Dat is natuurlijk gewoon waar en valt ook niet te ontkennen.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Desondanks zijn niet-westerse immigranten oververtegenwoordigd in deze statistieken.
Seks met een allochtoon taboe, in Zweden? Dat lijkt me echt het laatste land op aarde waar dit als een taboe zou worden gezien.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:49 schreef Knitted het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks als spijt hebben na de daad ook meetelt als verkrachting. Misschien is daar seks hebben met een allochtoon een taboe, wie zal het weten?
In grote steden wellicht, maar in dorpjes denken ze er wel anders over.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Seks met een allochtoon taboe, in Zweden? Dat lijkt me echt het laatste land op aarde waar dit als een taboe zou worden gezien.
Want alle mensen op de vlucht in Syrië en Irak zijn moslim.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Meer dan twee miljoen islamitische pelgrims van over de hele wereld bijeen voor de jaarlijkse hadj bedevaart in Mekka, Saudi-Arabië. Een uitgestrekte tent stad, die zich uitstrekt zover het oog kan zien, is opgericht om de pelgrims te huisvesten, iets voor de asielzoekers en nog eens in hun eigen moslimcultuur.
OK die 1% Chistenen kunnen wij in Europa wel opvangenquote:Op woensdag 30 september 2015 15:22 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Want alle mensen op de vlucht in Syrië en Irak zijn moslim.
Niet allemaal. Wel een overgrote meerderheid.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:22 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Want alle mensen op de vlucht in Syrië en Irak zijn moslim.
quote:Op woensdag 30 september 2015 15:24 schreef Oud_student het volgende:
[..]
OK die 10% Chistenen kunnen wij in Europa wel opvangen
Dus als je daar als vrouw vrijwillig sex hebt en je krijgt achteraf spijt, dan kun je de man aanklagen voor verkrachting? Wil je dit beweren?quote:Op woensdag 30 september 2015 10:49 schreef Knitted het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks als spijt hebben na de daad ook meetelt als verkrachting. Misschien is daar seks hebben met een allochtoon een taboe, wie zal het weten?
Is dat zo moeilijk te begrijpen dan? Het gevolg van doorgeslagen feminisme in Zweden.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:27 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dus als je daar als vrouw vrijwillig sex hebt en je krijgt achteraf spijt, dan kun je de man aanklagen voor verkrachting? Wil je dit beweren?
Eerlijk gezegd wel. Dus tenzij ik hier een betrouwbare bron van aanschouw, weiger ik dit te geloven.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:29 schreef wbeco het volgende:
[..]
Is dat zo moeilijk te begrijpen dan? Het gevolg van doorgeslagen feminisme in Zweden.
Preciesquote:Op woensdag 30 september 2015 15:24 schreef Oud_student het volgende:
[..]
OK die 1% Chistenen kunnen wij in Europa wel opvangen
Heb je dit helemaal zelf verzonnen en heb je hier hulp bij gehad?quote:Op woensdag 30 september 2015 10:06 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zweden's definitie van verkrachting is erg ruim.
Seks waarvan je (geldt alleen voor de vrouw overigens) de volgende ochtend spijt hebt wordt daar al gekenmerkt als verkrachting.
Welke helft is Juliana?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Helft Syriërs crimineel'
De Syrische asielzoekster Juliana kreeg bij tv-programma Pauw alle tafelgenoten over zich heen toen ze zei dat volgens haar de helft van de Syriers crimineel is en dat als we niks doen straks een burgeroorlog in dit land dreigt.
Gaat echt een zooitje worden hier!
Geen natuurlijk. Ten tijde van de 2e Wereldoorlog wilden we niet eens Joden uit Duitsland opvangen.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:32 schreef Re het volgende:
hoeveel van de 2,5 miljoen christenen wilde men in Nederland trouwens opnemen?
De vrouw kan de man aanklagen door te zeggen dat ze tijdens de daad onzeker was en de man haar toen misbruikt had.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:27 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dus als je daar als vrouw vrijwillig sex hebt en je krijgt achteraf spijt, dan kun je de man aanklagen voor verkrachting? Wil je dit beweren?
Dit is wel ergggg kort door de bocht.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Helft Syriërs crimineel'
De Syrische asielzoekster Juliana kreeg bij tv-programma Pauw alle tafelgenoten over zich heen toen ze zei dat volgens haar de helft van de Syriers crimineel is en dat als we niks doen straks een burgeroorlog in dit land dreigt.
Gaat echt een zooitje worden hier!
Dit is ten eerste al een afzwakking van wat je eerder beweerde maar goed. Ten tweede kom je met een Wikipedia artikel als bewijs maar goed.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:36 schreef Knitted het volgende:
[..]
De vrouw kan de man aanklagen door te zeggen dat ze tijdens de daad onzeker was en de man haar toen misbruikt had.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Sweden
De tijd zal leren of zij gelijk heeft.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is wel ergggg kort door de bocht.
Het is geen afzwakking, als zij er spijt van heeft gekregen, kan ze met dat verhaal naar de politie en wordt het bestempeld als verkrachting.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:49 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dit is ten eerste al een afzwakking van wat je eerder beweerde maar goed. Ten tweede kom je met een Wikipedia artikel als bewijs maar goed.
Zelfs als we dit artikel nemen dat zie ik onderstaande passage:
In recent years, several revisions to the definition of rape have been made in Swedish law,[3] to now not only include intercourse, but comparable sexual acts initiated against someone passive—incapable of giving consent—because they are in a vulnerable situation, such as a state of fear or unconsciousness.
Het kan zijn dat mijn Engels erg slecht is maar ik lees niet wat jij beweert. Of jij moet het overdreven vinden dat een vrouw iemand aanklaagt wanneer zij sex heeft gehad terwijl zij in een staat van angst verkeerde of bewusteloos was.
Maar wat wil je nou beweren? Dat een vrouw daar naar de politie kan gaan en zeggen: ik heb met die kerel gisteren vrijwillig sex gehad maar nu heb ik spijt en nu wil ik hem aanklagen voor verkrachting?quote:Op woensdag 30 september 2015 16:57 schreef Knitted het volgende:
[..]
Het is geen afzwakking, als zij er spijt van heeft gekregen, kan ze met dat verhaal naar de politie en wordt het bestempeld als verkrachting.
Tevens heb ik de link als extraatje erbij gezet. Het was niet als verdere toelichting bedoeld op wat ik daarvoor zei. Excuus voor de verwarring.
Liever niet, gewoon de regeling 1 x in aanraking met politie/justitie enkeltje terug..quote:Op woensdag 30 september 2015 16:56 schreef MisterCe het volgende:
[..]
De tijd zal leren of zij gelijk heeft.
Je weet dat dit niet gaat gebeuren he?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Liever niet, gewoon de regeling 1 x in aanraking met politie/justitie enkeltje terug..
Yep...quote:Op woensdag 30 september 2015 17:04 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet gaat gebeuren he?
Ze hebben in NL nog niets geleerd. Dus ze zal vast gelijk krijgen.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:56 schreef MisterCe het volgende:
[..]
De tijd zal leren of zij gelijk heeft.
Kun je wel lezen?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:03 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou beweren? Dat een vrouw daar naar de politie kan gaan en zeggen: ik heb met die kerel gisteren vrijwillig sex gehad maar nu heb ik spijt en nu wil ik hem aanklagen voor verkrachting?
Wil je dat beweren?
Ik heb gisteren mijn diploma gehaald. Maar geeft nou concreet aan wat jij beweert. In simpele bewoordingen zodat een simpele jongen als ik het kan begrijpen.quote:
Als dat zo is dan gaan de volgende generaties spannende tijden tegemoet.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze hebben in NL nog niets geleerd. Dus ze zal vast gelijk krijgen.
Dat heeft de rechter-commissaris bepaald. Die vindt dat er onvoldoende redenen zijn om hen nog langer vast te houden.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:57 schreef Perox het volgende:
Drie mannen zijn inmiddels vrijgelaten, maar blijven verdachte. Van een vierde man is bepaald dat hij ook betrokken was, en moet nog worden beslist of hij ook wordt vrijgelaten.
Een van de vaders van de slachtoffers zou hebben beweerd dat het om asielzoekers ging. Die bewering is het enige eventuele verband met het asielzoekerscentrum.
Bron:
http://www.omroepflevoland.nl/nieuws/128152/almere-verdachten-aanranding-vrijgelaten
Jij hebt liever dat we mensen vasthouden zonder bewijs?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:02 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dat heeft de rechter-commissaris bepaald. Die vindt dat er onvoldoende redenen zijn om hen nog langer vast te houden.
Wat een mooi rechtssysteem hebben we toch ook he
Leer eerst een niet elke vluchteling op te nemen. Leer het verschil tussen een Pakistaan en een Syrier. Alles komt maar naar binnen en dan accepteren we dat ze blijkbaar vrouwen lastigvallen? Meteen afleren.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:20 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Als dat zo is dan gaan de volgende generaties spannende tijden tegemoet.
Er was genoeg bewijs om ze vast te zetten. Hun onschuld is niet aangetoond: Ze zijn nog wel steeds verdachten.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat we mensen vasthouden zonder bewijs?
Is er al bewijs tussen het AZC en dit gebeuren geleverd?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leer eerst een niet elke vluchteling op te nemen. Leer het verschil tussen een Pakistaan en een Syrier. Alles komt maar naar binnen en dan accepteren we dat ze blijkbaar vrouwen lastigvallen? Meteen afleren.
Ik leg alleen even wat feiten neer. En er zijn geen feiten die aangeven hoe deze mensen heten. Alleen een mogelijke bewering van een van de vaders van het slachtoffer, waarvan ik dan even gok dat hij geen ooggetuige is geweest. Voorzichtige aanname moet kunnen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:02 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dat heeft de rechter-commissaris bepaald. Die vindt dat er onvoldoende redenen zijn om hen nog langer vast te houden.
Wat een mooi rechtssysteem hebben we toch ook he
Ik denk dat we in ieder geval vast kunnen stellen dat ze geen Hendrik-Jan en Klaas-Peter zullen heten. Daar durf ik geld op te zetten. Jij ook?
Ik meen te hebben begrepen dat ze weigeren dit vrij te geven.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is er al bewijs tussen het AZC en dit gebeuren geleverd?
Gek, het staat echt zo in de TT als een feit, terwijl dit misschien helemaal niet zo is dus?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:13 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik meen te hebben begrepen dat ze weigeren dit vrij te geven.
Doelde niet per se hierop.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is er al bewijs tussen het AZC en dit gebeuren geleverd?
Als het goed is heeft de vader dit getweet. Enige wat ik kon vinden in ieder geval.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek, het staat echt zo in de TT als een feit, terwijl dit misschien helemaal niet zo is dus?
Je bedoelt snachts?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doelde niet per se hierop.
Volgens mij mogen net geplaatste asielzoekers niet weg toch?
Gevaar is dat er onterechte collectieve woede komt als het bericht niet waar is. Ik zie het verschil niet tussen 3 nare Marokkanen en 3 vervelende Syrische asielzoekers.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:17 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Als het goed is heeft de vader dit getweet. Enige wat ik kon vinden in ieder geval.
In Almere zeker nietquote:Op woensdag 30 september 2015 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gevaar is dat er onterechte collectieve woede komt als het bericht niet waar is. Ik zie het verschil niet tussen 3 nare Marokkanen en 3 vervelende Syrische asielzoekers.
Prima, en waarom niet puur en alleen de focus op die negatieve aspecten ipv alle mensen uit die cultuur behandelen als daders?quote:Op woensdag 30 september 2015 10:41 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik begrijp het prima, maar een cultuur is altijd een definitie, dus een beschrijving op basis van eigenschappen.
Dat betekent niet dat alle mensen van die cultuur zich altijd compleet conformeren aan die definitie, maar wel dat er eigenschappen zijn die vaker voorkomt binnen die cultuur.
En het is gewoon aan de cijfers te zien dat geweld tegen vrouwen in andere culturen dan de west-europese cultuur vaker voorkomt. Kan je lang draaien, maar het is wat het is.
Ik zou die zin nog eens nalezen als ik jou was.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Prima, en waarom niet puur en alleen de focus op die negatieve aspecten ipv alle mensen uit die cultuur behandelen als daders?
De vrouwen, bedoel je?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 04:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kruisigen die hap. Doen ze daar ook.
Nee, ik ben hier eens ingedoken toen met het Julian Assange gedoe.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:58 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Heb je dit helemaal zelf verzonnen en heb je hier hulp bij gehad?
Inderdaad, je bent schuldig tot de onschuld bewezen is!quote:Op woensdag 30 september 2015 21:09 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Er was genoeg bewijs om ze vast te zetten. Hun onschuld is niet aangetoond: Ze zijn nog wel steeds verdachten.
Ja, in dat geval heb ik liever dat ze vast blijven zitten ja. Jij hebt liever dat we mensen pas gaan oppakken nadat de rechter uitspraak heeft gedaan?
Wat klopt er niet aan volgens jou?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:33 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik zou die zin nog eens nalezen als ik jou was.
De constructie, ik kan er geen touw aan vastknopen, kan er ook niet uit opmaken wat je nu precies wilt zeggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan volgens jou?
Nou even ontleden dan;quote:Prima, en waarom niet puur en alleen de focus op die negatieve aspecten ipv alle mensen uit die cultuur behandelen als daders?
Oh gelukkig, ik was al bang dat je met nietszeggende bronnen aan zou komenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 07:36 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier eens ingedoken toen met het Julian Assange gedoe.
Plus ik ken een aantal Zweedse dames die me dit weleens verteld hebben.
Dan geloof je me niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:00 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik was al bang dat je met nietszeggende bronnen aan zou komen
Je moet wel van hele domme komaf zijn om te geloven dat je in Zweden met een vrouw sex kan hebben vrijwillig en dat zij daarna zeg: ja de sex was wel vrijwillig maar nu heb ik spijt, en dat de rechter vervolgens zegt: verkrachtingquote:
Nou nee, het is meer een: Ik was gewoon te dronken om 'Nee!' te zeggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:08 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Je moet wel van hele domme komaf zijn om te geloven dat je in Zweden met een vrouw sex kan hebben vrijwillig en dat zij daarna zeg: ja de sex was wel vrijwillig maar nu heb ik spijt, en dat de rechter vervolgens zegt: verkrachting
Dat geldt hier ook hoor en ook in de meeste ontwikkelde landen. Als een dame in een bepaalde staat verkeert waarin zij niet met volle verstand kan instemmen met sex, en jij maakt daar misbruik van dan is dit strafbaar. Uiteraard moet wel bewezen worden dat de man dit had moeten kunnen weten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:10 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nou nee, het is meer een: Ik was gewoon te dronken om 'Nee!' te zeggen.
Zou je denken, is het niet. Zeker niet als je allebei gezopen hebt. Niet in de meeste landen iig. Maar dus wel in Zweden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:14 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dat geldt hier ook hoor en ook in de meeste ontwikkelde landen. Als een dame in een bepaalde staat verkeert waarin zij niet met volle verstand kan instemmen met sex, en jij maakt daar misbruik van dan is dit strafbaar. Uiteraard moet wel bewezen worden dat de man dit had moeten kunnen weten.
Lijkt me ook niet meer dan logisch.
Dit komt wel in de buurt:quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zou je denken, is het niet. Zeker niet als je allebei gezopen hebt. Niet in de meeste landen iig. Maar dus wel in Zweden.
De Zweedse wetgeving is heel erg geënt om de vrouw te beschermen. Als man ben je in principe al meteen schuldig zodra dit je overkomt. Ook al had je het zelf niet in de gaten.
Maar kun je met een concrete zaak komen als voorbeeld want ik vind niet dat je met betrouwbare bronnen bent gekomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zou je denken, is het niet. Zeker niet als je allebei gezopen hebt. Niet in de meeste landen iig. Maar dus wel in Zweden.
De Zweedse wetgeving is heel erg geënt om de vrouw te beschermen. Als man ben je in principe al meteen schuldig zodra dit je overkomt. Ook al had je het zelf niet in de gaten.
