Je weet dat dit niet gaat gebeuren he?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Liever niet, gewoon de regeling 1 x in aanraking met politie/justitie enkeltje terug..
Yep...quote:Op woensdag 30 september 2015 17:04 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet gaat gebeuren he?
Ze hebben in NL nog niets geleerd. Dus ze zal vast gelijk krijgen.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:56 schreef MisterCe het volgende:
[..]
De tijd zal leren of zij gelijk heeft.
Kun je wel lezen?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:03 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou beweren? Dat een vrouw daar naar de politie kan gaan en zeggen: ik heb met die kerel gisteren vrijwillig sex gehad maar nu heb ik spijt en nu wil ik hem aanklagen voor verkrachting?
Wil je dat beweren?
Ik heb gisteren mijn diploma gehaald. Maar geeft nou concreet aan wat jij beweert. In simpele bewoordingen zodat een simpele jongen als ik het kan begrijpen.quote:
Als dat zo is dan gaan de volgende generaties spannende tijden tegemoet.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze hebben in NL nog niets geleerd. Dus ze zal vast gelijk krijgen.
Dat heeft de rechter-commissaris bepaald. Die vindt dat er onvoldoende redenen zijn om hen nog langer vast te houden.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:57 schreef Perox het volgende:
Drie mannen zijn inmiddels vrijgelaten, maar blijven verdachte. Van een vierde man is bepaald dat hij ook betrokken was, en moet nog worden beslist of hij ook wordt vrijgelaten.
Een van de vaders van de slachtoffers zou hebben beweerd dat het om asielzoekers ging. Die bewering is het enige eventuele verband met het asielzoekerscentrum.
Bron:
http://www.omroepflevoland.nl/nieuws/128152/almere-verdachten-aanranding-vrijgelaten
Jij hebt liever dat we mensen vasthouden zonder bewijs?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:02 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dat heeft de rechter-commissaris bepaald. Die vindt dat er onvoldoende redenen zijn om hen nog langer vast te houden.
Wat een mooi rechtssysteem hebben we toch ook he
Leer eerst een niet elke vluchteling op te nemen. Leer het verschil tussen een Pakistaan en een Syrier. Alles komt maar naar binnen en dan accepteren we dat ze blijkbaar vrouwen lastigvallen? Meteen afleren.quote:Op woensdag 30 september 2015 17:20 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Als dat zo is dan gaan de volgende generaties spannende tijden tegemoet.
Er was genoeg bewijs om ze vast te zetten. Hun onschuld is niet aangetoond: Ze zijn nog wel steeds verdachten.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat we mensen vasthouden zonder bewijs?
Is er al bewijs tussen het AZC en dit gebeuren geleverd?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leer eerst een niet elke vluchteling op te nemen. Leer het verschil tussen een Pakistaan en een Syrier. Alles komt maar naar binnen en dan accepteren we dat ze blijkbaar vrouwen lastigvallen? Meteen afleren.
Ik leg alleen even wat feiten neer. En er zijn geen feiten die aangeven hoe deze mensen heten. Alleen een mogelijke bewering van een van de vaders van het slachtoffer, waarvan ik dan even gok dat hij geen ooggetuige is geweest. Voorzichtige aanname moet kunnen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:02 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dat heeft de rechter-commissaris bepaald. Die vindt dat er onvoldoende redenen zijn om hen nog langer vast te houden.
Wat een mooi rechtssysteem hebben we toch ook he
Ik denk dat we in ieder geval vast kunnen stellen dat ze geen Hendrik-Jan en Klaas-Peter zullen heten. Daar durf ik geld op te zetten. Jij ook?
Ik meen te hebben begrepen dat ze weigeren dit vrij te geven.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is er al bewijs tussen het AZC en dit gebeuren geleverd?
Gek, het staat echt zo in de TT als een feit, terwijl dit misschien helemaal niet zo is dus?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:13 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik meen te hebben begrepen dat ze weigeren dit vrij te geven.
Doelde niet per se hierop.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is er al bewijs tussen het AZC en dit gebeuren geleverd?
Als het goed is heeft de vader dit getweet. Enige wat ik kon vinden in ieder geval.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek, het staat echt zo in de TT als een feit, terwijl dit misschien helemaal niet zo is dus?
Je bedoelt snachts?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doelde niet per se hierop.
Volgens mij mogen net geplaatste asielzoekers niet weg toch?
Gevaar is dat er onterechte collectieve woede komt als het bericht niet waar is. Ik zie het verschil niet tussen 3 nare Marokkanen en 3 vervelende Syrische asielzoekers.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:17 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Als het goed is heeft de vader dit getweet. Enige wat ik kon vinden in ieder geval.
In Almere zeker nietquote:Op woensdag 30 september 2015 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gevaar is dat er onterechte collectieve woede komt als het bericht niet waar is. Ik zie het verschil niet tussen 3 nare Marokkanen en 3 vervelende Syrische asielzoekers.
Prima, en waarom niet puur en alleen de focus op die negatieve aspecten ipv alle mensen uit die cultuur behandelen als daders?quote:Op woensdag 30 september 2015 10:41 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik begrijp het prima, maar een cultuur is altijd een definitie, dus een beschrijving op basis van eigenschappen.
Dat betekent niet dat alle mensen van die cultuur zich altijd compleet conformeren aan die definitie, maar wel dat er eigenschappen zijn die vaker voorkomt binnen die cultuur.
En het is gewoon aan de cijfers te zien dat geweld tegen vrouwen in andere culturen dan de west-europese cultuur vaker voorkomt. Kan je lang draaien, maar het is wat het is.
Ik zou die zin nog eens nalezen als ik jou was.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Prima, en waarom niet puur en alleen de focus op die negatieve aspecten ipv alle mensen uit die cultuur behandelen als daders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |