abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2015 @ 15:04:49 #126
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156449156
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:02 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik het ook niet weet, maar dat je niet iedereen over één kam kan scheren.

En als je wél weet wie de rotte appels zijn dan het liefst het land uit, maar waar naar toe?
Dat bedoel ik... dat weet niemand dus, uit zichzelf gaan ze niet, dus moet je ze begeleiden,
maar WAAR NAAR TOE?

Dat heb ik nu al een paar maal herhaald en ook dat IK het niet weet, misschien weet jij het?
Misschien naar waar ze vandaan kwamen? Doet me denken aan het liedje: waaaarheeen...
pi_156449165
quote:
15s.gif Op maandag 28 september 2015 14:58 schreef Elan het volgende:
Wat doen deze mensen in godsnaam nog hier, zet ze bij misdrijf direct het land uit.
Het land uitzetten? Boeten moeten ze voor hun misdaden
pi_156449170
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:04 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Misschien naar waar ze vandaan kwamen?
Daar is oorlog... of ze komen uit een opvang in Turkije, ik denk niet dat die ze willen, maar zou kunnen.
  maandag 28 september 2015 @ 15:05:54 #129
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156449175
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:05 schreef beeer het volgende:

[..]

De rest van hun leven geen gratis geld lijkt me balen genoeg voor hun.
pi_156449185
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:05 schreef FANN het volgende:

[..]

Daar is oorlog... of ze komen uit een opvang in Turkije, ik denk niet dat die ze willen, maar zou kunnen.
Wat maakt het nou uit of er oorlog is? Ze hebben hun kansen hier verspeeld
  maandag 28 september 2015 @ 15:06:24 #131
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156449187
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:05 schreef FANN het volgende:

[..]

So? Moeten ze hier maar geen misdaden plegen.
pi_156449214
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:06 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit of er oorlog is? Ze hebben hun kansen hier verspeeld
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:06 schreef MisterCe het volgende:

[..]

So? Moeten ze hier maar geen misdaden plegen.
Oké komen jullie dan maar met een oplossing, ik heb al tig keren vermeld dat IK het niet weet...
  maandag 28 september 2015 @ 15:07:42 #133
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156449215
quote:
En als je wél weet wie de rotte appels zijn dan het liefst het land uit, maar waar naar toe?
De zee in? De zee is groot genoeg in principe, en volgens mij zijn er ook wel vissensoorten die je er een plezier mee doet. :)
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_156449229
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:07 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

De zee in? De zee is groot genoeg in principe, en volgens mij zijn er ook wel vissensoorten die je er een plezier mee doet. :)
Volgens mij mag dat niet van de Nederlandse Wet hoor, maar ik kan me vergissen.
pi_156449238
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:05 schreef beeer het volgende:

[..]

Kost veel te veel geld.
Reversed bootvluchtelingen-excursies laten ondernemen onder dwang van gewapende vrouwelijke militairen is goedkoper _O_

Gewoon vanaf IJmuiden en Hoek van Holland dagelijks bootjes laten vertrekken.
blablablabla
  maandag 28 september 2015 @ 15:09:14 #136
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156449240
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:07 schreef FANN het volgende:

[..]

[..]

Oké komen jullie dan maar met een oplossing, ik heb al tig keren vermeld dat IK het niet weet...
Welk deel snap je niet van : terugsturen naar land van herkomst bij het plegen van criminaliteit?

Ik zou niet weten hoe ik dat nog simpeler kan verwoorden.
pi_156449299
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:09 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Welk deel snap je niet van : terugsturen naar land van herkomst bij het plegen van criminaliteit?

Ik zou niet weten hoe ik dat nog simpeler kan verwoorden.
Ga jij ze brengen? :+
  maandag 28 september 2015 @ 15:12:01 #138
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156449309
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:08 schreef FANN het volgende:
Volgens mij mag dat niet van de Nederlandse Wet hoor, maar ik kan me vergissen.
Ja, wat werkt beschaving soms toch tegen je inderdaad. Erg kut.

Nou ja, oké, laten we het inderdaad realistisch houden. Kunnen ze in zo'n geval niet simpelweg stateloos verklaard worden? Of gewoon ergens in een woestijn gedropt worden en zeggen: 'zoek het maar uit. Doei :W "? Tja, wat doe je in die gevallen. Ik vind het soms een verschrikking, die beschaving. Sommige 'mensen' wil je gewoon het liefst over de kling jagen, net zoals we dat vroeger deden. Al die regeltjes en al dat gedoe tegenwoordig. Bah. Sommigen zijn de beschaafde behandeling gewoon totaal onwaardig. :r
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_156449326
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:11 schreef FANN het volgende:

[..]

Je bent niet bekend met het fenomeen uitgeprocedeerde asielzoekers?

Er vertrekken wekelijks zo niet dagelijks vliegtuigen die mensen terug te brengen naar land van herkomst.
blablablabla
  maandag 28 september 2015 @ 15:13:10 #140
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156449331
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:11 schreef FANN het volgende:

[..]

Daar hebben we politie/leger/marechaussee whatever voor.
pi_156449373
Ze zouden zulke daders verplicht moeten castreren.
Ура для россии
pi_156449415
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Je bent niet bekend met het fenomeen uitgeprocedeerde asielzoekers?

Er vertrekken wekelijks zo niet dagelijks vliegtuigen die mensen terug te brengen naar land van herkomst.
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:13 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Daar hebben we politie/leger/marechaussee whatever voor.
Ja ik ben wel bekend met de procedure uitgeprocedeerde asielzoekers :) daar zit dus een probleem... laatste zin...
Zij zijn zelf verantwoordelijk voor hun vertrek uit Nederland.

Had ik al eerder gepost in dit topic trouwens...

https://www.coa.nl/nl/asielzoekers

Voor wie?
Het recht op opvang en basisvoorzieningen geldt voor alle asielzoekers in de (eerste) asielprocedure.

Asielzoekers die een herhaalde asielaanvraag indienen hebben alleen recht op opvang als zij
de Verlengde Asielaanvraag (VA) ingaan. In de wachttijd tot het aanvragen van een herhaald asielverzoek

hebben zij geen recht op opvang. Ook zijn er omstandigheden waarbij een asielzoeker het recht op opvang verliest, bijvoorbeeld als hij zich zo misdraagt dat hij tot ongewenste vreemdeling verklaard wordt.

Vertrek uit de opvang
Kort na het beeindigen van de asielprocedure verlaten de (inmiddels ex-)asielzoekers (vergunninghouders en uitgeprocedeerden) onze opvang. Vergunninghouders krijgen
woonruimte toegewezen in een Nederlandse gemeente. Opvang op het azc blijft beschikbaar tot de vergunninghouder zijn woning kan betrekken.

Uitgeprocedeerden hebben nog maximaal vier weken recht op opvang in het azc.
Als het nodig is kan daar nog maximaal twaalf weken in een vrijheidsbeperkende locatie op volgen.

In deze tijd worden de bewoners voorbereid op terugkeer naar hun land van herkomst.
Zij zijn zelf verantwoordelijk voor hun vertrek uit Nederland
  maandag 28 september 2015 @ 15:19:21 #143
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_156449452
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:17 schreef FANN het volgende:

[..]

[..]

Ja ik ben wel bekend met de procedure uitgeprocedeerde asielzoekers :) daar zit dus een probleem...

Voor wie?
Het recht op opvang en basisvoorzieningen geldt voor alle asielzoekers in de (eerste) asielprocedure.

Asielzoekers die een herhaalde asielaanvraag indienen hebben alleen recht op opvang als zij
de Verlengde Asielaanvraag (VA) ingaan. In de wachttijd tot het aanvragen van een herhaald asielverzoek

hebben zij geen recht op opvang. Ook zijn er omstandigheden waarbij een asielzoeker het recht op opvang verliest, bijvoorbeeld als hij zich zo misdraagt dat hij tot ongewenste vreemdeling verklaard wordt.

Vertrek uit de opvang
Kort na het beeindigen van de asielprocedure verlaten de (inmiddels ex-)asielzoekers (vergunninghouders en uitgeprocedeerden) onze opvang. Vergunninghouders krijgen
woonruimte toegewezen in een Nederlandse gemeente. Opvang op het azc blijft beschikbaar tot de vergunninghouder zijn woning kan betrekken.

Als het nodig is kan daar nog maximaal twaalf weken in een vrijheidsbeperkende locatie op volgen.

In deze tijd worden de bewoners voorbereid op terugkeer naar hun land van herkomst.

Dat moet dus veranderen. De staat moet hierin wat actiever worden.
pi_156449487
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:19 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Dat moet dus veranderen. De staat moet hierin wat actiever worden.
goh... hé hé we zijn er uit, als jullie nou eerst het topic doorlezen voordat jullie met zijn allen over
mij heenvallen, zou wel prettig zijn. Ik ga boodschappen doen, dus ik ben effe weg.
  maandag 28 september 2015 @ 15:21:36 #145
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_156449505
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:20 schreef FANN het volgende:

[..]

goh... hé hé we zijn er uit, als jullie nou eerst het topic doorlezen voordat jullie met zijn allen over
mij heenvallen, zou wel prettig zijn. Ik ga boodschappen doen, dus ik ben effe weg.
_O_ _O_
Waar gaat het toch heen met de wereld....
pi_156449509
quote:

[..]

[..]

Ja ik ben wel bekend met de procedure uitgeprocedeerde asielzoekers :) daar zit dus een probleem... laatste zin...

Voor wie?

Vertrek uit de opvang

Dat is deel 1 van de aanpak. Wij hoeven natuurlijk niet hun terugreis te faciliteren. In principe.
Als ze echter vervolgens toch tegen de uitspraak van de rechter in lekker in Nederland blijven krijgen ze de illegalenstatus waardoor ze geen rechten meer op niks behalve als ze bijna doodgaan.

Mochten ze dan op Almere Centrum of waar dan ook iemand aanraden gaan ze direct met het busje alsnog naar Schiphol.
blablablabla
pi_156449512
quote:

[..]

[..]

Voor wie?

Vertrek uit de opvang

Het komt nu ook wel geregeld voor dat uitgeprocedeerde asielzoekers onder dwang van de marechaussee op het vliegtuig gezet worden hoor. Echter zou dit inderdaad standaard moeten worden
pi_156449530
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:22 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Het komt nu ook wel geregeld voor dat uitgeprocedeerde asielzoekers onder dwang van de marechaussee op het vliegtuig gezet worden hoor. Echter zou dit inderdaad standaard moeten worden
Zij moeten zelf het land verlaten, doen ze dan niet helpt de staat ze een handje.
Die hele post van haar slaat dus nergens op van haar aangezien die gasten nog in het traject van een aanvraag zitten :')

Als je omdat ze de wet overtreden de verblijfsvergunning definitief zou willen weigeren wil dat niet zeggen dat ze het land niet zouden moeten of kunnen verlaten.
blablablabla
pi_156449541
Welkom allemaal, welkom met jullie cultuur waarin vrouwen niets waard zijn.welkom met jullie cultuur waarin ik een ongelovige hond ben.welkom met jullie cultuur waarin jij sowieso superieur bent aan mij.

Welkom. Neem mijn vrouw en kinderen.

Wat mij betreft laten we niemand meer binnen.groot hek en veel kogels.jammerdebammer.
Whatever...
pi_156449963
quote:
Ik bedoel dat ik het ook niet weet, maar dat je niet iedereen over één kam kan scheren.

Dat bedoel ik... dat weet niemand dus, uit zichzelf gaan ze niet, dus moet je ze begeleiden,
maar WAAR NAAR TOE?

Dat heb ik nu al een paar maal herhaald en ook dat IK het niet weet, misschien weet jij het?
Nee, ik weet het ook niet. Ik vind deze hele vluchtelingen crisis één groot zooitje, zowel politiek, moreel als veiligheid. Maar ik weet 1 ding, "When in doubt, don't" . En mijn twijfels zijn veel te groot om nu maar te zeggen 'kom maar', de risicos zijn gewoon te hoog, op allerlei gebied.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')