Sander L. (41) uit Haarle en Bidjaykoemar D. (44) uit Raalte zouden tijdens carnaval een beschonken vrouw naar een afgelegen plek hebben gebracht, om haar vervolgens te misbruiken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar was dit ook 'verkrachting' in de juridische zin of bleef dit bij 'seksueel misbruik'?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:22 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Sander L. (41) uit Haarle en Bidjaykoemar D. (44) uit Raalte zouden tijdens carnaval een beschonken vrouw naar een afgelegen plek hebben gebracht, om haar vervolgens te misbruiken.
Volgens het OM hebben de twee vervolgens een rapport vervalst, zodat hun zieke daad niet uit zou komen, schrijft De Telegraaf.
Update 15:48 uur: Voor het seksueel misbruiken van een vrouw op de achterbank van een politiewagen is vanmiddag tegen twee agenten 2,5 jaar cel geëist. Dat gebeurde in de rechtbank in Zwolle. Ook wordt het duo ervan verdacht een rapport vervalst te hebben om zichzelf een alibi te verschaffen.
Dit is een recente zaak en volgens mij had de vrouw ingestemd met de sex.
Om het echt goed te meten zou je dus ook de 'seksuele misbruik' zaken erbij moeten tellen, voor en na de invoering van de nieuwe wetgeving in 2005.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar was dit ook 'verkrachting' in de juridische zin of bleef dit bij 'seksueel misbruik'?
Dat is namelijk nogal een verschil en verklaart de grote stijging van 'verkrachtingen in Zweden:
Rape, As Sweden Redefines It
Dus het is niet zozeer dat dat andere gedrag niet strafbaar is. De definitie is alleen anders.
Ik weet dat men daar de definitie van verkrachting heeft opgerekt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar was dit ook 'verkrachting' in de juridische zin of bleef dit bij 'seksueel misbruik'?
Dat is namelijk nogal een verschil en verklaart de grote stijging van 'verkrachtingen in Zweden:
Rape, As Sweden Redefines It
Dus het is niet zozeer dat dat andere gedrag niet strafbaar is. De definitie is alleen anders.
Vorige week heeft een rechter nog de verblijfsvergunning ingetrokken van iemand die al sinds 1995 in Nederland woonde, omdat hij te veel maanden celstraf had gekregen in die periode.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:45 schreef madeliefff het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk met dat soort asielzoekers? ik hoop dat ze gelijk per vliegtuig weg gestuurd worden en dat dat blijft gelden voor de eerste tien jaar waarin ze iets strafbaars doen
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:21 schreef ikjijallebei het volgende:
Ja hier was het natuurlijk op wachten he.
Ongelooflijk allemaal weer. Afschieten zulk soort tuig.
Is er ook maar iemand die beweert dat het ALLEMAAL hoogopgeleiden zijn? Sorry, maar je slaat de plank volledig mis met je sarcastische opmerkingquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:46 schreef Nintex het volgende:
Je verwacht het niet van geleerden en wetenschappers, wellicht onderdeel van een onderzoek of scriptie?
Waarom zou het minder erg zijn wanneer een allochtone vrouw wordt aangerand door asielzoekers? Want dat is volgens mij waar je op doelt, niet?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:54 schreef Slip het volgende:
Almere is zelf al een asielzoekers centrum dus vanwaar die drukte
Blijkbaar zijn er mensen die denken dat mannen van 18, 19 en 20 wetenschappers en geleerden zijn, je moet dat die mensen niet kwalijk nemen, ze weten blijkbaar niet hoelang een studie duurt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Is er ook maar iemand die beweert dat het ALLEMAAL hoogopgeleiden zijn? Sorry, maar je slaat de plank volledig mis met je sarcastische opmerking
Op Fok! zitten ook alleen maar hoger opgeleiden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er mensen die denken dat mannen van 18, 19 en 20 wetenschappers en geleerden zijn, je moet dat die mensen niet kwalijk nemen, ze weten blijkbaar niet hoelang een studie duurt.
Huh? Maar... maar... deze mensen zijn toch zielig? En zij respecteren onze normen en waarden toch? Oh wacht sorry helemaal vergeten! Deze arme mensen zijn natuurlijk helemaal getraumatiseerd! Maar ze zijn wel allemaal hoog opgeleid dussssss.quote:Op maandag 28 september 2015 08:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus er is een groep asielzoekers die jonge vrouwen lastig valt, wie had dat nu verwacht?
Straks ga je nog zeggen dat een kleine groep het verpest voor de rest. #grachtengordelretoriekquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Is er ook maar iemand die beweert dat het ALLEMAAL hoogopgeleiden zijn? Sorry, maar je slaat de plank volledig mis met je sarcastische opmerking
Incidentje joh.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Aanranders Almere waren asielzoekers'
Het College van B&W in Almere heeft bevestigd dat de aanranding van een jonge vrouw in de stad gepleegd is door bewoners van het asielzoekerscentrum in Almere.
Dat schrijft het college naar aanleiding van vragen van de PVV. De gemeente weigert echter op verzoek van die partij een avondklok in te stellen.
Het slachtoffer deed eind september aangifte van aanranding, liet de politie eerder weten. Er werden toen vier mannen opgepakt. Daarna klonken er in de stad meer geluiden dat het aangehouden viertal meer jonge vrouwen heeft lastiggevallen.
De politie wilde eerder niet bevestigen dat het om bewoners van het azc ging, omdat het niet relevant zou zijn.
Brom
Dus toch! Pff, niet relevant...het zal je dochter zijn
Hebben we hem weer hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat een kleine groep het verpest voor de rest. #grachtengordelretoriek
Een van de 300 bagger argumenten die ik de afgelopen weken gehoord heb over waarom we deze vluchtelingen zouden moeten opnemen. Dit krijg je als de opvang slecht geregeld is en je geen controle meer hebt over je eigen grenzen. Nederland had direct de grenzen moeten sluiten bij de eerste groepen vluchtelingen. Vervolgens eerst een goed plan maken en voor goede voorzieningen zorgen, maar nee dat was allemaal racistisch, in plaats daarvan moet je welkom liedjes gaan zingen en duizenden mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen op elkaar gaan stapelen in veel te kleine ruimtes, want dat is zogenaamd 'goed'.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat? Dat ze (bijna) ALLEMAAL hoogopgeleid zijn?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:10 schreef Nintex het volgende:
[..]
Een van de 300 bagger argumenten die ik de afgelopen weken gehoord heb over waarom we deze vluchtelingen zouden moeten opnemen.
Amsterdam aast op hoogopgeleide vluchtelingquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat? Dat ze (bijna) ALLEMAAL hoogopgeleid zijn?
Uit een van jouw links:quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:14 schreef Nintex het volgende:
[..]
Amsterdam aast op hoogopgeleide vluchteling
http://fd.nl/economie-politiek/1119235/amsterdam-aast-op-hoogopgeleide-vluchteling
'Vluchtelingen zijn oplossing personeelstekort ict'
http://www.volkskrant.nl/buitenland/-vluchtelingen-zijn-oplossing-personeelstekort-ict~a4144462/
Vluchtelingen zijn volgens COA-directeur 'verrijking voor Nederland'
http://www.nu.nl/binnenland/4128337/vluchtelingen-volgens-coa-directeur-verrijking-nederland.html
Ik kan zo wel even doorgaan met dergelijke headlines. Lullig voor de paar Syriers die wel een baantje zoeken, dat we de grenzen open zetten voor duizenden kansloze Afrikanen, Afghanen en ga zo maar door die door Erdogan over de grens in een bootje gemieterd zijn.
Oftewel, ZELFS als dat al klopt, zit er volgens de directeur v/h COA dus op z'n minst eenderde aan laagopgeleiden tussen.quote:Eenderde van de asielzoekers die deze week Nederland binnenkomen is volgens Bakker academisch opgeleid. Een evengroot deel is afgestudeerd op hbo- of mbo-niveau. "Deze mensen kunnen een verrijking opleveren van de Nederlandse samenleving", aldus de directeur van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA).
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat? Dat ze (bijna) ALLEMAAL hoogopgeleid zijn?
Je hebt onder een steen geleefd? Dit had je zelf toch wel kunnen Googlen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:14 schreef Nintex het volgende:
[..]
http://fd.nl/economie-politiek/1119235/amsterdam-aast-op-hoogopgeleide-vluchteling
http://www.volkskrant.nl/buitenland/-vluchtelingen-zijn-oplossing-personeelstekort-ict~a4144462/
http://www.nu.nl/binnenland/4128337/vluchtelingen-volgens-coa-directeur-verrijking-nederland.html
Ik kan zo wel even doorgaan met dergelijke headlines. Lullig voor de paar Syriers die wel een baantje zoeken, dat we de grenzen open zetten voor duizenden kansloze Afrikanen, Afghanen en ga zo maar door die door Erdogan over de grens in een bootje gemieterd zijn.
Of je leest zelf even wat daar staatquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Je hebt onder een steen geleefd? Dit had je zelf toch wel kunnen Googlen?
Dat maakt geen zak uit, aangezien de titel van het stuk schreeuwt dat vluchtelingen per definitie hoogopgeleid zijn. Dat is pure stemmingmakerij, propaganda en tot op het criminele af qua leugens. Mensen die dit soort leugens en onwaarheden verspreiden namens de asielzoekersmaffia zouden ze gelijk moeten deporteren naar de Stille Oceaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Uit een van jouw links:
[..]
Oftewel, ZELFS als dat al klopt, zit er volgens de directeur v/h COA dus op z'n minst eenderde aan laagopgeleiden tussen.
Als je afgaat op de headlines en niet verder leest krijg je een heel vreemd wereldbeeld, terwijl er gewoon hele slechte headlines zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:14 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hij heeft het dus over de groep hogeropgeleide vluchtelingen de headline laat een belangrijk deel weg. Dat hoger opgeleide vluchtelingen een verrijking kunnen zijn lijkt mij juist.quote:Een evengroot deel is afgestudeerd op hbo- of mbo-niveau. "Deze mensen kunnen een verrijking opleveren van de Nederlandse samenleving", aldus de directeur van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA).
Hoeveel vrouwen en kinderen zitten er tussen? Want die zijn sowieso niet opgeleid. Of geeft Bakker hier toe dat het grotendeels alleenstaande mannen zijn van 18 tot 30 jaar?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Uit een van jouw links:
[..]
Oftewel, ZELFS als dat al klopt, zit er volgens de directeur v/h COA dus op z'n minst eenderde aan laagopgeleiden tussen.
Goede trol wel. ik geef jou 7.8quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat maakt geen zak uit, aangezien de titel van het stuk schreeuwt dat vluchtelingen per definitie hoogopgeleid zijn. Dat is pure stemmingmakerij, propaganda en tot op het criminele af qua leugens. Mensen die dit soort leugens en onwaarheden verspreiden namens de asielzoekersmaffia zouden ze gelijk moeten deporteren naar de Stille Oceaan.
Wat een onzin in Syrië studeerden vrouwen ook gewoon.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen en kinderen zitten er tussen? Want die zijn sowieso niet opgeleid. Of geeft Bakker hier toe dat het grotendeels alleenstaande mannen zijn van 18 tot 30 jaar?
En het meest bizarre is dat deze COA idioot geen enkel idee heeft van wat er binnen is gekomen. Registraties zijn onvolledig, mensen liegen bij binnenkomst of verdwijnen in de illegaliteit en TOCH weet meneer de COA ons te melden dat deze mensen echt hoogopgeleid zijn. Keiharde leugens en propaganda. Deze man zouden ze direct moeten ontslaan voor zoveel debiliteit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je afgaat op de headlines en niet verder leest krijg je een heel vreemd wereldbeeld, terwijl er gewoon hele slechte headlines zijn.
De COA directeur zegt volgens het artikel:
[..]
Hij heeft het dus over de groep hogeropgeleide vluchtelingen de headline laat een belangrijk deel weg. Dat hoger opgeleide vluchtelingen een verrijking kunnen zijn lijkt mij juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |