil. Je bent voor onbeperkte vluchtelingen opvang, maar je waarschuwt wel voor alle gevaren en toestanden die er uit zullen ontstaan?

Ik ben ook voor hulp aan mensen die het nodig hebben, maar dit gaat toch finaal de foute kant op...
Je kan niet meteen weten wat voor mensen het zijn als ze voor je deur staan, dus als blijkt
dat het mensen zijn die zich niet willen en niet zullen aanpassen en zich ook nog eens misdragen
dán moeten ze geen verblijfsvergunning krijgen, nee natuurlijk niet, maar waar ze wel heen moetendat weet ik niet en dan schijnt niemand te weten.

Ze gaan echt niet terug naar een land dat in oorlog is, dat bedoel ik...
pi_156448852
Een nekschot voor deze ratjes graag
pi_156448895
Moet dit nu allemaal in de media :{ arme jongens
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_156448911
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:47 schreef FANN het volgende:

[..]

Je kan niet meteen weten wat voor mensen het zijn als ze voor je deur staan, dus als blijkt
dat het mensen zijn die zich niet willen en niet zullen aanpassen en zich ook nog eens misdragen
dán moeten ze geen verblijfsvergunning krijgen, nee natuurlijk niet, maar waar ze wel heen moetendat weet ik niet en dan schijnt niemand te weten.

Nederland is daar sowieso veel te slap in :') Mensen de keus geven om terug te gaan terwijl ze hier illegaal zijn. Ze moeten gewoon terug klaar. Als ze weigeren kunnen ze voor mijn part de kogel krijgen.
pi_156448976
Wanneer zijn de verkiezingen? Een kabinet dat niet uit een coalitie bestaat is weer eens wat anders.

Het wordt één grote soap in West Europa.
pi_156448988
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:52 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Nederland is daar sowieso veel te slap in :') Mensen de keus geven om terug te gaan terwijl ze hier illegaal zijn. Ze moeten gewoon terug klaar. Als ze weigeren kunnen ze voor mijn part de kogel krijgen.
Ik heb het niet over illegalen, dat is weer een andere discussie
  maandag 28 september 2015 @ 14:55:57 #122
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156448998
Tja, laat ik mijn oplossingen voor dit soort problemen, maar weer voor me houden, om een ban te voorkomen. Maar als ik leider was van Europa zou ik me als een ware motherfucker gedragen op dit moment en een zware schijt hebben aan alle fatsoensrakkers en de beschaving even een tijdje opschorten totdat we er weer mee verder kunnen.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_156449058
Wat doen deze mensen in godsnaam nog hier, zet ze bij misdrijf direct het land uit.
blablablabla
pi_156449066
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:47 schreef FANN het volgende:
[..]

Maar dat weet je dus wel als ze in de vluchtelingencentra met elkaar op de vuist gaan en daar hun religieuze oorlogjes nog even doorvoeren. Bedoel je dat we ze binnen de enorme toestroom die nu op ons afkomt individueel moeten toetsen?
Ik weet dat het niet altijd eerlijk is om een hele mand appels de schuld te geven, maar ik vind de risicos echt te groot nu.
pi_156449112
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:59 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar dat weet je dus wel als ze in de vluchtelingencentra met elkaar op de vuist gaan en daar hun religieuze oorlogjes nog even doorvoeren. Bedoel je dat we ze binnen de enorme toestroom die nu op ons afkomt individueel moeten toetsen?
Ik weet dat het niet altijd eerlijk is om een hele mand appels de schuld te geven, maar ik vind de risicos echt te groot nu.
Ik bedoel dat ik het ook niet weet, maar dat je niet iedereen over één kam kan scheren.

En als je wél weet wie de rotte appels zijn dan het liefst het land uit, maar waar naar toe?
Dat bedoel ik... dat weet niemand dus, uit zichzelf gaan ze niet, dus moet je ze begeleiden,
maar WAAR NAAR TOE?

Dat heb ik nu al een paar maal herhaald en ook dat IK het niet weet, misschien weet jij het?
  maandag 28 september 2015 @ 15:04:49 #126
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156449156
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:02 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik het ook niet weet, maar dat je niet iedereen over één kam kan scheren.

En als je wél weet wie de rotte appels zijn dan het liefst het land uit, maar waar naar toe?
Dat bedoel ik... dat weet niemand dus, uit zichzelf gaan ze niet, dus moet je ze begeleiden,
maar WAAR NAAR TOE?

Dat heb ik nu al een paar maal herhaald en ook dat IK het niet weet, misschien weet jij het?
Misschien naar waar ze vandaan kwamen? Doet me denken aan het liedje: waaaarheeen...
pi_156449165
quote:
15s.gif Op maandag 28 september 2015 14:58 schreef Elan het volgende:
Wat doen deze mensen in godsnaam nog hier, zet ze bij misdrijf direct het land uit.
Het land uitzetten? Boeten moeten ze voor hun misdaden
pi_156449170
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:04 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Misschien naar waar ze vandaan kwamen?
Daar is oorlog... of ze komen uit een opvang in Turkije, ik denk niet dat die ze willen, maar zou kunnen.
  maandag 28 september 2015 @ 15:05:54 #129
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156449175
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:05 schreef beeer het volgende:

[..]

De rest van hun leven geen gratis geld lijkt me balen genoeg voor hun.
pi_156449185
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:05 schreef FANN het volgende:

[..]

Daar is oorlog... of ze komen uit een opvang in Turkije, ik denk niet dat die ze willen, maar zou kunnen.
Wat maakt het nou uit of er oorlog is? Ze hebben hun kansen hier verspeeld
  maandag 28 september 2015 @ 15:06:24 #131
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156449187
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:05 schreef FANN het volgende:

[..]

So? Moeten ze hier maar geen misdaden plegen.
pi_156449214
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:06 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit of er oorlog is? Ze hebben hun kansen hier verspeeld
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:06 schreef MisterCe het volgende:

[..]

So? Moeten ze hier maar geen misdaden plegen.
Oké komen jullie dan maar met een oplossing, ik heb al tig keren vermeld dat IK het niet weet...
  maandag 28 september 2015 @ 15:07:42 #133
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156449215
quote:
De zee in? De zee is groot genoeg in principe, en volgens mij zijn er ook wel vissensoorten die je er een plezier mee doet. :)
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_156449229
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:07 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

De zee in? De zee is groot genoeg in principe, en volgens mij zijn er ook wel vissensoorten die je er een plezier mee doet. :)
Volgens mij mag dat niet van de Nederlandse Wet hoor, maar ik kan me vergissen.
pi_156449238
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:05 schreef beeer het volgende:

[..]

Kost veel te veel geld.
Reversed bootvluchtelingen-excursies laten ondernemen onder dwang van gewapende vrouwelijke militairen is goedkoper _O_

Gewoon vanaf IJmuiden en Hoek van Holland dagelijks bootjes laten vertrekken.
blablablabla
  maandag 28 september 2015 @ 15:09:14 #136
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156449240
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:07 schreef FANN het volgende:

[..]

[..]

Oké komen jullie dan maar met een oplossing, ik heb al tig keren vermeld dat IK het niet weet...
Welk deel snap je niet van : terugsturen naar land van herkomst bij het plegen van criminaliteit?

Ik zou niet weten hoe ik dat nog simpeler kan verwoorden.
pi_156449299
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:09 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Welk deel snap je niet van : terugsturen naar land van herkomst bij het plegen van criminaliteit?

Ik zou niet weten hoe ik dat nog simpeler kan verwoorden.
Ga jij ze brengen? :+
  maandag 28 september 2015 @ 15:12:01 #138
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156449309
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:08 schreef FANN het volgende:
Volgens mij mag dat niet van de Nederlandse Wet hoor, maar ik kan me vergissen.
Ja, wat werkt beschaving soms toch tegen je inderdaad. Erg kut.

Nou ja, oké, laten we het inderdaad realistisch houden. Kunnen ze in zo'n geval niet simpelweg stateloos verklaard worden? Of gewoon ergens in een woestijn gedropt worden en zeggen: 'zoek het maar uit. Doei :W "? Tja, wat doe je in die gevallen. Ik vind het soms een verschrikking, die beschaving. Sommige 'mensen' wil je gewoon het liefst over de kling jagen, net zoals we dat vroeger deden. Al die regeltjes en al dat gedoe tegenwoordig. Bah. Sommigen zijn de beschaafde behandeling gewoon totaal onwaardig. :r
pi_156449326
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:11 schreef FANN het volgende:

[..]

Je bent niet bekend met het fenomeen uitgeprocedeerde asielzoekers?

Er vertrekken wekelijks zo niet dagelijks vliegtuigen die mensen terug te brengen naar land van herkomst.
blablablabla
  maandag 28 september 2015 @ 15:13:10 #140
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156449331
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:11 schreef FANN het volgende:

[..]

Daar hebben we politie/leger/marechaussee whatever voor.
pi_156449373
Ze zouden zulke daders verplicht moeten castreren.
Ура для россии
pi_156449415
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Je bent niet bekend met het fenomeen uitgeprocedeerde asielzoekers?

Er vertrekken wekelijks zo niet dagelijks vliegtuigen die mensen terug te brengen naar land van herkomst.
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:13 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Daar hebben we politie/leger/marechaussee whatever voor.
Ja ik ben wel bekend met de procedure uitgeprocedeerde asielzoekers :) daar zit dus een probleem... laatste zin...
Zij zijn zelf verantwoordelijk voor hun vertrek uit Nederland.

Had ik al eerder gepost in dit topic trouwens...

Voor wie?

Vertrek uit de opvang

maandag 28 september 2015 @ 15:19:21 #143
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156449452
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:17 schreef FANN het volgende:

[..]

[..]

Ja ik ben wel bekend met de procedure uitgeprocedeerde asielzoekers :) daar zit dus een probleem...

Voor wie?

Vertrek uit de opvang

Dat moet dus veranderen. De staat moet hierin wat actiever worden.
pi_156449487
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:19 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Dat moet dus veranderen. De staat moet hierin wat actiever worden.
goh... hé hé we zijn er uit, als jullie nou eerst het topic doorlezen voordat jullie met zijn allen over
mij heenvallen, zou wel prettig zijn. Ik ga boodschappen doen, dus ik ben effe weg.
  maandag 28 september 2015 @ 15:21:36 #145
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_156449505
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:20 schreef FANN het volgende:

[..]

goh... hé hé we zijn er uit, als jullie nou eerst het topic doorlezen voordat jullie met zijn allen over
mij heenvallen, zou wel prettig zijn. Ik ga boodschappen doen, dus ik ben effe weg.
_O_ _O_
Waar gaat het toch heen met de wereld....
pi_156449509
quote:

[..]

[..]

Ja ik ben wel bekend met de procedure uitgeprocedeerde asielzoekers :) daar zit dus een probleem... laatste zin...

Voor wie?

Vertrek uit de opvang

Dat is deel 1 van de aanpak. Wij hoeven natuurlijk niet hun terugreis te faciliteren. In principe.
Als ze echter vervolgens toch tegen de uitspraak van de rechter in lekker in Nederland blijven krijgen ze de illegalenstatus waardoor ze geen rechten meer op niks behalve als ze bijna doodgaan.

Mochten ze dan op Almere Centrum of waar dan ook iemand aanraden gaan ze direct met het busje alsnog naar Schiphol.
blablablabla
pi_156449512
quote:

[..]

[..]

Voor wie?

Vertrek uit de opvang

Het komt nu ook wel geregeld voor dat uitgeprocedeerde asielzoekers onder dwang van de marechaussee op het vliegtuig gezet worden hoor. Echter zou dit inderdaad standaard moeten worden
pi_156449530
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:22 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Het komt nu ook wel geregeld voor dat uitgeprocedeerde asielzoekers onder dwang van de marechaussee op het vliegtuig gezet worden hoor. Echter zou dit inderdaad standaard moeten worden
Zij moeten zelf het land verlaten, doen ze dan niet helpt de staat ze een handje.
Die hele post van haar slaat dus nergens op van haar aangezien die gasten nog in het traject van een aanvraag zitten :')

Als je omdat ze de wet overtreden de verblijfsvergunning definitief zou willen weigeren wil dat niet zeggen dat ze het land niet zouden moeten of kunnen verlaten.
blablablabla
pi_156449541
Welkom allemaal, welkom met jullie cultuur waarin vrouwen niets waard zijn.welkom met jullie cultuur waarin ik een ongelovige hond ben.welkom met jullie cultuur waarin jij sowieso superieur bent aan mij.

Welkom. Neem mijn vrouw en kinderen.

Wat mij betreft laten we niemand meer binnen.groot hek en veel kogels.jammerdebammer.
Whatever...
pi_156449963
quote:

maar WAAR NAAR TOE?

Nee, ik weet het ook niet. Ik vind deze hele vluchtelingen crisis één groot zooitje, zowel politiek, moreel als veiligheid. Maar ik weet 1 ding, "When in doubt, don't" . En mijn twijfels zijn veel te groot om nu maar te zeggen 'kom maar', de risicos zijn gewoon te hoog, op allerlei gebied.
pi_156450378
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 08:37 schreef Toga het volgende:

[..]

Het ligt er maar aan hoe de gebruiken rond gastvrijheid zijn die je gewend bent, toch?
Elke cultuur is gelijk(waardig), toch?
pi_156450404
Gelijk een enkeltje terug naar land van herkomst!
pi_156450553
Meteen het land uitzetten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 28 september 2015 @ 16:18:18 #154
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156450697
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 16:03 schreef stopnaald het volgende:
Elke cultuur is gelijk(waardig), toch?
:N
  Moderator maandag 28 september 2015 @ 17:49:22 #155
441859 crew  Lenny77
pi_156452784
Een enkeltje vliegtuig op kosten van de staat is beterkoop dan jaren in de gevangenis of in de bijstand. Zeker nadat ook nog de familie afkomt.
Terug naar land van herkomst!
En anders naar Noord-Korea :-)
Onzen Kim weet daar wel raad mee.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_156453836
Vrouwen moeten zich gewoon wat meer bedekt bekleden. In de landen waar deze vluchtelingen vandaan komen zijn ze dit niet gewend, dan kun je in de war raken. Wij moeten ze ook de kans geven om te wennen aan het land en te integreren. Het is een gigantische verandering om van een oorlogsgebied te komen en je plotseling in Nederland te bevinden. Maar geef vooral de vluchtelingen de schuld. Dit forum zit echt vol met racisten. :r
pi_156453875
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:41 schreef wbeco het volgende:
Vrouwen moeten zich gewoon wat meer bedekt bekleden. In de landen waar deze vluchtelingen vandaan komen zijn ze dit niet gewend, dan kun je in de war raken. Wij moeten ze ook de kans geven om te wennen aan het land en te integreren. Het is een gigantische verandering om van een oorlogsgebied te komen en je plotseling in Nederland te bevinden. Maar geef vooral de vluchtelingen de schuld. Dit forum zit echt vol met racisten. :r
Inderdaad ja, en dat ze af en toe zich vergrijpen aan een meisje of vrouw kan gebeuren! Natuurlijk moeten de daders hierop wel worden aangesproken dat dit niet de bedoeling is maar zolang dit niet massaal gebeurt is er geen probleem. Integratie komt van 2 kanten :)
pi_156454314
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:10 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Ze waren in ieder geval op zoek naar tieten hihihi
Is er geen leuk kinderboerderijtje te organiseren voor ze, met een aantal geiten.Dat zijn ze gewend joh. Taak van moskeeen om ze daarin te voorzien, lijkt mij.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  maandag 28 september 2015 @ 19:04:02 #159
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156454421
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Is er geen leuk kinderboerderijtje te organiseren voor ze, met een aantal geiten.Dat zijn ze gewend joh. Taak van moskeeen om ze daarin te voorzien, lijkt mij.
Als je de vrouwen in hun land ziet dan begrijp je wel waarom ze overstappen op geiten. Nee, de blonde verfijnde haarloze dames hier.....wiewawawouw daar kan geen geit tegenop. Eerlijk is eerlijk ze hebben smaak.

Moeten de betreffende dames dit misschien maar als een compliment beschouwen, je weet wel onder het mom van het positieve in alles zien?
pi_156454778
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:41 schreef wbeco het volgende:
Bedekter kleden? Serieus?
Vrouwen mogen zich zo kleden als ze willen. Dat valt onder de vrijheid in ons land, de vrijheid waarom vluchtelingen naar ons land komen. Als ze dat niet aan kunnen dan vertrekken ze maar naar een minder vrij land
  maandag 28 september 2015 @ 19:18:45 #161
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_156454838
wbeco is een troll, mensen...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_156454906
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 16:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gelijk een enkeltje terug naar land van herkomst!
  maandag 28 september 2015 @ 19:48:13 #163
307622 Perox
(niet de echte)
pi_156455705
Niemand vindt het vreemd, dit onbevestigde "nieuws" rechtstreeks uit de bruinhemdenhoofdstad van Nederland?

Kom eerst maar eens op met die camerabeelden voordat ik dit geloof.
  maandag 28 september 2015 @ 20:39:18 #164
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_156457452
mariannezw twitterde op maandag 28-09-2015 om 17:55:15 Bij BNR Newsroom zegt @DorineManson van @VluchtelingWerk nu dat het COA wel goede cijfers heeft over criminaliteit van vluchtelingen. reageer retweet
Ik ben benieuwd :)
  maandag 28 september 2015 @ 20:45:36 #165
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_156457686
Zsm het land uit schoppen dat tuig.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_156466427
quote:
Ook binnenkort in uw buurt.

Er is een foto opgedoken die trouwens nieuw licht werpt waarom Rutte hordes jihadisten binnenlaat in Nederland:

Hij steunt het kalifaat namelijk zelf.
  dinsdag 29 september 2015 @ 16:05:46 #168
433549 darkbright
Ik hou van jou
pi_156474770
Hier blijft het niet bij. Het zijn voornamelijk vuile onderontwikkelde honden die je niet meer naar onze maatstaven kunt laten leven. Er is letterlijk een invasie gaande van allerlei schorriemorrie dat op geen enkele wijze blijk geeft van enige positieve betrokkenheid van die lui. Het is een kwestie van tijd en dan zijn we overlopen door die lui. Het enige wat deze "verwarde mannen" kan stoppen is een fijne 12 gauge. Ik adviseer jullie over het gedicteerde bezwaar tegen vuurwapens heen te stappen en voor je eigen veiligheid te zorgen. Er zijn al genoeg islamsoldaten hier die staan te popelen om rotzooi te trappen op groot niveau.
pi_156474785
Vader wurgt dochter om geheim vriendje

En dit soort verhalen gaan wij steeds meer zien in de toekomst, lekker binnenhalen hoor!
Gaat zo goed samen met onze westerse cultuur, zulke begripvolle mensen... :(
  dinsdag 29 september 2015 @ 16:12:05 #170
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156474905
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vader wurgt dochter om geheim vriendje

En dit soort verhalen gaan wij steeds meer zien in de toekomst, lekker binnenhalen hoor!
Gaat zo goed samen met onze westerse cultuur, zulke begripvolle mensen... :(
Past goed tussen de verhalen van Nederlandse mensen die hun zoon of dochter vermoorden.

Houd eens op man :')
pi_156475780
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Past goed tussen de verhalen van Nederlandse mensen die hun zoon of dochter vermoorden.

Ah, dat maakt het goed, gelukkig ben jij er om het in perspectief te zetten.
  dinsdag 29 september 2015 @ 16:55:20 #172
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156475834
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:52 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ah, dat maakt het goed, gelukkig ben jij er om het in perspectief te zetten.
Ik mis even het gedeelte waar ik aangeef de daad goed te keuren. Maar dat zal jouw verstrooide geest wel zijn
  dinsdag 29 september 2015 @ 16:56:31 #173
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156475861
Wel fijn dat het gelijk stil is rondom de schreeuwende ISIS-leden die nu in de trein aan het scanderen zijn.
pi_156475873
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:55 schreef Dven het volgende:
Ik mis even het gedeelte waar ik aangeef de daad goed te keuren. Maar dat zal jouw verstrooide geest wel zijn
Nee, 'tuurlijk vind je het niet goed, je moet het er alleen niet over hebben.
pi_156477373
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:56 schreef Dven het volgende:
Wel fijn dat het gelijk stil is rondom de schreeuwende ISIS-leden die nu in de trein aan het scanderen zijn.
Wat
pi_156477431
quote:
:?
bivd kijkt met u mee.
pi_156477487
quote:
ok man
  dinsdag 29 september 2015 @ 20:15:20 #178
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_156480312
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:57 schreef truthortruth het volgende:

[..]

je moet het er alleen niet over hebben.
Waar zegt hij dat?

Voorbeelden van misstanden in de westerse maatschappij worden doorgaans niet gebruikt om de ander de mond te snoeren. Zo worden gebruikt om aan te geven dat je op basis van misstanden niet direct een hele cultuur als zodanig kan definiëren.
Krekker is de bom!
pi_156480371
Is het al bewezen dat het asielzoekers waren?
pi_156481400
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:15 schreef KreKkeR het volgende:
Waar zegt hij dat?

Voorbeelden van misstanden in de westerse maatschappij worden doorgaans niet gebruikt om de ander de mond te snoeren. Zo worden gebruikt om aan te geven dat je op basis van misstanden niet direct een hele cultuur als zodanig kan definiëren.
En nog een ontkenner....Het is toch gewoon opvraagbaar bij partijen als een amnesty international of andere beschermers van vrouwen waar het meeste en extreemste geweld tegen vrouwen wordt gepleegd. En je hoeft me niet te geloven, maar dat is niet Nederland. (dat betekent niet dat het hier niets gebeurt, echter de positie van de vrouw is hier behoorlijk verandert sinds de jaren '50).

Hebben jullie soms een hekel aan vrouwen, moeten ze maar weer de keuken in? Mijn moeder heeft nog gestreden voor vrouwenrechten in Nederland, met lede ogen moet ik maar aankijken dat onder het mom van acceptatie van andere culturen dit weer teniet wordt gedaan?
  dinsdag 29 september 2015 @ 21:00:47 #181
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156481746
quote:

[..]

Waar zegt hij dat?

Bedoel je eigenlijk niet "incidenten"? Of hebben jullie je vocabulaire uitgebreid?
  dinsdag 29 september 2015 @ 21:08:01 #182
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_156482017
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:52 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En nog een ontkenner....Het is toch gewoon opvraagbaar bij partijen als een amnesty international of andere beschermers van vrouwen waar het meeste en extreemste geweld tegen vrouwen wordt gepleegd. En je hoeft me niet te geloven, maar dat is niet Nederland. (dat betekent niet dat het hier niets gebeurt, echter de positie van de vrouw is hier behoorlijk verandert sinds de jaren '50).

Hebben jullie soms een hekel aan vrouwen, moeten ze maar weer de keuken in? Mijn moeder heeft nog gestreden voor vrouwenrechten in Nederland, met lede ogen moet ik maar aankijken dat onder het mom van acceptatie van andere culturen dit weer teniet wordt gedaan?
Je verdraait graag woorden he? Dat er meer mistanden onder moslims zijn betekent niet dat je meteen alle moslims kan aankijken wanneer er weer een voorval is van eerwraak. Waarbij ik niet zeg dat JIJ dit doet. Maar de tendens tijdens dit soort topic is toch vaak weer het moslim-in-het-algemeen-bashen.

En WAAR haal je in hemelsnaam vandaan dat je het schenden van vrouwen rechten moet toelaten? Ik word doodmoe van dergelijk verdraai van woorden. Niet elk moslim boos aankijken wanneer er sprake is van misdragingen betekent niet dat je deze misdragingen maar moet toelaten |:(
Krekker is de bom!
pi_156482082
quote:

Via cameratoezicht konden agenten het voorval live volgen en binnen twee minuten ingrijpen.
Heeft iemand al het succes van cameratoezicht genoemd?
Somebody that I used to know
  dinsdag 29 september 2015 @ 21:10:38 #184
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_156482109
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:00 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Bedoel je eigenlijk niet "incidenten"? Of hebben jullie je vocabulaire uitgebreid?
Het zijn juist de extremisten aan beide zijden die discussies altijd in een welles-nietus spelletje laten verzanden door hun extreme standpunten, verdraaiing van de feiten en woorden van anderen en het gebash van iedereen die niet een even extreem standpunt inneemt.
Krekker is de bom!
pi_156482377
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:08 schreef KreKkeR het volgende:
Je verdraait graag woorden he? Dat er meer mistanden onder moslims zijn betekent niet dat je meteen alle moslims kan aankijken wanneer er weer een voorval is van eerwraak. Waarbij ik niet zeg dat JIJ dit doet. Maar de tendens tijdens dit soort topic is toch vaak weer het moslim-in-het-algemeen-bashen.
En dus moeten we er maar niets meer over melden, of als we het melden gelijk wijzen dat het ook wel eens onder Nederlanders gebeurt... Kom op zeg, we moeten er juist op wijzen als we vrouwen willen beschermen, ik zwijg niet, hoe graag jij of die andere pips dat ook willen.
quote:
En WAAR haal je in hemelsnaam vandaan dat je het schenden van vrouwen rechten moet toelaten? Ik word doodmoe van dergelijk verdraai van woorden. Niet elk moslim boos aankijken wanneer er sprake is van misdragingen betekent niet dat je deze misdragingen maar moet toelaten |:(
Heb je wel gelezen wat er is gebeurt in dit topic, ga toch heen. Er wordt een zoveelste misstand vermeld en gelijk wordt er zo op gereageerd;
quote:

Als dat niet je kop in het zand steken is dan weet ik het niet meer.
  dinsdag 29 september 2015 @ 21:26:19 #186
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156482659
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:10 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het zijn juist de extremisten aan beide zijden die discussies altijd in een welles-nietus spelletje laten verzanden door hun extreme standpunten, verdraaiing van de feiten en woorden van anderen en het gebash van iedereen die niet een even extreem standpunt inneemt.
Die naievelingen die zijn ook erg, vind je niet?
  dinsdag 29 september 2015 @ 22:05:32 #187
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_156484102
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:18 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En dus moeten we er maar niets meer over melden,
Jezus Christus jij leest echt wat je graag wil lezen he volgens mij? |:(

quote:
of als we het melden gelijk wijzen dat het ook wel eens onder Nederlanders gebeurt... Kom op zeg, we moeten er juist op wijzen als we vrouwen willen beschermen, ik zwijg niet, hoe graag jij of die andere pips dat ook willen.
[..]

Heb je wel gelezen wat er is gebeurt in dit topic, ga toch heen. Er wordt een zoveelste misstand vermeld en gelijk wordt er zo op gereageerd;

[..]

Als dat niet je kop in het zand steken is dan weet ik het niet meer.
Wat begrijp je niet aan:

quote:

[..]

Waar zegt hij dat?

Krekker is de bom!
  dinsdag 29 september 2015 @ 22:15:47 #188
307622 Perox
(niet de echte)
pi_156484512
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:09 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Heeft iemand al het succes van cameratoezicht genoemd?
Nee want de politie zegt van niets te weten. Dus het verhaaltje wordt verder nergens bevestigd.
pi_156489807
Topje van de ijsberg. Ondertussen nog nieuwe feiten bekend?
pi_156492588
Lekker als je een AZC in de buurt van je koophuisje krijgt, goed voor je waarde van je huis ook..
  woensdag 30 september 2015 @ 10:01:09 #191
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156492620
Is het nou wel of niet echt gebeurd?
  woensdag 30 september 2015 @ 10:06:29 #192
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_156492708
quote:
Zweden's definitie van verkrachting is erg ruim.

Seks waarvan je (geldt alleen voor de vrouw overigens) de volgende ochtend spijt hebt wordt daar al gekenmerkt als verkrachting.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_156492765
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:01 schreef Twiitch het volgende:
Is het nou wel of niet echt gebeurd?
Dat wordt nog onderzocht. Inmiddels zijn het vier verdachten waarvan er van één bewijs ontbreekt. De andere 3 worden voorgeleid aan de rechter-commisaris.
pi_156492848
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:06 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Seks waarvan je (geldt alleen voor de vrouw overigens) de volgende ochtend spijt hebt wordt daar al gekenmerkt als verkrachting.
En daarom zijn de cijfers voor verkrachtingen van dat land ook het hoogst van de hele wereld, maar white supremacisten zullen het blijven gebruiken tegen de opkomst van de islamitisering.
pi_156492851
quote:

[..]

7 uur lang door 11 man onder dwang in al je openingen genomen worden. Dat noem ik toch echt verkrachting.

.')
pi_156493082
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:15 schreef Mafklapper het volgende:

[..]

7 uur lang door 11 man onder dwang in al je openingen genomen worden. Dat noem ik toch echt verkrachting.

.')
Nou als het mijn vrouw/dochter was geweest had ik ze afgemaakt.
pi_156493208
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:15 schreef Mafklapper het volgende:

[..]

.')
De rest van de wereld ook. Wat is je punt?
pi_156493373
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:05 schreef KreKkeR het volgende:
Wat begrijp je niet aan:
Ik begrijp het prima, maar een cultuur is altijd een definitie, dus een beschrijving op basis van eigenschappen.

Dat betekent niet dat alle mensen van die cultuur zich altijd compleet conformeren aan die definitie, maar wel dat er eigenschappen zijn die vaker voorkomt binnen die cultuur.

En het is gewoon aan de cijfers te zien dat geweld tegen vrouwen in andere culturen dan de west-europese cultuur vaker voorkomt. Kan je lang draaien, maar het is wat het is.
  woensdag 30 september 2015 @ 10:43:24 #199
168304 Mani89
pi_156493423
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:15 schreef Knitted het volgende:

[..]

En daarom zijn de cijfers voor verkrachtingen van dat land ook het hoogst van de hele wereld, maar white supremacisten zullen het blijven gebruiken tegen de opkomst van de islamitisering.
Desondanks zijn niet-westerse immigranten oververtegenwoordigd in deze statistieken.
pi_156493523
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:43 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Desondanks zijn niet-westerse immigranten oververtegenwoordigd in deze statistieken.
Dat zegt helemaal niks als spijt hebben na de daad ook meetelt als verkrachting. Misschien is daar seks hebben met een allochtoon een taboe, wie zal het weten?
  woensdag 30 september 2015 @ 10:49:13 #201
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_156493526
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:43 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk gewoon waar en valt ook niet te ontkennen.

Gaat mij meer om die 'tsunami van verkrachting' die eerder ligt aan de meetmethode dan wat anders, mijns inziens.
  woensdag 30 september 2015 @ 10:52:49 #202
168304 Mani89
pi_156493590
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:49 schreef Knitted het volgende:

[..]

Dat zegt helemaal niks als spijt hebben na de daad ook meetelt als verkrachting. Misschien is daar seks hebben met een allochtoon een taboe, wie zal het weten?
Seks met een allochtoon taboe, in Zweden? Dat lijkt me echt het laatste land op aarde waar dit als een taboe zou worden gezien.
pi_156493618
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:52 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Seks met een allochtoon taboe, in Zweden? Dat lijkt me echt het laatste land op aarde waar dit als een taboe zou worden gezien.
In grote steden wellicht, maar in dorpjes denken ze er wel anders over.
pi_156498586

Meer dan twee miljoen islamitische pelgrims van over de hele wereld bijeen voor de jaarlijkse hadj bedevaart in Mekka, Saudi-Arabië. Een uitgestrekte tent stad, die zich uitstrekt zover het oog kan zien, is opgericht om de pelgrims te huisvesten, iets voor de asielzoekers en nog eens in hun eigen moslimcultuur.
pi_156498647
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]

Meer dan twee miljoen islamitische pelgrims van over de hele wereld bijeen voor de jaarlijkse hadj bedevaart in Mekka, Saudi-Arabië. Een uitgestrekte tent stad, die zich uitstrekt zover het oog kan zien, is opgericht om de pelgrims te huisvesten, iets voor de asielzoekers en nog eens in hun eigen moslimcultuur.
Want alle mensen op de vlucht in Syrië en Irak zijn moslim.
pi_156498675
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:22 schreef watisdezen het volgende:

[..]

OK die 1% Chistenen kunnen wij in Europa wel opvangen
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  woensdag 30 september 2015 @ 15:25:03 #207
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156498692
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:22 schreef watisdezen het volgende:

[..]

Niet allemaal. Wel een overgrote meerderheid.
pi_156498746
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:24 schreef Oud_student het volgende:

[..]

OK die 10% Chistenen kunnen wij in Europa wel opvangen
  woensdag 30 september 2015 @ 15:27:31 #209
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156498752
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:49 schreef Knitted het volgende:

[..]

Dus als je daar als vrouw vrijwillig sex hebt en je krijgt achteraf spijt, dan kun je de man aanklagen voor verkrachting? Wil je dit beweren?
pi_156498794
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:27 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Dus als je daar als vrouw vrijwillig sex hebt en je krijgt achteraf spijt, dan kun je de man aanklagen voor verkrachting? Wil je dit beweren?
Is dat zo moeilijk te begrijpen dan? Het gevolg van doorgeslagen feminisme in Zweden.
  woensdag 30 september 2015 @ 15:30:41 #211
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156498829
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:29 schreef wbeco het volgende:

[..]

Is dat zo moeilijk te begrijpen dan? Het gevolg van doorgeslagen feminisme in Zweden.
Eerlijk gezegd wel. Dus tenzij ik hier een betrouwbare bron van aanschouw, weiger ik dit te geloven.
  woensdag 30 september 2015 @ 15:32:53 #212
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156498864
hoeveel van de 2,5 miljoen christenen wilde men in Nederland trouwens opnemen?
pi_156498911
Fuck de asielzoeker.

Fuck de immigrant.

En fuck de koning.

Zo dan.
pi_156498921
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:24 schreef Oud_student het volgende:

[..]

OK die 1% Chistenen kunnen wij in Europa wel opvangen
Precies
pi_156499229
'Helft Syriërs crimineel'

De Syrische asielzoekster Juliana kreeg bij tv-programma Pauw alle tafelgenoten over zich heen toen ze zei dat volgens haar de helft van de Syriers crimineel is en dat als we niks doen straks een burgeroorlog in dit land dreigt.

Gaat echt een zooitje worden hier!
  woensdag 30 september 2015 @ 15:58:08 #216
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156499347
quote:

[..]

Heb je dit helemaal zelf verzonnen en heb je hier hulp bij gehad?
pi_156499409
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:52 schreef WhateverWhatever het volgende:

De Syrische asielzoekster Juliana kreeg bij tv-programma Pauw alle tafelgenoten over zich heen toen ze zei dat volgens haar de helft van de Syriers crimineel is en dat als we niks doen straks een burgeroorlog in dit land dreigt.

Welke helft is Juliana?
pi_156499750
quote:
3s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:32 schreef Re het volgende:
hoeveel van de 2,5 miljoen christenen wilde men in Nederland trouwens opnemen?
Geen natuurlijk. Ten tijde van de 2e Wereldoorlog wilden we niet eens Joden uit Duitsland opvangen.

https://www.groene.nl/artikel/alle-grenzen-gingen-dicht

Maar wel roepen dat 'de regio' nu niet genoeg doet voor de vluchtelingen.
pi_156500226
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:27 schreef MisterCe het volgende:

[..]

De vrouw kan de man aanklagen door te zeggen dat ze tijdens de daad onzeker was en de man haar toen misbruikt had.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Sweden
pi_156500308
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:52 schreef WhateverWhatever het volgende:

Dit is wel ergggg kort door de bocht.
  woensdag 30 september 2015 @ 16:49:02 #221
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156500544
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:36 schreef Knitted het volgende:

[..]

De vrouw kan de man aanklagen door te zeggen dat ze tijdens de daad onzeker was en de man haar toen misbruikt had.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Sweden
Dit is ten eerste al een afzwakking van wat je eerder beweerde maar goed. Ten tweede kom je met een Wikipedia artikel als bewijs maar goed.

Zelfs als we dit artikel nemen dat zie ik onderstaande passage:

In recent years, several revisions to the definition of rape have been made in Swedish law,[3] to now not only include intercourse, but comparable sexual acts initiated against someone passive—incapable of giving consent—because they are in a vulnerable situation, such as a state of fear or unconsciousness.

Het kan zijn dat mijn Engels erg slecht is maar ik lees niet wat jij beweert. Of jij moet het overdreven vinden dat een vrouw iemand aanklaagt wanneer zij sex heeft gehad terwijl zij in een staat van angst verkeerde of bewusteloos was.
  woensdag 30 september 2015 @ 16:56:48 #222
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156500730
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:39 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dit is wel ergggg kort door de bocht.
De tijd zal leren of zij gelijk heeft.
pi_156500744
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:49 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Dit is ten eerste al een afzwakking van wat je eerder beweerde maar goed. Ten tweede kom je met een Wikipedia artikel als bewijs maar goed.

Zelfs als we dit artikel nemen dat zie ik onderstaande passage:

In recent years, several revisions to the definition of rape have been made in Swedish law,[3] to now not only include intercourse, but comparable sexual acts initiated against someone passive—incapable of giving consent—because they are in a vulnerable situation, such as a state of fear or unconsciousness.

Het kan zijn dat mijn Engels erg slecht is maar ik lees niet wat jij beweert. Of jij moet het overdreven vinden dat een vrouw iemand aanklaagt wanneer zij sex heeft gehad terwijl zij in een staat van angst verkeerde of bewusteloos was.
Het is geen afzwakking, als zij er spijt van heeft gekregen, kan ze met dat verhaal naar de politie en wordt het bestempeld als verkrachting.

Tevens heb ik de link als extraatje erbij gezet. Het was niet als verdere toelichting bedoeld op wat ik daarvoor zei. Excuus voor de verwarring.
  woensdag 30 september 2015 @ 17:03:34 #224
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156500872
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:57 schreef Knitted het volgende:

[..]

Het is geen afzwakking, als zij er spijt van heeft gekregen, kan ze met dat verhaal naar de politie en wordt het bestempeld als verkrachting.

Tevens heb ik de link als extraatje erbij gezet. Het was niet als verdere toelichting bedoeld op wat ik daarvoor zei. Excuus voor de verwarring.
Maar wat wil je nou beweren? Dat een vrouw daar naar de politie kan gaan en zeggen: ik heb met die kerel gisteren vrijwillig sex gehad maar nu heb ik spijt en nu wil ik hem aanklagen voor verkrachting?

Wil je dat beweren?
pi_156500880
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:56 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Liever niet, gewoon de regeling 1 x in aanraking met politie/justitie enkeltje terug..
  woensdag 30 september 2015 @ 17:04:40 #226
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156500904
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:03 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Liever niet, gewoon de regeling 1 x in aanraking met politie/justitie enkeltje terug..
Je weet dat dit niet gaat gebeuren he?
pi_156500925
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:04 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Je weet dat dit niet gaat gebeuren he?
Yep... ;( ;(
pi_156501103
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:56 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Ze hebben in NL nog niets geleerd. Dus ze zal vast gelijk krijgen.
pi_156501122
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:03 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Maar wat wil je nou beweren? Dat een vrouw daar naar de politie kan gaan en zeggen: ik heb met die kerel gisteren vrijwillig sex gehad maar nu heb ik spijt en nu wil ik hem aanklagen voor verkrachting?

Wil je dat beweren?
Kun je wel lezen?
  woensdag 30 september 2015 @ 17:15:20 #230
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156501156
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:13 schreef Knitted het volgende:

[..]

Kun je wel lezen?
Ik heb gisteren mijn diploma gehaald. Maar geeft nou concreet aan wat jij beweert. In simpele bewoordingen zodat een simpele jongen als ik het kan begrijpen.

Oh wacht, bedoel je dit?

Maar dat kan in Nederland ook hoor. Volgens mij kan dit in de meeste landen. Of het tot een veroordeling zal leiden is iets anders. Hangt helemaal van de omstandigheden af. Of wil je beweren dat door dit te zeggen, er automatisch een veroordeling komt?
  woensdag 30 september 2015 @ 17:20:55 #231
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156501276
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ze hebben in NL nog niets geleerd. Dus ze zal vast gelijk krijgen.
Als dat zo is dan gaan de volgende generaties spannende tijden tegemoet.
pi_156504430
Tijdelijke opvang in sportcomplex Apeldoorn doet z'n deuren dicht, wegens overlast. Het COA komt de beloofde afspraken voor hulp niet na.

In de comments lees ik (van een omwonende?) dat als er vrouwen worden lastiggevallen, ze bij de politie worden weggestuurd. Aangifte zou niet kunnen, hooguit een melding.
Dat is natuurlijk geen betrouwbare bron, maar klinkt wel heel erg 'Nederland'. :p
  woensdag 30 september 2015 @ 20:57:39 #233
307622 Perox
(niet de echte)
pi_156506490
Drie mannen zijn inmiddels vrijgelaten, maar blijven verdachte. Van een vierde man is bepaald dat hij ook betrokken was, en moet nog worden beslist of hij ook wordt vrijgelaten.

Een van de vaders van de slachtoffers zou hebben beweerd dat het om asielzoekers ging. Die bewering is het enige eventuele verband met het asielzoekerscentrum.

Bron:
http://www.omroepflevoland.nl/nieuws/128152/almere-verdachten-aanranding-vrijgelaten
  woensdag 30 september 2015 @ 21:02:47 #234
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156506662
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:57 schreef Perox het volgende:
Drie mannen zijn inmiddels vrijgelaten, maar blijven verdachte. Van een vierde man is bepaald dat hij ook betrokken was, en moet nog worden beslist of hij ook wordt vrijgelaten.

Een van de vaders van de slachtoffers zou hebben beweerd dat het om asielzoekers ging. Die bewering is het enige eventuele verband met het asielzoekerscentrum.

Bron:
http://www.omroepflevoland.nl/nieuws/128152/almere-verdachten-aanranding-vrijgelaten
Dat heeft de rechter-commissaris bepaald. Die vindt dat er onvoldoende redenen zijn om hen nog langer vast te houden.

Wat een mooi rechtssysteem hebben we toch ook he :')

Ik denk dat we in ieder geval vast kunnen stellen dat ze geen Hendrik-Jan en Klaas-Peter zullen heten. Daar durf ik geld op te zetten. Jij ook?
pi_156506759
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:02 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Dat heeft de rechter-commissaris bepaald. Die vindt dat er onvoldoende redenen zijn om hen nog langer vast te houden.

Jij hebt liever dat we mensen vasthouden zonder bewijs?
pi_156506955
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 17:20 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Als dat zo is dan gaan de volgende generaties spannende tijden tegemoet.
Leer eerst een niet elke vluchteling op te nemen. Leer het verschil tussen een Pakistaan en een Syrier. Alles komt maar naar binnen en dan accepteren we dat ze blijkbaar vrouwen lastigvallen? Meteen afleren.
  woensdag 30 september 2015 @ 21:09:57 #237
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156507006
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jij hebt liever dat we mensen vasthouden zonder bewijs?
Er was genoeg bewijs om ze vast te zetten. Hun onschuld is niet aangetoond: Ze zijn nog wel steeds verdachten.

Ja, in dat geval heb ik liever dat ze vast blijven zitten ja. Jij hebt liever dat we mensen pas gaan oppakken nadat de rechter uitspraak heeft gedaan?
pi_156507031
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Leer eerst een niet elke vluchteling op te nemen. Leer het verschil tussen een Pakistaan en een Syrier. Alles komt maar naar binnen en dan accepteren we dat ze blijkbaar vrouwen lastigvallen? Meteen afleren.
Is er al bewijs tussen het AZC en dit gebeuren geleverd?
  woensdag 30 september 2015 @ 21:12:05 #239
307622 Perox
(niet de echte)
pi_156507099
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:02 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Ik denk dat we in ieder geval vast kunnen stellen dat ze geen Hendrik-Jan en Klaas-Peter zullen heten. Daar durf ik geld op te zetten. Jij ook?
Ik leg alleen even wat feiten neer. En er zijn geen feiten die aangeven hoe deze mensen heten. Alleen een mogelijke bewering van een van de vaders van het slachtoffer, waarvan ik dan even gok dat hij geen ooggetuige is geweest. Voorzichtige aanname moet kunnen.
pi_156507155
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:10 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik meen te hebben begrepen dat ze weigeren dit vrij te geven.
pi_156507185
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:13 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik meen te hebben begrepen dat ze weigeren dit vrij te geven.
Gek, het staat echt zo in de TT als een feit, terwijl dit misschien helemaal niet zo is dus?
pi_156507293
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:10 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Doelde niet per se hierop.

Volgens mij mogen net geplaatste asielzoekers niet weg toch?
pi_156507336
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:14 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gek, het staat echt zo in de TT als een feit, terwijl dit misschien helemaal niet zo is dus?
Als het goed is heeft de vader dit getweet. Enige wat ik kon vinden in ieder geval.
pi_156507349
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:16 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Doelde niet per se hierop.

Volgens mij mogen net geplaatste asielzoekers niet weg toch?
Je bedoelt snachts?
pi_156507407
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:17 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Als het goed is heeft de vader dit getweet. Enige wat ik kon vinden in ieder geval.
Gevaar is dat er onterechte collectieve woede komt als het bericht niet waar is. Ik zie het verschil niet tussen 3 nare Marokkanen en 3 vervelende Syrische asielzoekers.
pi_156507664
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:17 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Je bedoelt snachts?
Idd
pi_156507762
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:18 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gevaar is dat er onterechte collectieve woede komt als het bericht niet waar is. Ik zie het verschil niet tussen 3 nare Marokkanen en 3 vervelende Syrische asielzoekers.
In Almere zeker niet :')
Even a broken clock is right twice a day.
pi_156508373
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Idd
Je zou denken dat er wel iets van regels zouden zijn inderdaad
pi_156509322
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:41 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik begrijp het prima, maar een cultuur is altijd een definitie, dus een beschrijving op basis van eigenschappen.

Dat betekent niet dat alle mensen van die cultuur zich altijd compleet conformeren aan die definitie, maar wel dat er eigenschappen zijn die vaker voorkomt binnen die cultuur.

En het is gewoon aan de cijfers te zien dat geweld tegen vrouwen in andere culturen dan de west-europese cultuur vaker voorkomt. Kan je lang draaien, maar het is wat het is.
Prima, en waarom niet puur en alleen de focus op die negatieve aspecten ipv alle mensen uit die cultuur behandelen als daders?
Krekker is de bom!
pi_156510550
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Prima, en waarom niet puur en alleen de focus op die negatieve aspecten ipv alle mensen uit die cultuur behandelen als daders?
Ik zou die zin nog eens nalezen als ik jou was.
pi_156515993
Kruisigen die hap. Doen ze daar ook.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_156516275
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 04:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kruisigen die hap. Doen ze daar ook.
De vrouwen, bedoel je? ;)
  donderdag 1 oktober 2015 @ 07:36:58 #253
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_156516444
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:58 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Heb je dit helemaal zelf verzonnen en heb je hier hulp bij gehad?
Nee, ik ben hier eens ingedoken toen met het Julian Assange gedoe.

Plus ik ken een aantal Zweedse dames die me dit weleens verteld hebben.
pi_156517105
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:09 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Er was genoeg bewijs om ze vast te zetten. Hun onschuld is niet aangetoond: Ze zijn nog wel steeds verdachten.

Ja, in dat geval heb ik liever dat ze vast blijven zitten ja. Jij hebt liever dat we mensen pas gaan oppakken nadat de rechter uitspraak heeft gedaan?
Inderdaad, je bent schuldig tot de onschuld bewezen is!

Verder weer een uitstekende verdraaiing van mijn woorden, dat vind ik helemaal niet. Er was genoeg bewijs om ze als verdachte aan te merken en ze op die verdenkingen vast te houden. Die verdachtmakingen kunnen echter niet hard gemaakt worden, dus moet je ze gewoon vrijlaten. Als je bewijs hebt dat iemand schuldig is mag je ze weer oppakken. Zo werkt het voor iedereen.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 09:54:56 #255
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_156517739
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:33 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik zou die zin nog eens nalezen als ik jou was.
Wat klopt er niet aan volgens jou?
Krekker is de bom!
pi_156518403
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 09:54 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wat klopt er niet aan volgens jou?
De constructie, ik kan er geen touw aan vastknopen, kan er ook niet uit opmaken wat je nu precies wilt zeggen.
quote:
Nou even ontleden dan;
"prima", begrijp ik nog, je accepteert dus de stelling.
"en waarom niet puur en alleen de focus op die negatieve aspecten ", dit snap ik al niet helemaal, het is een vraag 'waarom' , ik neem aan dat het gaat om 'cultuur' en ik zou daarop nog kunnen antwoorden dat cultuur zich niet echt uitlaat of een eigenschap negatief of positief is.
Maar dan kom je met "ipv alle mensen uit die cultuur behandelen als daders?" , dan ben ik je echt helemaal kwijt. In plaats van wat en wie doet dat?
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:00:28 #257
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156520596
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 07:36 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee, ik ben hier eens ingedoken toen met het Julian Assange gedoe.

Plus ik ken een aantal Zweedse dames die me dit weleens verteld hebben.
Oh gelukkig, ik was al bang dat je met nietszeggende bronnen aan zou komen :')
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:03:57 #258
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_156520650
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:00 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Oh gelukkig, ik was al bang dat je met nietszeggende bronnen aan zou komen :')
Dan geloof je me niet. :)
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:08:39 #259
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156520716
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:03 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dan geloof je me niet. :)
Je moet wel van hele domme komaf zijn om te geloven dat je in Zweden met een vrouw sex kan hebben vrijwillig en dat zij daarna zeg: ja de sex was wel vrijwillig maar nu heb ik spijt, en dat de rechter vervolgens zegt: verkrachting :')
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:10:33 #260
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_156520741
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:08 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Je moet wel van hele domme komaf zijn om te geloven dat je in Zweden met een vrouw sex kan hebben vrijwillig en dat zij daarna zeg: ja de sex was wel vrijwillig maar nu heb ik spijt, en dat de rechter vervolgens zegt: verkrachting :')
Nou nee, het is meer een: Ik was gewoon te dronken om 'Nee!' te zeggen.
Kijk, als zo'n meisje echt gedrogeerd wordt, dan bestempelen ook wij het als verkrachting.

Maar in Zweden, als je door de alcohol wat van je remmingen kwijt bent waardoor je misschien met iemand het bed in duikt en dan de volgende ochtend denkt: "Dat was niet de bedoeling." Dan kun je dus zo'n jongen aanklagen, want 'hij had beter moeten weten'.

Zweden is vrij uniek in die benadering.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:14:27 #261
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156520792
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:10 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nou nee, het is meer een: Ik was gewoon te dronken om 'Nee!' te zeggen.
Dat geldt hier ook hoor en ook in de meeste ontwikkelde landen. Als een dame in een bepaalde staat verkeert waarin zij niet met volle verstand kan instemmen met sex, en jij maakt daar misbruik van dan is dit strafbaar. Uiteraard moet wel bewezen worden dat de man dit had moeten kunnen weten.

Lijkt me ook niet meer dan logisch.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:16:01 #262
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_156520816
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:14 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Dat geldt hier ook hoor en ook in de meeste ontwikkelde landen. Als een dame in een bepaalde staat verkeert waarin zij niet met volle verstand kan instemmen met sex, en jij maakt daar misbruik van dan is dit strafbaar. Uiteraard moet wel bewezen worden dat de man dit had moeten kunnen weten.

Lijkt me ook niet meer dan logisch.
Zou je denken, is het niet. Zeker niet als je allebei gezopen hebt. Niet in de meeste landen iig. Maar dus wel in Zweden.

De Zweedse wetgeving is heel erg geënt om de vrouw te beschermen. Als man ben je in principe al meteen schuldig zodra dit je overkomt. Ook al had je het zelf niet in de gaten.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:19:04 #263
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156520857
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:16 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Zou je denken, is het niet. Zeker niet als je allebei gezopen hebt. Niet in de meeste landen iig. Maar dus wel in Zweden.

De Zweedse wetgeving is heel erg geënt om de vrouw te beschermen. Als man ben je in principe al meteen schuldig zodra dit je overkomt. Ook al had je het zelf niet in de gaten.
Dit komt wel in de buurt:

Veroordeling voor seksuele handelingen met dronken vrouw die weigerde noch instemde
Een vrouw kon nauwelijks nog functioneren als gevolg van alcohol- en drugsgebruik. Verdachte wist dit en heeft seks met haar gehad. Zij heeft niet kenbaar gemaakt dat zij dat niet wilde, maar heeft evenmin ingestemd. De man heeft misbruik gemaakt van de situatie, heeft de kans aanvaard dat de vrouw in een staat van verminderd bewustzijn verkeerde en heeft zich daarmee schuldig gemaakt aan artikel 243 Sr. Hij wordt echter vrijgesproken van verkrachting (artikel 242 Sr).
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:20:30 #264
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156520871
quote:

[..]

Maar kun je met een concrete zaak komen als voorbeeld want ik vind niet dat je met betrouwbare bronnen bent gekomen.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:22:02 #265
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156520907
quote:

[..]

Sander L. (41) uit Haarle en Bidjaykoemar D. (44) uit Raalte zouden tijdens carnaval een beschonken vrouw naar een afgelegen plek hebben gebracht, om haar vervolgens te misbruiken.

Volgens het OM hebben de twee vervolgens een rapport vervalst, zodat hun zieke daad niet uit zou komen, schrijft De Telegraaf.

Update 15:48 uur: Voor het seksueel misbruiken van een vrouw op de achterbank van een politiewagen is vanmiddag tegen twee agenten 2,5 jaar cel geëist. Dat gebeurde in de rechtbank in Zwolle. Ook wordt het duo ervan verdacht een rapport vervalst te hebben om zichzelf een alibi te verschaffen.

Dit is een recente zaak en volgens mij had de vrouw ingestemd met de sex.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:25:10 #266
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156520956
was er niet ooit een zaak van een meisje wat slipe en dacht dat d'r vriendje seks met haar had terwijl dit een andere bekende van haar was...

maar goed dat waren geen gelukszoekers
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:26:24 #267
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_156520982
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:22 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Sander L. (41) uit Haarle en Bidjaykoemar D. (44) uit Raalte zouden tijdens carnaval een beschonken vrouw naar een afgelegen plek hebben gebracht, om haar vervolgens te misbruiken.

Volgens het OM hebben de twee vervolgens een rapport vervalst, zodat hun zieke daad niet uit zou komen, schrijft De Telegraaf.

Update 15:48 uur: Voor het seksueel misbruiken van een vrouw op de achterbank van een politiewagen is vanmiddag tegen twee agenten 2,5 jaar cel geëist. Dat gebeurde in de rechtbank in Zwolle. Ook wordt het duo ervan verdacht een rapport vervalst te hebben om zichzelf een alibi te verschaffen.

Dit is een recente zaak en volgens mij had de vrouw ingestemd met de sex.
Maar was dit ook 'verkrachting' in de juridische zin of bleef dit bij 'seksueel misbruik'?

Dat is namelijk nogal een verschil en verklaart de grote stijging van 'verkrachtingen in Zweden:
Rape, As Sweden Redefines It

Dus het is niet zozeer dat dat andere gedrag niet strafbaar is. De definitie is alleen anders.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:28:17 #268
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_156521014
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:26 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Maar was dit ook 'verkrachting' in de juridische zin of bleef dit bij 'seksueel misbruik'?

Dat is namelijk nogal een verschil en verklaart de grote stijging van 'verkrachtingen in Zweden:

Dus het is niet zozeer dat dat andere gedrag niet strafbaar is. De definitie is alleen anders.
Om het echt goed te meten zou je dus ook de 'seksuele misbruik' zaken erbij moeten tellen, voor en na de invoering van de nieuwe wetgeving in 2005.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 13:34:16 #269
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156521132
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 13:26 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik weet dat men daar de definitie van verkrachting heeft opgerekt.

In 2005, the definition of rape in the Swedish Sexual Crimes Act was broadened to include, for instance, having sex with someone who is asleep, or someone who could be considered to be in a “helpless state”. This applies to situations when someone would not be capable of saying “no”. A typical situation where the law could be applied is if someone who is drunk at a party falls asleep only to wake up and realize that someone is having sex with them.

Echter, de indruk die jij heb gewekt is dat een vrijwillige vorm van sex naderhand als verkrachting kan worden aangeduid en dat haal ik niet uit bovenstaande tekst. De gevallen waarbij mensen niet in staat zijn om toestemming te geven zijn erbij gekomen.

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterCe op 01-10-2015 13:39:20 ]
pi_156543295
Wat gebeurd er eigenlijk met dat soort asielzoekers? ik hoop dat ze gelijk per vliegtuig weg gestuurd worden en dat dat blijft gelden voor de eerste tien jaar waarin ze iets strafbaars doen :o

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2015 09:50:42 ]
pi_156669391
'Aanranders Almere waren asielzoekers'

Het College van B&W in Almere heeft bevestigd dat de aanranding van een jonge vrouw in de stad gepleegd is door bewoners van het asielzoekerscentrum in Almere.
Dat schrijft het college naar aanleiding van vragen van de PVV. De gemeente weigert echter op verzoek van die partij een avondklok in te stellen.
Het slachtoffer deed eind september aangifte van aanranding, liet de politie eerder weten. Er werden toen vier mannen opgepakt. Daarna klonken er in de stad meer geluiden dat het aangehouden viertal meer jonge vrouwen heeft lastiggevallen.
De politie wilde eerder niet bevestigen dat het om bewoners van het azc ging, omdat het niet relevant zou zijn.

Brom

Dus toch! Pff, niet relevant... :N het zal je dochter zijn
pi_156670733
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:45 schreef madeliefff het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk met dat soort asielzoekers? ik hoop dat ze gelijk per vliegtuig weg gestuurd worden en dat dat blijft gelden voor de eerste tien jaar waarin ze iets strafbaars doen :o
Vorige week heeft een rechter nog de verblijfsvergunning ingetrokken van iemand die al sinds 1995 in Nederland woonde, omdat hij te veel maanden celstraf had gekregen in die periode.
pi_156671893
Dit is nog maar het begin!
  woensdag 7 oktober 2015 @ 19:01:56 #274
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156672347
MEER MEER MEER

Kom op nu even doorzetten, vrouwen zijn toch voor opvang? Die mogen dan ook de klappen opvangen. En inderdaad, dit is nog maar het begin, dit is aftasten.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 20:21:19 #275
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_156674887
Ja hier was het natuurlijk op wachten he.

Ongelooflijk allemaal weer. Afschieten zulk soort tuig.
pi_156675382
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:21 schreef ikjijallebei het volgende:
Ja hier was het natuurlijk op wachten he.

Ongelooflijk allemaal weer. Afschieten zulk soort tuig.
pi_156675607
Je verwacht het niet van geleerden en wetenschappers, wellicht onderdeel van een onderzoek of scriptie?
pi_156675748
Is "Je verwacht het niet ....." een nieuwe trend in reacties of zijn die mensen inderdaad zo naïef dat je dit niet kunt verwachten terwijl er meer dan 1000 aangiften per jaar zijn van aanranding?
  woensdag 7 oktober 2015 @ 20:51:40 #279
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_156675750
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:46 schreef Nintex het volgende:
Je verwacht het niet van geleerden en wetenschappers, wellicht onderdeel van een onderzoek of scriptie?
Is er ook maar iemand die beweert dat het ALLEMAAL hoogopgeleiden zijn? Sorry, maar je slaat de plank volledig mis met je sarcastische opmerking |:(
Krekker is de bom!
  woensdag 7 oktober 2015 @ 20:54:34 #280
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_156675832
Almere is zelf al een asielzoekers centrum dus vanwaar die drukte
  woensdag 7 oktober 2015 @ 20:57:18 #281
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_156675908
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:54 schreef Slip het volgende:
Almere is zelf al een asielzoekers centrum dus vanwaar die drukte
Waarom zou het minder erg zijn wanneer een allochtone vrouw wordt aangerand door asielzoekers? Want dat is volgens mij waar je op doelt, niet?
Krekker is de bom!
pi_156675921
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:51 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Is er ook maar iemand die beweert dat het ALLEMAAL hoogopgeleiden zijn? Sorry, maar je slaat de plank volledig mis met je sarcastische opmerking |:(
Blijkbaar zijn er mensen die denken dat mannen van 18, 19 en 20 wetenschappers en geleerden zijn, je moet dat die mensen niet kwalijk nemen, ze weten blijkbaar niet hoelang een studie duurt.
pi_156676011
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:57 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn er mensen die denken dat mannen van 18, 19 en 20 wetenschappers en geleerden zijn, je moet dat die mensen niet kwalijk nemen, ze weten blijkbaar niet hoelang een studie duurt.
Op Fok! zitten ook alleen maar hoger opgeleiden.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 21:04:05 #284
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_156676104
quote:

[..]

Huh? Maar... maar... deze mensen zijn toch zielig? En zij respecteren onze normen en waarden toch? Oh wacht sorry helemaal vergeten! Deze arme mensen zijn natuurlijk helemaal getraumatiseerd! Maar ze zijn wel allemaal hoog opgeleid dussssss.

:r
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_156676237
quote:

[..]

Straks ga je nog zeggen dat een kleine groep het verpest voor de rest. #grachtengordelretoriek
pi_156676257
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 16:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Aanranders Almere waren asielzoekers'

Het College van B&W in Almere heeft bevestigd dat de aanranding van een jonge vrouw in de stad gepleegd is door bewoners van het asielzoekerscentrum in Almere.
Dat schrijft het college naar aanleiding van vragen van de PVV. De gemeente weigert echter op verzoek van die partij een avondklok in te stellen.
Het slachtoffer deed eind september aangifte van aanranding, liet de politie eerder weten. Er werden toen vier mannen opgepakt. Daarna klonken er in de stad meer geluiden dat het aangehouden viertal meer jonge vrouwen heeft lastiggevallen.
De politie wilde eerder niet bevestigen dat het om bewoners van het azc ging, omdat het niet relevant zou zijn.

Brom

Dus toch! Pff, niet relevant... :N het zal je dochter zijn
Incidentje joh.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 21:09:57 #287
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_156676271
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Straks ga je nog zeggen dat een kleine groep het verpest voor de rest. #grachtengordelretoriek
Hebben we hem weer hoor :O
Krekker is de bom!
pi_156676281
quote:

[..]

Een van de 300 bagger argumenten die ik de afgelopen weken gehoord heb over waarom we deze vluchtelingen zouden moeten opnemen. Dit krijg je als de opvang slecht geregeld is en je geen controle meer hebt over je eigen grenzen. Nederland had direct de grenzen moeten sluiten bij de eerste groepen vluchtelingen. Vervolgens eerst een goed plan maken en voor goede voorzieningen zorgen, maar nee dat was allemaal racistisch, in plaats daarvan moet je welkom liedjes gaan zingen en duizenden mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen op elkaar gaan stapelen in veel te kleine ruimtes, want dat is zogenaamd 'goed'.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 21:11:04 #289
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_156676310
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:10 schreef Nintex het volgende:

[..]

Een van de 300 bagger argumenten die ik de afgelopen weken gehoord heb over waarom we deze vluchtelingen zouden moeten opnemen.
Wat? Dat ze (bijna) ALLEMAAL hoogopgeleid zijn?
Krekker is de bom!
pi_156676412
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:11 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Amsterdam aast op hoogopgeleide vluchteling
http://fd.nl/economie-politiek/1119235/amsterdam-aast-op-hoogopgeleide-vluchteling

'Vluchtelingen zijn oplossing personeelstekort ict'
http://www.volkskrant.nl/buitenland/-vluchtelingen-zijn-oplossing-personeelstekort-ict~a4144462/

Vluchtelingen zijn volgens COA-directeur 'verrijking voor Nederland'
http://www.nu.nl/binnenland/4128337/vluchtelingen-volgens-coa-directeur-verrijking-nederland.html

Ik kan zo wel even doorgaan met dergelijke headlines. Lullig voor de paar Syriers die wel een baantje zoeken, dat we de grenzen open zetten voor duizenden kansloze Afrikanen, Afghanen en ga zo maar door die door Erdogan over de grens in een bootje gemieterd zijn.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 21:17:26 #291
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_156676503
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:14 schreef Nintex het volgende:

[..]

http://fd.nl/economie-politiek/1119235/amsterdam-aast-op-hoogopgeleide-vluchteling

http://www.volkskrant.nl/buitenland/-vluchtelingen-zijn-oplossing-personeelstekort-ict~a4144462/

http://www.nu.nl/binnenland/4128337/vluchtelingen-volgens-coa-directeur-verrijking-nederland.html

Ik kan zo wel even doorgaan met dergelijke headlines. Lullig voor de paar Syriers die wel een baantje zoeken, dat we de grenzen open zetten voor duizenden kansloze Afrikanen, Afghanen en ga zo maar door die door Erdogan over de grens in een bootje gemieterd zijn.
Uit een van jouw links:

quote:
Eenderde van de asielzoekers die deze week Nederland binnenkomen is volgens Bakker academisch opgeleid. Een evengroot deel is afgestudeerd op hbo- of mbo-niveau. "Deze mensen kunnen een verrijking opleveren van de Nederlandse samenleving", aldus de directeur van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA).
Oftewel, ZELFS als dat al klopt, zit er volgens de directeur v/h COA dus op z'n minst eenderde aan laagopgeleiden tussen.
Krekker is de bom!
pi_156676518
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:11 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

quote:

[..]

Je hebt onder een steen geleefd? Dit had je zelf toch wel kunnen Googlen?
  woensdag 7 oktober 2015 @ 21:18:31 #293
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_156676548
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Je hebt onder een steen geleefd? Dit had je zelf toch wel kunnen Googlen?
Of je leest zelf even wat daar staat |:(
Krekker is de bom!
pi_156676561
Wat gaat er mis dat we deze mensen niet een enkeltje Raqqa / Eritrea kunnen geven?
pi_156676570
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:17 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Uit een van jouw links:

[..]

Oftewel, ZELFS als dat al klopt, zit er volgens de directeur v/h COA dus op z'n minst eenderde aan laagopgeleiden tussen.
Dat maakt geen zak uit, aangezien de titel van het stuk schreeuwt dat vluchtelingen per definitie hoogopgeleid zijn. Dat is pure stemmingmakerij, propaganda en tot op het criminele af qua leugens. Mensen die dit soort leugens en onwaarheden verspreiden namens de asielzoekersmaffia zouden ze gelijk moeten deporteren naar de Stille Oceaan.
pi_156676590
quote:

[..]

Als je afgaat op de headlines en niet verder leest krijg je een heel vreemd wereldbeeld, terwijl er gewoon hele slechte headlines zijn.

De COA directeur zegt volgens het artikel:
quote:
Een evengroot deel is afgestudeerd op hbo- of mbo-niveau. "Deze mensen kunnen een verrijking opleveren van de Nederlandse samenleving", aldus de directeur van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA).
Hij heeft het dus over de groep hogeropgeleide vluchtelingen de headline laat een belangrijk deel weg. Dat hoger opgeleide vluchtelingen een verrijking kunnen zijn lijkt mij juist.
pi_156676612
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:17 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Uit een van jouw links:

[..]

Hoeveel vrouwen en kinderen zitten er tussen? Want die zijn sowieso niet opgeleid. Of geeft Bakker hier toe dat het grotendeels alleenstaande mannen zijn van 18 tot 30 jaar?
  woensdag 7 oktober 2015 @ 21:21:06 #298
307622 Perox
(niet de echte)
pi_156676640
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat maakt geen zak uit, aangezien de titel van het stuk schreeuwt dat vluchtelingen per definitie hoogopgeleid zijn. Dat is pure stemmingmakerij, propaganda en tot op het criminele af qua leugens. Mensen die dit soort leugens en onwaarheden verspreiden namens de asielzoekersmaffia zouden ze gelijk moeten deporteren naar de Stille Oceaan.
Goede trol wel. ik geef jou 7.8
:s)
pi_156676643
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:20 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hoeveel vrouwen en kinderen zitten er tussen? Want die zijn sowieso niet opgeleid. Of geeft Bakker hier toe dat het grotendeels alleenstaande mannen zijn van 18 tot 30 jaar?
Wat een onzin in Syrië studeerden vrouwen ook gewoon.
pi_156676649
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:19 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als je afgaat op de headlines en niet verder leest krijg je een heel vreemd wereldbeeld, terwijl er gewoon hele slechte headlines zijn.

De COA directeur zegt volgens het artikel:

[..]

Hij heeft het dus over de groep hogeropgeleide vluchtelingen de headline laat een belangrijk deel weg. Dat hoger opgeleide vluchtelingen een verrijking kunnen zijn lijkt mij juist.
En het meest bizarre is dat deze COA idioot geen enkel idee heeft van wat er binnen is gekomen. Registraties zijn onvolledig, mensen liegen bij binnenkomst of verdwijnen in de illegaliteit en TOCH weet meneer de COA ons te melden dat deze mensen echt hoogopgeleid zijn. Keiharde leugens en propaganda. Deze man zouden ze direct moeten ontslaan voor zoveel debiliteit.
pi_156676677
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 21:21 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wat een onzin in Syrië studeerden vrouwen ook gewoon.
Hoeveel van de vluchtelingen komen uit Syrie 1/3? toch?

Er klopt niets van die cijfers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')