Dus er is een groep asielzoekers die jonge vrouwen lastig valt, wie had dat nu verwacht?quote:Drie asielzoekers randen 18-jarige Almeerse aan
Een 18-jarige vrouw uit Almere is in de nacht van zaterdag op zondag aangerand door drie bewoners van een asielzoekerscentrum. Via cameratoezicht konden agenten het voorval live volgen en binnen twee minuten ingrijpen. De drie verdachten zijn aangehouden. Dat schrijft Almere Nieuws.
Het incident vond rond 03.00 uur plaats in de Herbergsteeg in Almere. Toen de vrouw samen met een vriendin vanaf de Grote Markt via de Herbergsteeg naar de taxistandplaats liep, werd zij besprongen door drie mannen. De vriendin van het slachtoffer kwam haar te hulp en sloeg er flink op los, waardoor de daders het opgaven.
De verdachten zijn meegenomen voor verhoor. Het lijkt te gaan om dezelfde personen die de afgelopen tijd meerdere jonge vrouwen lastig vielen.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-Almeerse-aan.dhtml
Oh gaan we nu op basis van sensatiekoppen doen alsof men beweert dat vluchtelingen hoogopgeleid zijn? Waar blijf jij met jouw verontwaardigde reactie wanneer de sensatiekoppen de suggestie wekken dat bijna alle vluchtelingen tuig zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat maakt geen zak uit, aangezien de titel van het stuk schreeuwt dat vluchtelingen per definitie hoogopgeleid zijn. Dat is pure stemmingmakerij, propaganda en tot op het criminele af qua leugens. Mensen die dit soort leugens en onwaarheden verspreiden namens de asielzoekersmaffia zouden ze gelijk moeten deporteren naar de Stille Oceaan.
Hoeveel van de vluchtelingen komen uit Syrie 1/3? toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat een onzin in Syrië studeerden vrouwen ook gewoon.
Datzelfde geldt voor laag opgeleiden, of criminelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:19 schreef Wespensteek het volgende:
Dat hoger opgeleide vluchtelingen een verrijking kunnen zijn lijkt mij juist.
Minder dan 1/3e ondertussen, gezien het feit dat valse paspoorten massaal worden gekocht en mensen weten dat Syrie als land van herkomst een bijna zekere verblijfsvergunning oplevert. Na het doorlichten van deze personen zal blijken dat er hoogstens 10% echt uit Syrie komt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hoeveel van de vluchtelingen komen uit Syrie 1/3? toch?
Er klopt niets van die cijfers.
Met andere woorden alle cijfers die ze naar buiten brengen kloppen van geen kant. Want je kunt het niet baseren op de bevolkingssamenstelling en het opleidingsniveau van Syrie.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Minder dan 1/3e ondertussen, gezien het feit dat valse paspoorten massaal worden gekocht en mensen weten dat Syrie als land van herkomst een bijna zekere verblijfsvergunning oplevert. Na het doorlichten van deze personen zal blijken dat er hoogstens 10% echt uit Syrie komt.
Bronnetje? Grote Duim much?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
... gezien het feit dat valse paspoorten massaal worden gekocht en mensen weten dat Syrie als land van herkomst een bijna zekere verblijfsvergunning oplevert. Na het doorlichten van deze personen zal blijken dat er hoogstens 10% echt uit Syrie komt.
Je gaat eerst een vraag stellen waaruit blijkt dat je het niet weet en gaat dan roepen dat het niet klopt? Ik weet niet eens over welke vluchtelingen die man het had ik ken alleen die teksten wat een journalist weer heeft gemaakt van een andere bron. Ik heb dus zeker niet gekeken of het klopt of niet, maakt mij ook weinig uit overigens, ik vind het opleidingsniveau niet van belang. Ik begrijp wel dat werkgevers daar graag duidelijkheid over willen hebben en dat COA graag het uitgezocht wil hebben. Lijkt mij ook logisch en goed voor de samenleving om het snel uit te zoeken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
waar de cijfers op gebaseerd zijn en in hoeverre ze kloppen, geen idee. Dat heb ik wel vaker aangegeven:quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
Jij zei echter het volgende:quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar Bakker zijn bevindingen op baseert en hoe hij dit heeft bestudeerd, maar waarom zou dit volgens jou niet mogelijk zijn? Want dat idee krijg ik een beetje als ik jouw sarcastische reacties lees...
En dat sloeg simpelweg nergens op aangezien niemand beweert dat het allemaal geleerden en wetenschappers zijn en dat er geen tuig tussen zit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:46 schreef Nintex het volgende:
Je verwacht het niet van geleerden en wetenschappers, wellicht onderdeel van een onderzoek of scriptie?
Lekker kort door de bocht weer.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:23 schreef Scorpie het volgende:
Er zijn eigenlijk drie groepen in Nederland; de wegkijkers, de goedpraters en de anti-figuren.
Ik weet niet welke er op dit moment erger is.
Maar de cijfers van Scorpie neem je wel meteen voor waar aan?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:26 schreef Nintex het volgende:
[..]
Met andere woorden alle cijfers die ze naar buiten brengen kloppen van geen kant. Want je kunt het niet baseren op de bevolkingssamenstelling en het opleidingsniveau van Syrie.
Nee, geen van de cijfers. Daarom moet het eerst uitgezocht en goed gecontroleerd worden. Dat gebeurd nu nauwelijks. Totdat we een goed beeld hebben wat we binnen laten, niets meer binnen laten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar de cijfers van Scorpie neem je wel meteen voor waar aan?
Het is ook een incident.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:37 schreef okedoei het volgende:
Rustig maar, het is slechts een incident, aldus de policors en wegkijkers.
quote:
Het woord 'incident' zegt niks over de frequentie.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:39 schreef okedoei het volgende:
[..]
Toevallig gebeuren dat soort incidentjes veel heel vaak bij economische moslimimmigranten.
lijkt me niet dat de asielaanvraag nog goedgekeurd wordt als je met de politie in aanraking bent gekomen tijdens de procedure neequote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ah, lekker dankbaar die lui.
Al meerdere keren in de fout ook, zulke lui mogen ze wel uitzetten.
linkje?quote:
En jij bent zeker het resultaat na het kwakje van je stiefvader?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:39 schreef okedoei het volgende:
[..]
Toevallig gebeuren dat soort incidentjes veel heel vaak bij economische moslimimmigranten.
Wat is er mis met anti-gelukszoekers zijn?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:23 schreef Scorpie het volgende:
Er zijn eigenlijk drie groepen in Nederland; de wegkijkers, de goedpraters en de anti-figuren.
Ik weet niet welke er op dit moment erger is.
Je hebt de update niet gelezen dus. 3 verdachten uit het lokale AZC gehaald.quote:
Ik ben benieuwd, als ze aangemerkt zijn als vluchteling gelden zal dat ook wel niet zo gemakkelijk gaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me niet dat de asielaanvraag nog goedgekeurd wordt als je met de politie in aanraking bent gekomen tijdens de procedure nee
De vorige topic was blijkbaar volgelopen, TS heeft bewust deel #2 weggelatenquote:
http://www.ocwincijfers.n(...)en-geweldsmisdrijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:39 schreef okedoei het volgende:
[..]
Er wordt wel meer ophef gemaakt als de daders asielzoekers zijn maar verder is aanranding veel voorkomend en vaak niet eens nieuwswaardig.quote:In 2014 meldden bijna vijfduizend slachtoffers van zedenmisdrijven zich bij Slachtofferhulp Nederland. Het overgrote deel van deze slachtoffers was vrouw (86%). Bijna een kwart van deze vrouwen was slachtoffer van een aanranding en 17% van verkrachting
En relatief vaak gebeuren dit soort misdrijven in familiaire kring helaas...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
http://www.ocwincijfers.n(...)en-geweldsmisdrijven
[..]
Er wordt wel meer ophef gemaakt als de daders asielzoekers zijn maar verder is aanranding veel voorkomend en vaak niet eens nieuwswaardig.
waarom zou TS dat nu weer bewust doenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:44 schreef Deadre het volgende:
[..]
De vorige topic was blijkbaar volgelopen, TS heeft bewust deel #2 weggelaten
En vaak wordt het niet eens gemeld en melden de slachtoffers zich ook niet bij slachtofferhulp.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:50 schreef Falco het volgende:
[..]
En relatief vaak gebeuren dit soort misdrijven in familiaire kring helaas...
In de hoop dat mensen denken dat het een nieuw in in incident betreft?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom zou TS dat nu weer bewust doen
waarschijnlijk gewoon op het knopje maak nieuw topic gedrukt, dat werkt nog niet helemaal
ik zal het ff reeksen als ik die ander kan vinden
nou potverdikkeme wat een snode plan zeg hey, ik denk dat hij/zij gewoon het knopje heeft gebruiktquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:55 schreef Deadre het volgende:
[..]
In de hoop dat mensen denken dat het een nieuw in in incident betreft?
Alstu
NWS / Vrouw uit Almere aangerand door drie asielzoekers
Alleen als je niet goed op de hoogte bent van de bekende feiten of denkt dat mannen van 18 t/m 20 al gynaecologen kunnen zijn. Helaas is domme dingen schrijven eenvoudiger dan weten waar je het over hebt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:29 schreef DrMabuse het volgende:
Syrische gynaecologen.
Zou ook kunnen.
Klopt, dus waarom zou je nog meer aanranders importeren als er al genoeg in Nederland zijn?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
http://www.ocwincijfers.n(...)en-geweldsmisdrijven
[..]
Er wordt wel meer ophef gemaakt als de daders asielzoekers zijn maar verder is aanranding veel voorkomend en vaak niet eens nieuwswaardig.
Het zijn net slangen, het is het soort wat er bekend om staat.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou potverdikkeme wat een snode plan zeg hey, ik denk dat hij/zij gewoon het knopje heeft gebruikt
danku, maar ik had het al geregeld
ja of niet, houd er maar weer over opquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:02 schreef Deadre het volgende:
[..]
Het zijn net slangen, het is het soort wat er bekend om staat.
Grappig, mensen hier zijn altijd bereid om zichzelf belachelijk te maken door idiote vragen te stellen. Jij bent ook voor het chemisch castreren van alle mannen omdat die verantwoordelijk zijn voor de meeste zedenmisdrijven, waarom zou je het risico lopen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:01 schreef okedoei het volgende:
[..]
Klopt, dus waarom zou je nog meer aanranders importeren als er al genoeg in Nederland zijn?
Ik zou me ook eens druk maken om het kindermisbruik (lichamelijk en geestelijk) dat meer dan 1 op de 10 kinderen (dat zijn 350.000 kinderen) in onze roomblanke Nederlandse gezinnetjes elk jaar ondervinden. Maar goed, dat is niet zo interessant voor het nieuws / journaal, incidenten waarbij niet-Nederlanders zijn betrokken zijn vele malen erger. Who cares dat 10% van onze kinderen verknipt opgroeien omdat ze door hun bij KPMG werkende vader elke avond in de kont geneukt worden?quote:
Dus omdat autochtonen het doen moeten we gewoon nog meer importeren? Die autochtonen worden trouwens vast wel hard aangepakt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik zou me ook eens druk maken om het kindermisbruik (lichamelijk en geestelijk) dat meer dan 1 op de 10 kinderen (dat zijn 350.000 kinderen) in onze roomblanke Nederlandse gezinnetjes elk jaar ondervinden. Maar goed, dat is niet zo interessant voor het nieuws / journaal, incidenten waarbij niet-Nederlanders zijn betrokken zijn vele malen erger. Who cares dat 10% van onze kinderen verknipt opgroeien omdat ze door hun bij KPMG werkende vader elke avond in de kont geneukt worden?
Ik zie geen 350.000 rechtszaken per jaar anders. Wat ik bedoel is dat de media smult van zaken waar allochtonen bij betrokken zijn, maar zodra de kinderombudsman met het door mij gelinkte bericht naar buiten komt blijft men er angstvallig stil over.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:09 schreef okedoei het volgende:
[..]
Dus omdat autochtonen het doen moeten we gewoon nog meer importeren? Die autochtonen worden trouwens vast wel hard aangepakt.
De asielzoekers kunnen dezelfde straffen krijgen, ze worden via dezelfde regels veroordeeld en vervolgens hun recht op asiel verliezen dus die worden zwaarder gestraft.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:09 schreef okedoei het volgende:
[..]
Dus omdat autochtonen het doen moeten we gewoon nog meer importeren? Die autochtonen worden trouwens vast wel hard aangepakt.
Inhoudelijk, gewoon deporteren naar een of ander oorlogsgebied waar zij het niet zouden overleven.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:09 schreef sp3c het volgende:
lol wat is deze
terug naar de aanrandende asielzoekers pls
gewoon retour afzender iig, of ze dat zouden overleven maakt mij niet zo bizar veel uitquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Inhoudelijk, gewoon deporteren naar een of ander oorlogsgebied waar zij het niet zouden overleven,
Of mag dit ook weer niet gezegd worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |