Dus die mogen om 03.00 gewoon de straten afstruinen. Lekker weer.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:22 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dus er is een groep asielzoekers die jonge vrouwen lastig valt, wie had dat nu verwacht?
Waarom mag je niet 's nachts op straat begeven? Is er sinds kort een avondklok ingevoerdquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:11 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dus die mogen om 03.00 gewoon de straten afstruinen. Lekker weer.
Ik denk eerder dat er een behoorlijk deel van de vluchtelingen die hier naar toe komen niet bekend is met mensenrechten, waardoor je dit soort topics alleen maar meer gaat krijgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:24 schreef Wespensteek het volgende:
Je bent niet bekend met het fenomeen mensenrechten?
Dan maar geen mensenrechten, oprotten met dat kut volk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Al weet ik niet wie onze zijn is Nederland wel gebonden aan de verdragen en in het vluchtelingenverdrag staat:
[..]
Lijkt mij toch dat het dan ook 'onze' verantwoordelijkheid is, daarnaast lijken mensenrechten mij iets dat alle mensen aangaat.
Hoe kunnen criminelen een verrijking zijn?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:24 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor laag opgeleiden, of criminelen.
En dit poste ik voor de jaarwisselingquote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:57 schreef truthortruth het volgende:
Ik denk eerder dat er een behoorlijk deel van de vluchtelingen die hier naar toe komen niet bekend is met mensenrechten, waardoor je dit soort topics alleen maar meer gaat krijgen.
In je bron wordt met de 10% een groot deel van Europa aangeduid, er staat nergens een onderbouwing. Daarnaast is het een wel kwalijke zaak, maar totaal off-topic. Ik snap ook totaal niet waarom je dit naar voren brengt. Of denk je dat dat de frequentie van zedenmisdrijven gekoppeld is aan de invoer van asielzoekers en wil je ons dit verkapt duidelijk maken?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik zou me ook eens druk maken om het kindermisbruik (lichamelijk en geestelijk) dat meer dan 1 op de 10 kinderen (dat zijn 350.000 kinderen) in onze roomblanke Nederlandse gezinnetjes elk jaar ondervinden. Maar goed, dat is niet zo interessant voor het nieuws / journaal, incidenten waarbij niet-Nederlanders zijn betrokken zijn vele malen erger. Who cares dat 10% van onze kinderen verknipt opgroeien omdat ze door hun bij KPMG werkende vader elke avond in de kont geneukt worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |